Nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer gaat mijn Samzz eens draaien?
Yup, maar dan valt, ogenschijnlijk, even de verbinding weg. Maar de server denkt van nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar onlogisch was toch nog gewoon aan het draaien?
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee isquote:
Oh, jeetjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, maar dan valt, ogenschijnlijk, even de verbinding weg. Maar de server denkt van niet
Hahahaha doe maar niet. Al zullen andere hier dat wel willen weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee is![]()
Maar het was gezellig blijkbaar, en de radio is kapot
Weet niet, we zijn serieus op MSN vanavondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha doe maar niet. Al zullen andere hier dat wel willen weten.Kan Mono niet kicken trouwens?
Je bedoelt de zwaffelverhalen van mono en de tarrels enzo? Die verhalen kennen we wel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nou ik kan hier hele verhalen over hem vertellen, weet alleen niet of hij daar zo blij mee is![]()
Maar het was gezellig blijkbaar, en de radio is kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Weet niet, we zijn serieus op MSN vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |