quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef moussy het volgende:
Ze doet het er om hoor, ik zwéér het! Moet ze iets googlen, vind je dihit leuheuk? Of dihit plaatje? Jij drinkt altijd koffie verkeerd uit een grote beker, bijna een soepkom he maham?Gister liep ze met printjes in d'r handen, kijk?!?!?! Leuk he?!?! Die moet in papa zn map met graveertekeningetjes
![]()
Goh..!
ze kan niks geheim houden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef moussy het volgende:
Saffier, jammer dat de juf het niet meegegeven heeft met een klasgenootje of zo. Zo heb ik eens een moederdagkadootje bezorgd gekregen
Cas was ook wel grappig laatst; Mam! Ik heb een kadootje voor je geschilderd en ik zeg echt niet welke kleur het is, je vind het héél mooi! Z'n zwarte trui was voor 80% met roze verf
Dat is klein! Feliciteer ze en wens ze sterkte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Vicky het volgende:
Leuk buuf!
Wij kregen vanmiddag een geboortekaartje van kennissen: kindje weegt 775 gramgeboren met 27w
Om je tranen van ontzetting ontroering af te drogen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
En van de jongste krijg ik een doos tissues. Hoe ik dat weet? Nou het zit verpakt in cellofaan...
En er zit een gedichtje bij. Hij kan er 2 woorden van uitspreken: mama en mijn. Zal een leuke voordracht worden!
Nick en Simon hebben er geen goed woord voor over!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnese knutselen niet meer.dat vind de school voeden van commercie. Mja mijn idee; je stimuleert juist de commercie ( want ze gaan dingen kopen) en ontneemt ze een creatieve kans iets speciaal te maken.
Ik koester de dingen die ze eerder maakten. Tot groep 3 doen ze het wel. Tegels met lippenstiftkusjes en een ketting van strijkkralen met echt een patroon en mooie kleuren,
Jeej, dan kan ik mijn nieuwe krullen showen. De kapper heeft vandaag wonderen verricht en me geleerd hoe ik zonder krullers of poedelpermanent opeens een krullenbol kan hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww, M@x we spreken eens af! Echt! Oke?
Hij zit in zijn 'studio' op zolder. Ik kan in de tuin de metronoom horen tikken. En niet even hè maar uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je hem per ongeluk natsproeit trekt ie misschien wel krom!
Zien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeej, dan kan ik mijn nieuwe krullen showen. De kapper heeft vandaag wonderen verricht en me geleerd hoe ik zonder krullers of poedelpermanent opeens een krullenbol kan hebben.
Neej!quote:
Dat zijn ze ook. Dat heeft Kai zelfs een keer zonder mopperen gegeten.quote:
Ook als je vertelt wat je gaat doen en dat je zo terug bent en dat ook doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef k_i_m het volgende:
Ze was nooit moeilijk, maar tegenwoordig gaat het luchtalarm al af als ik als vanuit de slaapkamer naar de badkamer loop. Echt bloedirritant.
Zo een heb ik ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees van niet, moet straks met mijn moeder kleding kopen voor haar feest. En mijn moeder is het type dat iets alleen maar bij elkaar past als het exact dezelfde kleur heeft.
niet meer!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef _Bar_ het volgende:
Volgens mij niet Tf, ik heb het vermoeden dat iedereen lekker buiten vertoefde
niet echt.. tis al 1x gelukt en 1x misluktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gewerkt vandaag en morgen mag ik weer
ehm mous, heb jij verstand van lampenkappen bekleden?
ballenbak??quote:Op zondag 8 mei 2011 17:27 schreef p_iglet het volgende:
professor plons vonden wij juist tegenvallen
Daar was vooral de ballenbak leuk, maar echt leerzaam en ontdekken en doen viel wat tegen.
Ow ja en ze vonden Pepijn daar veel te klein om serieus te nemen, maar hem helpen mochten we ook niet want dan was het "niet voor volwassenen". Dat leverde ook geen positieve indruk van het museum op. Mijn 3 jarige wil ook gewoon een normaal antwoord op zijn vragen.
Gelukkig kon de meneer in Naturalis er wel gewoon om lachen toen Pepijn na de uitleg dat een Edmontosaurus en een camarasaurus planten eten concludeerde "dan zijn ze dus herbivoor".
Nemo wil ik zo graag nog een keer heen. Misschien in mijn verlof straks.
Science museum in London vond Pepijn ook echt geweldig!
Bezwaar maken ! Als er nog geen vergunning is afgegeven kan datquote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef mefke79 het volgende:
die fijne schoonmoeder waar ik het hiervoor over had heeft de sinaspril open gehad, niet goed dichtgedaan en toen op z'n kop in de luiertas gedaan. Dus geen pcm hier meer terwijl het jochie huilt vanwege tanden. Zo maar even naar de ah dan.
En we worden er net op gewezen dat onze buren, die al drie jaar het huis te koop hebben staan en telkens verhuren, nu een bouwvergunning aangevraagd hebben voor een aanbouw. Goh, waar is de tijd dat je dat gewoon even netjes tegen je buren zei.
Vicky, wat sneu van die koolmees
jammer is dat dan he, zo'n gemiste kans.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat fijn Lady dat je eindelijk iets moois hebt gekregen!
Hier heeft juf zich er makkelijk van af gemaakt. Kinderen hebben een roze vilten placemat gekregen (voorgestanst) en daar met dikke zwarte viltstift een paar lieve woorden op geschreven. Dat was al
Had ze er dan iets fleurigs van laten maken ofzo
Nou ja, gelukkig maakt hij dat over de rest van het jaar ruimschoots goed
luca is ook bij die meneer met dat dinosaurusverhaal geweest. dat was idd heel erg leuk, zoals die meneer het vertelde. op zo'n manier dat het voor alle leeftijden boeiend was.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:02 schreef p_iglet het volgende:
heerlijk pepijn vind dat ook echt zo prachtig.
Zo'n meneer die dan verteld, en dat je dan vragen kan stellen, en ondanks dat je pas 3 en mini bent gewoon een serieus antwoord krijgt. Echt super!
De (nieuwe?) walvissen tentoonstelling die ze voor kinderen hebben is ook echt super. Daar zit in vakanties dan iemand met vragen doosjes/kaartjes en dan krijgen ze er 1 mee, en als ze het antwoord ontdekt hebben mogen ze dat vertellen en een nieuwe vraag halen. Met verschillende niveaus aan vragen. Pepijn vond het geweldig.
Hmz, da's raar inderdaad. Mogen ze het bouwen of dachten ze: hoe minder dat ze ervan weten, hoe beter want dan kunnen ze geen protest aantekenen als ze het niet zouden merken?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef mefke79 het volgende:
die fijne schoonmoeder waar ik het hiervoor over had heeft de sinaspril open gehad, niet goed dichtgedaan en toen op z'n kop in de luiertas gedaan. Dus geen pcm hier meer terwijl het jochie huilt vanwege tanden. Zo maar even naar de ah dan.
En we worden er net op gewezen dat onze buren, die al drie jaar het huis te koop hebben staan en telkens verhuren, nu een bouwvergunning aangevraagd hebben voor een aanbouw. Goh, waar is de tijd dat je dat gewoon even netjes tegen je buren zei.
Vicky, wat sneu van die koolmees
Als hij er niet meer woont is het je buurman toch niet meer? Ik vertel mijn exburen ook niet wat er met ons huis gebeurt. Als er iemand nieuw komt wonen zien ze dat vanzelf wel hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef mefke79 het volgende:
@muks, het ligt nog niet ter inzage, zagen we net bij de gemeente. Kijk dat hij wil aanbouwen, prima, geen probleem, waarschijnlijk geen last van. Maar hallo, is het nou zooooo moeilijk om effe aan te bellen of effe een telefoontje te doen met een globale omschrijving van de plannen? Schijnbaar wel, want dat deed ie ook niet toen ie het ineens ging verhuren (en wij ons rot schrokken omdat er ineens licht brandde bij de buren). We hebben toen aangegeven, geen probleem dat je het verhuurd, maar laat even weten als er nieuwe huurders komen. Raads eens, we zijn 4 huurders verder en hebben nooit wat gehoord.
Maar jij verhuurt ook echt aan paupervolk.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als hij er niet meer woont is het je buurman toch niet meer? Ik vertel mijn exburen ook niet wat er met ons huis gebeurt. Als er iemand nieuw komt wonen zien ze dat vanzelf wel hoor.
De woningbouw gaat toch ook geen brieven rondsturen als er een nieuwe huurder komt
Ken makkelijk, bouwen ze allemaal kamertjes, heb je straks een 24 kamer woning.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als deze huurders eruit gaan douw ik 24 polen in dat hok. 24x 350 euro per maand. Tikt lekker aan
quote:
Ik woonde vroeger met m'n ouders in een vakantiebungalowpark in een gereformeerd dorp. Een stukje verderop hadden drie prostituees een huisje gehuurd om daarin hun diensten te verlenen. Liep als een trein. Ze hadden vooral locals als klant.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef leonieke het volgende:
Een collega van mij heeft anders ook wel een idee om veel geld te verdienen. Een appartement kopen in een stad en per uur verhuren. Volgens hem moet dat serieus wat opbrengen
Stom dan eigenlijk van ze dat ze niet even komen melden. Want wie weet denken je buren ook over uitbouwen en kan je er samen iets mee doen, scheelt misschien nog wel in de kosten ook...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
huis was niet leeg in de zin van "geen meubels" maar in de zin van "geen bewoners", dus er viel genoeg te halen. Maar goed, aan die telkens wisselende huurders zijn we gewend. Maar ik vind het gewoonweg niet slim om een uitbouw te plannen, daar vergunning voor aan te vragen waarvan je weet dat het gepubliceerd wordt en dan niets tegen je buren te zeggen. Bouwtechnisch kan het namelijk eigenlijk niet zonder rechtstreeks tegen ons huis aan te bouwen.
Sterker nog: wij zitten zelf over een uitbouw te denken en bij ons stond:buren informeren ergens bovenaan het lijstje...
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Kindjes zijn naar school, nu heb ik vakantie
Hier ook.. ik zit even heerlijk van de rust in huis te genietenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Kindjes zijn naar school, nu heb ik vakantie
ff zn fan stofzuigen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft nog 2 dagen vrij.. studiedagen![]()
Hmm ik heb een computer op het werk en het klinkt alsof dat ding elk moment kan opstijgen
dat mag de servicedesk lekker doenquote:
Daar zijn ze voor.quote:
Dat was een grapje.. Er miste opeens een bestandje op de harde schijf.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor.
De laatste computer die ik stofzuigde zoog ik er een dll uit en startte hij niet meer op.
quote:
maar ik vind je nog wel lief hoorquote:
I know!quote:
Heb gezegd dat dat best anders kon en dat hij groot genoeg was om even op zijn beurt te wachten. Toen 2 kleuters hem daarna 'pretletter' noemde werd hij helemaaaaaal boos. Heb de kleuters daarna netjes gevraagd daarme te stoppen.quote:
Hoe je thuis je foon automatisch in kan laten loggen op je draadloze netwerk zou ik echt niet wetenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:12 schreef mefke79 het volgende:
dml hier ook onbeperkt van t-mobile. Is geloof ik een tientje per maand (nu in abo, straks weer sim-only). Hiervoor had ik geen onbeperkt en checkte ik ook alleen mail en af en toe internet, dat leverde iets van 5 euro per maand op. Maar ja, andere telefoon en eentje die dus constant verbinding maakt als je wilt... dus geen risico genomen.
Wat ook nog belangrijk is om mee te laten wegen:
* mijn foon logt thuis gewoon in op het draadloze netwerk en dat bespaart enorm in de datakosten
* heb je navigatie op je foon? Want dat gebruikt wel heel veel data
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
L0ller!.
Daar zijn ze voor.
De laatste computer die ik stofzuigde zoog ik er een dll uit en startte hij niet meer op.
Dan is het gewoon een mooi verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ik voel me echt totaal niet ziek verder. Wel opgelucht.
als ik moet kotsen kots ik meestal in de plee en toe een emmer onder mijn holquote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest een keer kiezen tussen eerst poepen of eerst kotsen. Na een minuutje heen en weer draaien ben ik op de plee gaan zitten en heb ik tegelijkertijd in de wasbak gekotst.
Ik doe aan eeuwige jeugd. Ik vind alles primaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Sorry taart. Ik ben aan mijn tweede jeugd bezig, dan mag dat he?
Zo doe ik het beneden ook. Boven pak ik vaak een emmer.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest een keer kiezen tussen eerst poepen of eerst kotsen. Na een minuutje heen en weer draaien ben ik op de plee gaan zitten en heb ik tegelijkertijd in de wasbak gekotst.
Oh my godquote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb hetzelfde een keer gehad bij Nils z'n ouders in de gang.
Ook zo iets vreselijks. Ik sliep voor de derde keer of zo bij Nils en 's ochtends heel vroeg wakker omdat ik zwaar aan de race was. De wc is bij hun beneden in de gang en Nils sliep op zolder. Snel een lang t-shirt van Nils aangetrokken en naar beneden gerend. Hoe dichter ik bij de wc kwam, hoe nodiger ik moest natuurlijk, dus op het moment dat ik de deur open wilde doen, was ik al half begonnen volgens mij.
Maar de deur ging niet open; z'n vader zat erop.
Ook toen hield ik het niet meer en scheet ik zo de hele gang vol. Waar Nils z'n vader dus nog overheen moest. Vraag me niet meer precies hoe, maar op het moment dat hij de wc-deur open deed, heb ik m'n jas gepakt, de ellende ermee opgeschept en zo langs hem heen het toilet ingegooid. Later heb ik met een wc-papiertje de voegjes schoon staan vegen...
Het heeft jaaaaren geduurd voordat ik het Nils verteld heb. Z'n ouders weten het nog steeds niet.
Het kan ook niet anders of z'n vader heeft iets gemerkt, maar die is psychiatrisch hulpverlener, dus vrij discreet gelukkig.
Die wilde ik uitwassen, maar dat wilde zijn moeder persee zelf doen. Nou prima. Alsjeblieft.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, dat is ook vreselijk! Wat heb je met die lakens gedaan?
Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Nou echt. Ik kijk nu al uit naar de bevalling van B2quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is bevallen toch iets mensonterends, he?
Ik bij beide bevallingen bij de overgang tussen gewone en persweeën.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest wel overgeven toen de persweeen begonnen
Beide welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen wel![]()
Ik merkte er niks van, maar het medelevende aaitje over mn been met de woorden: "ach joh, dat overkomt iedereen" zorgde alsnog voor schaamte...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Joh, had ie daar tijd voor?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Saffier het volgende:
Ik had een neuroloog aan mijn bed tijdens de ween, ik sloeg oa wartaal uit
Ik heb ooit bij wildvreemden aangebeld om daar naar het toilet te gaan. Gelukkig was mijn man mee en kon hij het uitleggenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ach, iedereen heeft wel een poepverhaal, toch?
Ik had een lavement gekregenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Saffier het volgende:
Ik heb niet gepoept, bij geen van twee de bevallingen.
Als je gaat klagen dat je vingers tintelen, je zicht langzaam maar zeker verdwijnt en je daarna wartaal uit gaat slaan, heb je zó een hele delegatie om je bed heenquote:
Het zijn bij mij 'gewoon' de dingen die horen bij een migraine. Alleen dat wist mijn man niet en omdat ik niet meer kon praten kreeg ik dat dus ook niemand duidelijk gemaakt. Ze waren bang voor een heel heel acute zwangerschapsvergiftigingquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Dat onthou ik voor de volgende keer. Alhoewel ik nog steeds van plan ben om ze eerst op te bellen of ze wel tijd hebben voor mijn bevalling.
oh jee.. migraine en wartaalquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Het zijn bij mij 'gewoon' de dingen die horen bij een migraine. Alleen dat wist mijn man niet en omdat ik niet meer kon praten kreeg ik dat dus ook niemand duidelijk gemaakt. Ze waren bang voor een heel heel acute zwangerschapsvergiftiging
Oh my, ik had me toch een stinkende dump echt niet vrolijk meer. Pannenkoeken gegeten, een weeënstorm en hopla, ik perste eerst mijn darm leeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ik poepte op de baarkruk. Dwz, eronder dus.
En toen ik uit het bevalbad richting bed ging. Vreselijk vond ik het. "Ik heb gepoept!" riep ik meteen. En ik hoor de vk nog zeggen tegen de kraam: "Er ligt daar wat ontlasting."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |