ballenbak??quote:Op zondag 8 mei 2011 17:27 schreef p_iglet het volgende:
professor plons vonden wij juist tegenvallen
Daar was vooral de ballenbak leuk, maar echt leerzaam en ontdekken en doen viel wat tegen.
Ow ja en ze vonden Pepijn daar veel te klein om serieus te nemen, maar hem helpen mochten we ook niet want dan was het "niet voor volwassenen". Dat leverde ook geen positieve indruk van het museum op. Mijn 3 jarige wil ook gewoon een normaal antwoord op zijn vragen.
Gelukkig kon de meneer in Naturalis er wel gewoon om lachen toen Pepijn na de uitleg dat een Edmontosaurus en een camarasaurus planten eten concludeerde "dan zijn ze dus herbivoor".
Nemo wil ik zo graag nog een keer heen. Misschien in mijn verlof straks.
Science museum in London vond Pepijn ook echt geweldig!
Bezwaar maken ! Als er nog geen vergunning is afgegeven kan datquote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef mefke79 het volgende:
die fijne schoonmoeder waar ik het hiervoor over had heeft de sinaspril open gehad, niet goed dichtgedaan en toen op z'n kop in de luiertas gedaan. Dus geen pcm hier meer terwijl het jochie huilt vanwege tanden. Zo maar even naar de ah dan.
En we worden er net op gewezen dat onze buren, die al drie jaar het huis te koop hebben staan en telkens verhuren, nu een bouwvergunning aangevraagd hebben voor een aanbouw. Goh, waar is de tijd dat je dat gewoon even netjes tegen je buren zei.
Vicky, wat sneu van die koolmees
jammer is dat dan he, zo'n gemiste kans.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat fijn Lady dat je eindelijk iets moois hebt gekregen!
Hier heeft juf zich er makkelijk van af gemaakt. Kinderen hebben een roze vilten placemat gekregen (voorgestanst) en daar met dikke zwarte viltstift een paar lieve woorden op geschreven. Dat was al
Had ze er dan iets fleurigs van laten maken ofzo
Nou ja, gelukkig maakt hij dat over de rest van het jaar ruimschoots goed
luca is ook bij die meneer met dat dinosaurusverhaal geweest. dat was idd heel erg leuk, zoals die meneer het vertelde. op zo'n manier dat het voor alle leeftijden boeiend was.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:02 schreef p_iglet het volgende:
heerlijk pepijn vind dat ook echt zo prachtig.
Zo'n meneer die dan verteld, en dat je dan vragen kan stellen, en ondanks dat je pas 3 en mini bent gewoon een serieus antwoord krijgt. Echt super!
De (nieuwe?) walvissen tentoonstelling die ze voor kinderen hebben is ook echt super. Daar zit in vakanties dan iemand met vragen doosjes/kaartjes en dan krijgen ze er 1 mee, en als ze het antwoord ontdekt hebben mogen ze dat vertellen en een nieuwe vraag halen. Met verschillende niveaus aan vragen. Pepijn vond het geweldig.
Hmz, da's raar inderdaad. Mogen ze het bouwen of dachten ze: hoe minder dat ze ervan weten, hoe beter want dan kunnen ze geen protest aantekenen als ze het niet zouden merken?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef mefke79 het volgende:
die fijne schoonmoeder waar ik het hiervoor over had heeft de sinaspril open gehad, niet goed dichtgedaan en toen op z'n kop in de luiertas gedaan. Dus geen pcm hier meer terwijl het jochie huilt vanwege tanden. Zo maar even naar de ah dan.
En we worden er net op gewezen dat onze buren, die al drie jaar het huis te koop hebben staan en telkens verhuren, nu een bouwvergunning aangevraagd hebben voor een aanbouw. Goh, waar is de tijd dat je dat gewoon even netjes tegen je buren zei.
Vicky, wat sneu van die koolmees
Als hij er niet meer woont is het je buurman toch niet meer? Ik vertel mijn exburen ook niet wat er met ons huis gebeurt. Als er iemand nieuw komt wonen zien ze dat vanzelf wel hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef mefke79 het volgende:
@muks, het ligt nog niet ter inzage, zagen we net bij de gemeente. Kijk dat hij wil aanbouwen, prima, geen probleem, waarschijnlijk geen last van. Maar hallo, is het nou zooooo moeilijk om effe aan te bellen of effe een telefoontje te doen met een globale omschrijving van de plannen? Schijnbaar wel, want dat deed ie ook niet toen ie het ineens ging verhuren (en wij ons rot schrokken omdat er ineens licht brandde bij de buren). We hebben toen aangegeven, geen probleem dat je het verhuurd, maar laat even weten als er nieuwe huurders komen. Raads eens, we zijn 4 huurders verder en hebben nooit wat gehoord.
Maar jij verhuurt ook echt aan paupervolk.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als hij er niet meer woont is het je buurman toch niet meer? Ik vertel mijn exburen ook niet wat er met ons huis gebeurt. Als er iemand nieuw komt wonen zien ze dat vanzelf wel hoor.
De woningbouw gaat toch ook geen brieven rondsturen als er een nieuwe huurder komt
Ken makkelijk, bouwen ze allemaal kamertjes, heb je straks een 24 kamer woning.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als deze huurders eruit gaan douw ik 24 polen in dat hok. 24x 350 euro per maand. Tikt lekker aan
quote:
Ik woonde vroeger met m'n ouders in een vakantiebungalowpark in een gereformeerd dorp. Een stukje verderop hadden drie prostituees een huisje gehuurd om daarin hun diensten te verlenen. Liep als een trein. Ze hadden vooral locals als klant.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef leonieke het volgende:
Een collega van mij heeft anders ook wel een idee om veel geld te verdienen. Een appartement kopen in een stad en per uur verhuren. Volgens hem moet dat serieus wat opbrengen
Stom dan eigenlijk van ze dat ze niet even komen melden. Want wie weet denken je buren ook over uitbouwen en kan je er samen iets mee doen, scheelt misschien nog wel in de kosten ook...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
huis was niet leeg in de zin van "geen meubels" maar in de zin van "geen bewoners", dus er viel genoeg te halen. Maar goed, aan die telkens wisselende huurders zijn we gewend. Maar ik vind het gewoonweg niet slim om een uitbouw te plannen, daar vergunning voor aan te vragen waarvan je weet dat het gepubliceerd wordt en dan niets tegen je buren te zeggen. Bouwtechnisch kan het namelijk eigenlijk niet zonder rechtstreeks tegen ons huis aan te bouwen.
Sterker nog: wij zitten zelf over een uitbouw te denken en bij ons stond:buren informeren ergens bovenaan het lijstje...
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Kindjes zijn naar school, nu heb ik vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |