Ken makkelijk, bouwen ze allemaal kamertjes, heb je straks een 24 kamer woning.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als deze huurders eruit gaan douw ik 24 polen in dat hok. 24x 350 euro per maand. Tikt lekker aan
quote:
Ik woonde vroeger met m'n ouders in een vakantiebungalowpark in een gereformeerd dorp. Een stukje verderop hadden drie prostituees een huisje gehuurd om daarin hun diensten te verlenen. Liep als een trein. Ze hadden vooral locals als klant.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef leonieke het volgende:
Een collega van mij heeft anders ook wel een idee om veel geld te verdienen. Een appartement kopen in een stad en per uur verhuren. Volgens hem moet dat serieus wat opbrengen
Stom dan eigenlijk van ze dat ze niet even komen melden. Want wie weet denken je buren ook over uitbouwen en kan je er samen iets mee doen, scheelt misschien nog wel in de kosten ook...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
huis was niet leeg in de zin van "geen meubels" maar in de zin van "geen bewoners", dus er viel genoeg te halen. Maar goed, aan die telkens wisselende huurders zijn we gewend. Maar ik vind het gewoonweg niet slim om een uitbouw te plannen, daar vergunning voor aan te vragen waarvan je weet dat het gepubliceerd wordt en dan niets tegen je buren te zeggen. Bouwtechnisch kan het namelijk eigenlijk niet zonder rechtstreeks tegen ons huis aan te bouwen.
Sterker nog: wij zitten zelf over een uitbouw te denken en bij ons stond:buren informeren ergens bovenaan het lijstje...
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Kindjes zijn naar school, nu heb ik vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |