Dan is het gewoon een mooi verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ik voel me echt totaal niet ziek verder. Wel opgelucht.
als ik moet kotsen kots ik meestal in de plee en toe een emmer onder mijn holquote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest een keer kiezen tussen eerst poepen of eerst kotsen. Na een minuutje heen en weer draaien ben ik op de plee gaan zitten en heb ik tegelijkertijd in de wasbak gekotst.
Ik doe aan eeuwige jeugd. Ik vind alles primaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Sorry taart. Ik ben aan mijn tweede jeugd bezig, dan mag dat he?
Zo doe ik het beneden ook. Boven pak ik vaak een emmer.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest een keer kiezen tussen eerst poepen of eerst kotsen. Na een minuutje heen en weer draaien ben ik op de plee gaan zitten en heb ik tegelijkertijd in de wasbak gekotst.
Oh my godquote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb hetzelfde een keer gehad bij Nils z'n ouders in de gang.
Ook zo iets vreselijks. Ik sliep voor de derde keer of zo bij Nils en 's ochtends heel vroeg wakker omdat ik zwaar aan de race was. De wc is bij hun beneden in de gang en Nils sliep op zolder. Snel een lang t-shirt van Nils aangetrokken en naar beneden gerend. Hoe dichter ik bij de wc kwam, hoe nodiger ik moest natuurlijk, dus op het moment dat ik de deur open wilde doen, was ik al half begonnen volgens mij.
Maar de deur ging niet open; z'n vader zat erop.
Ook toen hield ik het niet meer en scheet ik zo de hele gang vol. Waar Nils z'n vader dus nog overheen moest. Vraag me niet meer precies hoe, maar op het moment dat hij de wc-deur open deed, heb ik m'n jas gepakt, de ellende ermee opgeschept en zo langs hem heen het toilet ingegooid. Later heb ik met een wc-papiertje de voegjes schoon staan vegen...
Het heeft jaaaaren geduurd voordat ik het Nils verteld heb. Z'n ouders weten het nog steeds niet.
Het kan ook niet anders of z'n vader heeft iets gemerkt, maar die is psychiatrisch hulpverlener, dus vrij discreet gelukkig.
Die wilde ik uitwassen, maar dat wilde zijn moeder persee zelf doen. Nou prima. Alsjeblieft.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, dat is ook vreselijk! Wat heb je met die lakens gedaan?
Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Nou echt. Ik kijk nu al uit naar de bevalling van B2quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is bevallen toch iets mensonterends, he?
Ik bij beide bevallingen bij de overgang tussen gewone en persweeën.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest wel overgeven toen de persweeen begonnen
Beide welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen wel![]()
Ik merkte er niks van, maar het medelevende aaitje over mn been met de woorden: "ach joh, dat overkomt iedereen" zorgde alsnog voor schaamte...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Joh, had ie daar tijd voor?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Saffier het volgende:
Ik had een neuroloog aan mijn bed tijdens de ween, ik sloeg oa wartaal uit
Ik heb ooit bij wildvreemden aangebeld om daar naar het toilet te gaan. Gelukkig was mijn man mee en kon hij het uitleggenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ach, iedereen heeft wel een poepverhaal, toch?
Ik had een lavement gekregenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Saffier het volgende:
Ik heb niet gepoept, bij geen van twee de bevallingen.
Als je gaat klagen dat je vingers tintelen, je zicht langzaam maar zeker verdwijnt en je daarna wartaal uit gaat slaan, heb je zó een hele delegatie om je bed heenquote:
Het zijn bij mij 'gewoon' de dingen die horen bij een migraine. Alleen dat wist mijn man niet en omdat ik niet meer kon praten kreeg ik dat dus ook niemand duidelijk gemaakt. Ze waren bang voor een heel heel acute zwangerschapsvergiftigingquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Dat onthou ik voor de volgende keer. Alhoewel ik nog steeds van plan ben om ze eerst op te bellen of ze wel tijd hebben voor mijn bevalling.
oh jee.. migraine en wartaalquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Het zijn bij mij 'gewoon' de dingen die horen bij een migraine. Alleen dat wist mijn man niet en omdat ik niet meer kon praten kreeg ik dat dus ook niemand duidelijk gemaakt. Ze waren bang voor een heel heel acute zwangerschapsvergiftiging
Oh my, ik had me toch een stinkende dump echt niet vrolijk meer. Pannenkoeken gegeten, een weeënstorm en hopla, ik perste eerst mijn darm leeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ik poepte op de baarkruk. Dwz, eronder dus.
En toen ik uit het bevalbad richting bed ging. Vreselijk vond ik het. "Ik heb gepoept!" riep ik meteen. En ik hoor de vk nog zeggen tegen de kraam: "Er ligt daar wat ontlasting."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |