Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Nou echt. Ik kijk nu al uit naar de bevalling van B2quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is bevallen toch iets mensonterends, he?
Ik bij beide bevallingen bij de overgang tussen gewone en persweeën.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest wel overgeven toen de persweeen begonnen
Beide welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou het poepen ansich niet. Maar dat nadrukkelijke vegen wel![]()
Ik merkte er niks van, maar het medelevende aaitje over mn been met de woorden: "ach joh, dat overkomt iedereen" zorgde alsnog voor schaamte...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb gelukkig een érg relaxte schoonpa
Hmm, poepen tijdens het persen is bekend
'ach, daar merkje niks van op dat moment joh, dat halen ze ongemerkt weg'
JA NIET DUS HE? DAT MERK JE UITSTEKEND!!
Joh, had ie daar tijd voor?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Saffier het volgende:
Ik had een neuroloog aan mijn bed tijdens de ween, ik sloeg oa wartaal uit
Ik heb ooit bij wildvreemden aangebeld om daar naar het toilet te gaan. Gelukkig was mijn man mee en kon hij het uitleggenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ach, iedereen heeft wel een poepverhaal, toch?
Ik had een lavement gekregenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Saffier het volgende:
Ik heb niet gepoept, bij geen van twee de bevallingen.
Als je gaat klagen dat je vingers tintelen, je zicht langzaam maar zeker verdwijnt en je daarna wartaal uit gaat slaan, heb je zó een hele delegatie om je bed heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |