Hier ook.. ik zit even heerlijk van de rust in huis te genietenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Kindjes zijn naar school, nu heb ik vakantie
ff zn fan stofzuigen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft nog 2 dagen vrij.. studiedagen![]()
Hmm ik heb een computer op het werk en het klinkt alsof dat ding elk moment kan opstijgen
dat mag de servicedesk lekker doenquote:
Daar zijn ze voor.quote:
Dat was een grapje.. Er miste opeens een bestandje op de harde schijf.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor.
De laatste computer die ik stofzuigde zoog ik er een dll uit en startte hij niet meer op.
quote:
maar ik vind je nog wel lief hoorquote:
I know!quote:
Heb gezegd dat dat best anders kon en dat hij groot genoeg was om even op zijn beurt te wachten. Toen 2 kleuters hem daarna 'pretletter' noemde werd hij helemaaaaaal boos. Heb de kleuters daarna netjes gevraagd daarme te stoppen.quote:
Hoe je thuis je foon automatisch in kan laten loggen op je draadloze netwerk zou ik echt niet wetenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:12 schreef mefke79 het volgende:
dml hier ook onbeperkt van t-mobile. Is geloof ik een tientje per maand (nu in abo, straks weer sim-only). Hiervoor had ik geen onbeperkt en checkte ik ook alleen mail en af en toe internet, dat leverde iets van 5 euro per maand op. Maar ja, andere telefoon en eentje die dus constant verbinding maakt als je wilt... dus geen risico genomen.
Wat ook nog belangrijk is om mee te laten wegen:
* mijn foon logt thuis gewoon in op het draadloze netwerk en dat bespaart enorm in de datakosten
* heb je navigatie op je foon? Want dat gebruikt wel heel veel data
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
L0ller!.
Daar zijn ze voor.
De laatste computer die ik stofzuigde zoog ik er een dll uit en startte hij niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |