quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef moussy het volgende:
Ze doet het er om hoor, ik zwéér het! Moet ze iets googlen, vind je dihit leuheuk? Of dihit plaatje? Jij drinkt altijd koffie verkeerd uit een grote beker, bijna een soepkom he maham?Gister liep ze met printjes in d'r handen, kijk?!?!?! Leuk he?!?! Die moet in papa zn map met graveertekeningetjes
![]()
Goh..!
ze kan niks geheim houden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:54 schreef moussy het volgende:
Saffier, jammer dat de juf het niet meegegeven heeft met een klasgenootje of zo. Zo heb ik eens een moederdagkadootje bezorgd gekregen
Cas was ook wel grappig laatst; Mam! Ik heb een kadootje voor je geschilderd en ik zeg echt niet welke kleur het is, je vind het héél mooi! Z'n zwarte trui was voor 80% met roze verf
Dat is klein! Feliciteer ze en wens ze sterkte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Vicky het volgende:
Leuk buuf!
Wij kregen vanmiddag een geboortekaartje van kennissen: kindje weegt 775 gramgeboren met 27w
Om je tranen van ontzetting ontroering af te drogen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
En van de jongste krijg ik een doos tissues. Hoe ik dat weet? Nou het zit verpakt in cellofaan...
En er zit een gedichtje bij. Hij kan er 2 woorden van uitspreken: mama en mijn. Zal een leuke voordracht worden!
Nick en Simon hebben er geen goed woord voor over!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnese knutselen niet meer.dat vind de school voeden van commercie. Mja mijn idee; je stimuleert juist de commercie ( want ze gaan dingen kopen) en ontneemt ze een creatieve kans iets speciaal te maken.
Ik koester de dingen die ze eerder maakten. Tot groep 3 doen ze het wel. Tegels met lippenstiftkusjes en een ketting van strijkkralen met echt een patroon en mooie kleuren,
Jeej, dan kan ik mijn nieuwe krullen showen. De kapper heeft vandaag wonderen verricht en me geleerd hoe ik zonder krullers of poedelpermanent opeens een krullenbol kan hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww, M@x we spreken eens af! Echt! Oke?
Hij zit in zijn 'studio' op zolder. Ik kan in de tuin de metronoom horen tikken. En niet even hè maar uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je hem per ongeluk natsproeit trekt ie misschien wel krom!
Zien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeej, dan kan ik mijn nieuwe krullen showen. De kapper heeft vandaag wonderen verricht en me geleerd hoe ik zonder krullers of poedelpermanent opeens een krullenbol kan hebben.
Neej!quote:
Dat zijn ze ook. Dat heeft Kai zelfs een keer zonder mopperen gegeten.quote:
Ook als je vertelt wat je gaat doen en dat je zo terug bent en dat ook doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef k_i_m het volgende:
Ze was nooit moeilijk, maar tegenwoordig gaat het luchtalarm al af als ik als vanuit de slaapkamer naar de badkamer loop. Echt bloedirritant.
Zo een heb ik ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees van niet, moet straks met mijn moeder kleding kopen voor haar feest. En mijn moeder is het type dat iets alleen maar bij elkaar past als het exact dezelfde kleur heeft.
niet meer!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef _Bar_ het volgende:
Volgens mij niet Tf, ik heb het vermoeden dat iedereen lekker buiten vertoefde
niet echt.. tis al 1x gelukt en 1x misluktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gewerkt vandaag en morgen mag ik weer
ehm mous, heb jij verstand van lampenkappen bekleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |