ah, okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Solid87 het volgende:
[..]
nu een fucking pussy slap. hij sloeg als een wijf.
En je sloeg niet terug omdat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Solid87 het volgende:
[..]
nu een fucking pussy slap. hij sloeg als een wijf.
quote:hoe voorkom ik een goede slag tegen mijn hoofd?
Wat een ramp niet? Het zit je wel dwars he die typfout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je doet het zeker net zo slecht als dat je spelt
ik zei het niet hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Vendris het volgende:
Of je bedankt ze gewoon vriendelijk in plaats van zelf meteen agressief gaan lopen doen met je "opflikkeren" niet dat dat een excuus zou moeten zijn voor die gasten om te gaan slaan, maar toch.
krav maga leer je je alleen verdedigen tegen messen en dat soort shit, is niet echt een vechtsport meer een discipline. als je wat anders wil kun je beter bjj doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
2, Krav Maga.
Al die paupermocro's doen ook allemaal aan muay thai oid dus die kennen de technieken. Verder is het een paupersport die alleen sjonnies en mocro's aantrekt.
Toch heeft hij gelijk, als ze je mishandeld hadden zaten ze natuurlijk fout, maar als die vriend gelijk 'opflikkeren' roept dan verdient hij gewoon een tik. En je gaf zelf al aan dat het niet zo erg was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Solid87 het volgende:
[..]
ik zei het niet hedat deed m'n maat van me. Ik kreeg kennelijk enkel de slag omdat ik zei dat er verder geen probleem van hoefde gemaakt te worden... -.-
lekker dan
Nou echt wel, de eerstvolgende waar ik mee ga sparren moet echt opassen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Wat een ramp niet? Het zit je wel dwars he die typfout.
godverdomme ! ik zei toch dat ik niet reageerde! dat deed mn maat.. lezen!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef T3rr0r het volgende:
Gewoon wat coke van ze kopen. Een dikke snuif nemen en dan los gaan. De coke verdooft de klappen die je dan krijgt en door de energie van de coke kan je compleet los gaan. Naderhand neem je je geld weer terug en pak je hun resterende coke af die je zelf dan weer verkoopt.
Of je zegt inderdaad gewoon: Nee, bedankt voor het aanbod jongens. ipv zelf te reageren als een agressieve aap.
Nou, aan je agressieve reactie te zien zou het me niets verbazen als jij het toch wel was..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef Solid87 het volgende:
[..]
godverdomme ! ik zei toch dat ik niet reageerde! dat deed mn maat.. lezen!!
Dan pakken ze hun mes toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Toch grappig dat mensen hier allemaal voor de "oude stylen" gaan. Erg effectief inderdaad maar als je op de grond komt zijn ze vaak nergens meer.
Mensen die doen alsof ze vrouw zijn op een forumquote:
daarom raadde ik ook bjj aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Toch grappig dat mensen hier allemaal voor de "oude stylen" gaan. Erg effectief inderdaad maar als je op de grond komt zijn ze vaak nergens meer.
QFTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze vrouw zijn op een forum
Mannen die mij dan toch PM's gaan sturen. What does that make you?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze vrouw zijn op een forum
Gay!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mannen die mij dan toch PM's gaan sturen. What does that make you?
Niemand die mij wa moakt in m'n eigen stad, goat nouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:52 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Zegt een huisvrouw die als eerste op de loop zou gaan...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, maar toen wist ik dat nog niet. Toen dacht ik dat je aardig was. Een lekker wijf dat door onze grote vriend Socios tegen de zijkant van een ICE gebanged wilde worden. Was dat even een terleurstellingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
bla bla bla, smoesjes smoesjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar toen wist ik dat nog niet. Toen dacht ik dat je aardig was. Een lekker wijf dat door onze grote vriend Socios tegen de zijkant van een ICE gebanged wilde worden. Was dat even een terleurstelling
Ik geloof vogeltjesdans. Jij verzint die PM's omdat je een man bent met borderline die zich gedraagt als een gevallen vrouw.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
bla bla bla, smoesjes smoesjes.
Hoe verklaar je die hopeloze PM's dan die je me gisterenavond hebt gestuurd?
Ah, jij bent ook gay?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik geloof vogeltjesdans. Jij verzint die PM's omdat je een man bent met borderline die zich gedraagt als een gevallen vrouw.
Lol, dan doe ik dingen in mijn slaap. Goed dat ik dat weet, dan kan ik er rekening mee houden en de mescaline voortaan achterwege latenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
bla bla bla, smoesjes smoesjes.
Hoe verklaar je die hopeloze PM's dan die je me gisterenavond hebt gestuurd?
En als ze al echt is, dan gedraagt ze zich alsnog als een borderliner en een gevallen aandachtszieke vrouw, kortom beide scenario's zijn kansloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat Goodluck_Charm `niet echt´ is.
oh dan is het goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Don't worryik heb wel echt een jong lichaam hoor
Ah, jij hoopt nog steeds op een date met haar zie ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat Goodluck_Charm `niet echt´ is.
Tis wel een moslim, dus neuken met een burka.quote:
Is geen kwestie van hopen, maar een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ah, jij hoopt nog steeds op een date met haar zie ik?
Ik heb nog liever een crush op mijn pc waarmee ik CLC laat blozen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Wat schattig, vogeltjesdans heeft een crush op GLC en moet achter zijn PC blozen.
Dan is het eerder een kwestie van hopen tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Is geen kwestie van hopen, maar een kwestie van tijd.
Zou jij niet agressief reageren als twee keer dezelfde associatie wordt gemaakt over jou. Terwijl je al pissed of genoeg bent dat je fiets weg is? -.-quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, aan je agressieve reactie te zien zou het me niets verbazen als jij het toch wel was..
Hoezo? TIs niet mijn topic weet je welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef 9611Niels het volgende:
Vogeltjesdans
Log maar gewoon uit, hier is geen redden meer aan.
Gelukkig hebben we jou om enige schwung aan dit topic te gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:15 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Ik ga jou zo een klap geven, dit is niet mijn topic vriend.
Jawel want TS is een pussy.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon afweren en hard terugslaan, heb je toch geen vechtsport voor nodig?
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.quote:
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Waarom voegen jullie elkaar niet gewoon toe op msn.
Mag ik dan ook je MSN?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Mag ik dan ook je MSN?
Dan ga ik s'avonds laat allemaal foto's sharen, van plukjes haar, mijn vingers, en niettemin mijn gehaktstaaf.
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jawel want TS is een pussy.
[..]
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.
NEEquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaafquote:
Tuurlijk wel. Neo kan kogels stoppen door zijn hand op te stekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Flixxy het volgende:
Probleem van beginnende vechtsporters is dat ze overmoedig raken, pas hiervoor op TS. Je hebt vele jaren nodig voor je iemand met een mes kunt ontwapenen (want zo zijn ze), een geweer doe je nooit iets tegen.
En dat doe je zeker plukjes haar door de worst waarbij je ook nog eens met je vieze vingers eraan hebt gezeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaaf
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dit natuurlijk, of hoopte je ergens anders op.
Uit de OP maak ik op dat jullie met minstens 3 man waren. Dan kan je toch tenminste je mannetje staan? Beter dan klappen vangen en niks terug doen lijkt me, daar is niks superman-achtigs aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Solid87 het volgende:
[..]
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.
... -.- ben jij dan soms superman ofzo die effe een leger tegen houdt? pfff
quote:
Eerst tieten posten dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
Goodluck_Charm ultima forma.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
tietenquote:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik sla je helemaal af, zware rotgekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
tieten
[..]
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
In je rechterhand jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsen
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebben
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.
Arm kind. Socios helpt je wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geil heb je ook zweepjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik sla je helemaal af, zware rotgek
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zal er altijd zijn voor Goodluck_Charm. No matter what.
Het is te merkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fopje. Ik ben een prinses. Ik heb niets om onzeker over te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een stoer uiterlijk aannemen om een onzekere binnenkant te verbergen, classic!
Moddervet, kort/pittig kapsel, flaporen en scheef gebit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Heb jij geen last van die vele d/t fouten van Goodluck_Charm socios? Of vind je dat juist een bewijs dat ze wel een vrouw moet zijn?quote:
Als ze zelfs dát niet kunnen krijgen is het wel heel erg gesteld met de gemiddelde FOK! manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Chicha het volgende:
[..]
Moddervet, kort/pittig kapsel, flaporen en scheef gebit?
Ben bang van niet nee
Heb jij er last van dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heb jij geen last van die vele d/t fouten van Goodluck_Charm socios? Of vind je dat juist een bewijs dat ze wel een vrouw moet zijn?
Waarom doe je dan zo je best om dat aan iedereen te bewijzen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fopje. Ik ben een prinses. Ik heb niets om onzeker over te zijn
Dat ik een prinses ben?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo je best om dat aan iedereen te bewijzen?
Dus nu zeg je dat je eigenlijk makkelijk te 'krijgen' bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ze zelfs dát niet kunnen krijgen is het wel heel erg gesteld met de gemiddelde FOK! man
Wat doe jij sowieso uit de fabriek?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Chicha het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat je eigenlijk makkelijk te 'krijgen' bent?
Wat doe jij sowieso uit de keuken?
Oke, waar en wanneer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
wanneer jij en ik klaar zijn met matten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Maar soms is trollen op een trol juist zo leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom haten? Ze trollt jullie allemaal ontiegelijk hard. Iedereen happen.
Op verlof wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat doe jij sowieso uit de fabriek?
Dat en dat je te goed zou zijn voor de FOK!kers, waarschijnlijk kan jij zelf nog geen FOK!ker krijgen.quote:
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat en dat je te goed zou zijn voor de FOK!kers, waarschijnlijk kan jij zelf nog geen FOK!ker krijgen.
Makkelijk te zeggen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DM
Ze leggen de lat laagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DM
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Den Bosch centraal. 5 uur vanmiddag
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te postenquote:
Ik kom altijd opdagenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.
Zij komt altijd opdagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Goodluck_Charm die zich te goed voelt voor de fokkers. Maar hier ondertussen wel 24 uur per dag rondhangt.
Wat doe je hier dan als je zo goed bent?
Klinkt wel verleidelijk om een persoonlijke foto hier op FOK! te droppen. Als je al omgaat met treinspotters dan kan ik me niet voorstellen dat je onder de 100 kilo weegt en ook maar iets vrouwelijks hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te posten
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom hebben jullie elkaar nog niet ontmoet dan?
Zegt de man met 'Chicha' als usernamequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Chicha het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk om een persoonlijke foto hier op FOK! te droppen. Als je al omgaat met treinspotters dan kan ik me niet voorstellen dat je onder de 100 kilo weegt en ook maar iets vrouwelijks hebt
You wishquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordt
Ik heb al een mooie vriendin thuis zitten dus dat gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordt
Dat jij Chicharito niet kent is mijn probleem toch niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zegt de man met 'Chicha' als username![]()
Erg mannelijk ja!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin thuis zitten dus dat gaat nooit gebeuren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Stuurver het volgende:
Een 28 jarige autistische hoerenlopende treinrukker en een 19 jaar oude geplamuurde aandachtshoer.
Wat een stel
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yes I do. Die helpt me wel bij de jacht op jouw vent
Lifeless. Hele dag op fok zitten en denken dat je iedereen kan krijgen die je wil. Ik ga er niet meer op tegen in, ik ben niet zo kinderachtig unlike some people.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yes I do. Die helpt me wel bij de jacht op jouw vent
Dus eigenlijk is het gewoon liefdadigheid wat je doet bij Socios?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoeren helpen ventjes zoals jou om een man te worden
Hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef Mariemaia het volgende:
[..]
Lifeless. Hele dag op fok zitten en denken dat je iedereen kan krijgen die je wil. Ik ga er niet meer op tegen in, ik ben niet zo kinderachtig unlike some people.
haten omdat jij nooit zo rijk zult wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Stuurver het volgende:
Een 28 jarige autistische hoerenlopende treinrukker en een 19 jaar oude geplamuurde aandachtshoer.
Wat een stel
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te posten
Ik zie niet hoe een hoer mij kan helpen met het slachten van een beer met mijn blote vuisten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoeren helpen ventjes zoals jou om een man te worden
Deze?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.
Ok good for you, come againquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.
De hoer dient als lokaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe een hoer mij kan helpen met het slachten van een beer met mijn blote vuisten.
Nee man, nooit naar de grond gaan tenzij je graag gesoccerkicked wil worden door z'n mattiesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef poolboy85 het volgende:
MMA, dan leer je klappen incasseren/ontwijken/afweren...
na een paar maandjes training ben je zo gewend aan klappen krijgen op je hoofd, dat wanneer iemand je slaat je de eerste gewoon incasseert met je schedel.. om m vervolgens naar de grond te brengen en af te maken met ground en pound
effectieve sport!
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwarsquote:
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwars
Post hem hier dan wijsneusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.
Hierin heb je gewoon gelijk. Het prototype van de average fok man is dan ook een beta male die liever grote mond geeft op het internet, nog zo maagdelijk is als maria herself en continue loopt op te scheppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Volgens rapper W - I- dubbel N - E is haat de nieuwe liefde en hij kan het weten want hij is een ecte ecte baas naar verluidt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwars
Ik vind het teveel moeite om naar je Fobo te gaan. Ik geloof je welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Volgens rapper W - I- dubbel N - E is haat de nieuwe liefde en hij kan het weten want hij is een ecte ecte baas naar verluidt.
Valt tegen deze keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
GLC Topic Kaap. De beste die er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.
Bahquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt tegen deze keer.
Maar omdat je zo goed je vrouwtje staat zal ik je niet in elkaar slaan.Je slaat geen vrouwen, je corrigeert ze met de achterkant van je pimp hand (bij mij is dat links)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op Winnequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.
Ja papi, het is over. Het is OVER. Dus niet meer lullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Winne pompt keihard door de speakers. Geef acht voor de generaal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.
Free Klemma!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Winne pompt keihard door de speakers. Geef acht voor de generaal!
Goed punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je slaat geen vrouwen, je corrigeert ze met de achterkant van je pimp hand (bij mij is dat links)
Het is een liedje van kempi. Dus hier deze line voor je:quote:
Oow oow GLC is een gangstabitch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja papi, het is over. Het is OVER. Dus niet meer lullen
De grootste verliezers die noemen zichzelf winne.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef squatt3r het volgende:
Niet zo negatief, sinds WINNE dit topic over nam is het een ongekend succes.
Tot de dood geef ik mn leven bloot op geluidsdragers.
Je volgt de gele-trui drager, de scene heeft me nodig als Surinaamse families huisvaders.
Kan met 1 vinger een vuist maken, want ik hoef alleen te wijzen.
Maar ik heb niks te bewijzen en, er is niets wat me pen niet kan beschrijven, maffia werkwijze, we dwingen rappers te zwijgen.
Kwam in de game en ik heb nooit gekropen, winne aan slag staat gelijk aan 4 wijd, ik kon gelijk lopen.
Geen dobbelsteen, ik gooi hoge ogen naar skunkers. Mijn product, de beste verkoop van Nederlandse bodem.
De Rotterdamse verlosser, het maakt niet uit wat je opoffert ik drop toffer, waar is je koffer. Inpakken en wegwezen, wat ik kom doen? Uitpakken en lesgeven, winne een betweter.
Nee die noemen zich Lange Baas, of zoiets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De grootste verliezers die noemen zichzelf winne.
en daarom hoor je je telefoon niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben lekker NERD aan het luusteren
vette musicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jij bedoelt toch nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Nee die noemen zich Lange Baas, of zoiets.
Haha, bijna!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch niet
[ afbeelding ]
?
Ik begin steeds meer te denken dat je een man bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat jij niet terugvecht gaat ook nergens over. Watje
Ik hou ook niet van geweld. Maar ja, als iemand je aanvalt sla je toch zeker wel terug?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat je een man bent.
Alle meisjes/vrouwen die ik ken die hebben een hekel aan geweld ook al is het in hun voordeel
Als je echt een antwoord op je vraag wil hebben:quote:
Dan doe je toch iets fout. Je kan altijd nog de binnenkant van je hand gebruiken als je het echt veilig wil spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Drinky het volgende:
met vechtsport sla je alsnog je eigen hand naar de kk. Ik heb ervaring.
Ja TS, als je die marokkaan had gebitchslapt was je pas echt een eindbaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Je kan altijd nog de binnenkant van je hand gebruiken als je het echt veilig wil spelen.
and there's a light on.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Standing in line to see the show tonight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |