haten omdat jij nooit zo rijk zult wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Stuurver het volgende:
Een 28 jarige autistische hoerenlopende treinrukker en een 19 jaar oude geplamuurde aandachtshoer.
Wat een stel
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te posten
Ik zie niet hoe een hoer mij kan helpen met het slachten van een beer met mijn blote vuisten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoeren helpen ventjes zoals jou om een man te worden
Deze?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.
Ok good for you, come againquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1 van de chicks in mijn fobo is mijn vriendin.
De hoer dient als lokaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe een hoer mij kan helpen met het slachten van een beer met mijn blote vuisten.
Nee man, nooit naar de grond gaan tenzij je graag gesoccerkicked wil worden door z'n mattiesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef poolboy85 het volgende:
MMA, dan leer je klappen incasseren/ontwijken/afweren...
na een paar maandjes training ben je zo gewend aan klappen krijgen op je hoofd, dat wanneer iemand je slaat je de eerste gewoon incasseert met je schedel.. om m vervolgens naar de grond te brengen en af te maken met ground en pound
effectieve sport!
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwarsquote:
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwars
Post hem hier dan wijsneusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.
Hierin heb je gewoon gelijk. Het prototype van de average fok man is dan ook een beta male die liever grote mond geeft op het internet, nog zo maagdelijk is als maria herself en continue loopt op te scheppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
Volgens rapper W - I- dubbel N - E is haat de nieuwe liefde en hij kan het weten want hij is een ecte ecte baas naar verluidt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ken geen haat. Enkel liefde. Ik vind het oprecht leuk voor je dat je een mooie vriendin hebt. Je verdient het. Dubbel en dwars
Ik vind het teveel moeite om naar je Fobo te gaan. Ik geloof je welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij vraagt om een foto en ik zeg dat ie in m'n FoBo staat.
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Volgens rapper W - I- dubbel N - E is haat de nieuwe liefde en hij kan het weten want hij is een ecte ecte baas naar verluidt.
Valt tegen deze keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
GLC Topic Kaap. De beste die er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.
Bahquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt tegen deze keer.
Maar omdat je zo goed je vrouwtje staat zal ik je niet in elkaar slaan.Je slaat geen vrouwen, je corrigeert ze met de achterkant van je pimp hand (bij mij is dat links)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op Winnequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |