Ze leggen de lat laagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DM
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Den Bosch centraal. 5 uur vanmiddag
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te postenquote:
Ik kom altijd opdagenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.
Zij komt altijd opdagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ja joh, ik ga helemaal naar Den Bosch zodat je niet kan komen opdagen zeker.
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Goodluck_Charm die zich te goed voelt voor de fokkers. Maar hier ondertussen wel 24 uur per dag rondhangt.
Wat doe je hier dan als je zo goed bent?
Klinkt wel verleidelijk om een persoonlijke foto hier op FOK! te droppen. Als je al omgaat met treinspotters dan kan ik me niet voorstellen dat je onder de 100 kilo weegt en ook maar iets vrouwelijks hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als bewijs dat jullie allemaal zoveel betere vriendinnen hebben, vraag ik jullie allen om hier een foto van je huisvarken vriendin te posten
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom hebben jullie elkaar nog niet ontmoet dan?
Zegt de man met 'Chicha' als usernamequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Chicha het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk om een persoonlijke foto hier op FOK! te droppen. Als je al omgaat met treinspotters dan kan ik me niet voorstellen dat je onder de 100 kilo weegt en ook maar iets vrouwelijks hebt
You wishquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordt
Ik heb al een mooie vriendin thuis zitten dus dat gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wachten tot jij mijn liefde beantwoordt
Dat jij Chicharito niet kent is mijn probleem toch niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zegt de man met 'Chicha' als username![]()
Erg mannelijk ja!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin thuis zitten dus dat gaat nooit gebeuren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Stuurver het volgende:
Een 28 jarige autistische hoerenlopende treinrukker en een 19 jaar oude geplamuurde aandachtshoer.
Wat een stel
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yes I do. Die helpt me wel bij de jacht op jouw vent
Lifeless. Hele dag op fok zitten en denken dat je iedereen kan krijgen die je wil. Ik ga er niet meer op tegen in, ik ben niet zo kinderachtig unlike some people.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yes I do. Die helpt me wel bij de jacht op jouw vent
Dus eigenlijk is het gewoon liefdadigheid wat je doet bij Socios?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoeren helpen ventjes zoals jou om een man te worden
Hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef Mariemaia het volgende:
[..]
Lifeless. Hele dag op fok zitten en denken dat je iedereen kan krijgen die je wil. Ik ga er niet meer op tegen in, ik ben niet zo kinderachtig unlike some people.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |