Gelukkig hebben we jou om enige schwung aan dit topic te gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:15 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Ik ga jou zo een klap geven, dit is niet mijn topic vriend.
Jawel want TS is een pussy.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon afweren en hard terugslaan, heb je toch geen vechtsport voor nodig?
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.quote:
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Waarom voegen jullie elkaar niet gewoon toe op msn.
Mag ik dan ook je MSN?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Mag ik dan ook je MSN?
Dan ga ik s'avonds laat allemaal foto's sharen, van plukjes haar, mijn vingers, en niettemin mijn gehaktstaaf.
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jawel want TS is een pussy.
[..]
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.
NEEquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaafquote:
Tuurlijk wel. Neo kan kogels stoppen door zijn hand op te stekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Flixxy het volgende:
Probleem van beginnende vechtsporters is dat ze overmoedig raken, pas hiervoor op TS. Je hebt vele jaren nodig voor je iemand met een mes kunt ontwapenen (want zo zijn ze), een geweer doe je nooit iets tegen.
En dat doe je zeker plukjes haar door de worst waarbij je ook nog eens met je vieze vingers eraan hebt gezeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaaf
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dit natuurlijk, of hoopte je ergens anders op.
Uit de OP maak ik op dat jullie met minstens 3 man waren. Dan kan je toch tenminste je mannetje staan? Beter dan klappen vangen en niks terug doen lijkt me, daar is niks superman-achtigs aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Solid87 het volgende:
[..]
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.
... -.- ben jij dan soms superman ofzo die effe een leger tegen houdt? pfff
quote:
Eerst tieten posten dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
Goodluck_Charm ultima forma.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
tietenquote:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik sla je helemaal af, zware rotgekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
tieten
[..]
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
In je rechterhand jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsen
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebben
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.
Arm kind. Socios helpt je wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geil heb je ook zweepjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik sla je helemaal af, zware rotgek
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zal er altijd zijn voor Goodluck_Charm. No matter what.
Het is te merkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |