Goodluck_Charm ultima forma.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
tietenquote:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
Ik sla je helemaal af, zware rotgekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
tieten
[..]
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Doe nou niet zo stoer en kom vechten dan.
In je rechterhand jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zo'n grote mond hebben en dan geen foto op je FoBo durven te plaatsen
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nu pas in m'n FoBo kijken en de foto's die er eerst stonden niet gezien hebben
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik was op andere delen van het forum actief, kijk hier nu net pas weer. Maar doet er nogsteeds niks aan mijn opmerking af. Slechts tijdelijk foto's plaatsen is nogsteeds een teken van eigenlijk niet durven...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ben ik maar een onzeker meisje.
Arm kind. Socios helpt je wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geil heb je ook zweepjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik sla je helemaal af, zware rotgek
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zal er altijd zijn voor Goodluck_Charm. No matter what.
Het is te merkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fopje. Ik ben een prinses. Ik heb niets om onzeker over te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een stoer uiterlijk aannemen om een onzekere binnenkant te verbergen, classic!
Moddervet, kort/pittig kapsel, flaporen en scheef gebit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Heb jij geen last van die vele d/t fouten van Goodluck_Charm socios? Of vind je dat juist een bewijs dat ze wel een vrouw moet zijn?quote:
Als ze zelfs dát niet kunnen krijgen is het wel heel erg gesteld met de gemiddelde FOK! manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Chicha het volgende:
[..]
Moddervet, kort/pittig kapsel, flaporen en scheef gebit?
Ben bang van niet nee
Heb jij er last van dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heb jij geen last van die vele d/t fouten van Goodluck_Charm socios? Of vind je dat juist een bewijs dat ze wel een vrouw moet zijn?
Waarom doe je dan zo je best om dat aan iedereen te bewijzen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fopje. Ik ben een prinses. Ik heb niets om onzeker over te zijn
Dat ik een prinses ben?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo je best om dat aan iedereen te bewijzen?
Dus nu zeg je dat je eigenlijk makkelijk te 'krijgen' bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ze zelfs dát niet kunnen krijgen is het wel heel erg gesteld met de gemiddelde FOK! man
Wat doe jij sowieso uit de fabriek?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Chicha het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat je eigenlijk makkelijk te 'krijgen' bent?
Wat doe jij sowieso uit de keuken?
Oke, waar en wanneer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
wanneer jij en ik klaar zijn met matten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Maar soms is trollen op een trol juist zo leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom haten? Ze trollt jullie allemaal ontiegelijk hard. Iedereen happen.
Op verlof wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat doe jij sowieso uit de fabriek?
Dat en dat je te goed zou zijn voor de FOK!kers, waarschijnlijk kan jij zelf nog geen FOK!ker krijgen.quote:
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat en dat je te goed zou zijn voor de FOK!kers, waarschijnlijk kan jij zelf nog geen FOK!ker krijgen.
Makkelijk te zeggen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach. Menig FOK!ker hier die mij stalkt via PM en DM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |