Ik heb nog liever een crush op mijn pc waarmee ik CLC laat blozen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Wat schattig, vogeltjesdans heeft een crush op GLC en moet achter zijn PC blozen.
Dan is het eerder een kwestie van hopen tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Is geen kwestie van hopen, maar een kwestie van tijd.
Zou jij niet agressief reageren als twee keer dezelfde associatie wordt gemaakt over jou. Terwijl je al pissed of genoeg bent dat je fiets weg is? -.-quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, aan je agressieve reactie te zien zou het me niets verbazen als jij het toch wel was..
Hoezo? TIs niet mijn topic weet je welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef 9611Niels het volgende:
Vogeltjesdans
Log maar gewoon uit, hier is geen redden meer aan.
Gelukkig hebben we jou om enige schwung aan dit topic te gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:15 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Ik ga jou zo een klap geven, dit is niet mijn topic vriend.
Jawel want TS is een pussy.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon afweren en hard terugslaan, heb je toch geen vechtsport voor nodig?
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.quote:
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Waarom voegen jullie elkaar niet gewoon toe op msn.
Mag ik dan ook je MSN?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben daar gek, straks wil iedereen mijn msn
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Mag ik dan ook je MSN?
Dan ga ik s'avonds laat allemaal foto's sharen, van plukjes haar, mijn vingers, en niettemin mijn gehaktstaaf.
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jawel want TS is een pussy.
[..]
Eey jij wilde toch vechten? Kom dan.
NEEquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik hoor dat je mescaline hebt. Mag ik je msn?
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaafquote:
Tuurlijk wel. Neo kan kogels stoppen door zijn hand op te stekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Flixxy het volgende:
Probleem van beginnende vechtsporters is dat ze overmoedig raken, pas hiervoor op TS. Je hebt vele jaren nodig voor je iemand met een mes kunt ontwapenen (want zo zijn ze), een geweer doe je nooit iets tegen.
En dat doe je zeker plukjes haar door de worst waarbij je ook nog eens met je vieze vingers eraan hebt gezeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Gozer waar denk jij aan bij gehaktstaaf
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dit natuurlijk, of hoopte je ergens anders op.
Uit de OP maak ik op dat jullie met minstens 3 man waren. Dan kan je toch tenminste je mannetje staan? Beter dan klappen vangen en niks terug doen lijkt me, daar is niks superman-achtigs aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Solid87 het volgende:
[..]
TS had geen zin om zijn bek verrot geslagen te hebben door 5 marrokaanse jongeren.
... -.- ben jij dan soms superman ofzo die effe een leger tegen houdt? pfff
quote:
Eerst tieten posten dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alle mannen die hier een grote bek geven kunnen er niet tegen dat ik het type vrouw ben die zij nooit zullen krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |