Ja papi, het is over. Het is OVER. Dus niet meer lullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat liedje is wel behoorlijk gay trouwens. Hij zegt gewoon dat ie ze in hun billen gaat neuken.
Winne pompt keihard door de speakers. Geef acht voor de generaal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil Winne horen brullen door de speakers.
Free Klemma!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Winne pompt keihard door de speakers. Geef acht voor de generaal!
Goed punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je slaat geen vrouwen, je corrigeert ze met de achterkant van je pimp hand (bij mij is dat links)
Het is een liedje van kempi. Dus hier deze line voor je:quote:
Oow oow GLC is een gangstabitch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja papi, het is over. Het is OVER. Dus niet meer lullen
De grootste verliezers die noemen zichzelf winne.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef squatt3r het volgende:
Niet zo negatief, sinds WINNE dit topic over nam is het een ongekend succes.
Tot de dood geef ik mn leven bloot op geluidsdragers.
Je volgt de gele-trui drager, de scene heeft me nodig als Surinaamse families huisvaders.
Kan met 1 vinger een vuist maken, want ik hoef alleen te wijzen.
Maar ik heb niks te bewijzen en, er is niets wat me pen niet kan beschrijven, maffia werkwijze, we dwingen rappers te zwijgen.
Kwam in de game en ik heb nooit gekropen, winne aan slag staat gelijk aan 4 wijd, ik kon gelijk lopen.
Geen dobbelsteen, ik gooi hoge ogen naar skunkers. Mijn product, de beste verkoop van Nederlandse bodem.
De Rotterdamse verlosser, het maakt niet uit wat je opoffert ik drop toffer, waar is je koffer. Inpakken en wegwezen, wat ik kom doen? Uitpakken en lesgeven, winne een betweter.
Nee die noemen zich Lange Baas, of zoiets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De grootste verliezers die noemen zichzelf winne.
en daarom hoor je je telefoon niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben lekker NERD aan het luusteren
vette musicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jij bedoelt toch nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Nee die noemen zich Lange Baas, of zoiets.
Haha, bijna!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch niet
[ afbeelding ]
?
Ik begin steeds meer te denken dat je een man bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat jij niet terugvecht gaat ook nergens over. Watje
Ik hou ook niet van geweld. Maar ja, als iemand je aanvalt sla je toch zeker wel terug?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat je een man bent.
Alle meisjes/vrouwen die ik ken die hebben een hekel aan geweld ook al is het in hun voordeel
Als je echt een antwoord op je vraag wil hebben:quote:
Dan doe je toch iets fout. Je kan altijd nog de binnenkant van je hand gebruiken als je het echt veilig wil spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Drinky het volgende:
met vechtsport sla je alsnog je eigen hand naar de kk. Ik heb ervaring.
Ja TS, als je die marokkaan had gebitchslapt was je pas echt een eindbaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Je kan altijd nog de binnenkant van je hand gebruiken als je het echt veilig wil spelen.
and there's a light on.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Standing in line to see the show tonight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |