ah, okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Solid87 het volgende:
[..]
nu een fucking pussy slap. hij sloeg als een wijf.
En je sloeg niet terug omdat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Solid87 het volgende:
[..]
nu een fucking pussy slap. hij sloeg als een wijf.
quote:hoe voorkom ik een goede slag tegen mijn hoofd?
Wat een ramp niet? Het zit je wel dwars he die typfout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je doet het zeker net zo slecht als dat je spelt
ik zei het niet hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Vendris het volgende:
Of je bedankt ze gewoon vriendelijk in plaats van zelf meteen agressief gaan lopen doen met je "opflikkeren" niet dat dat een excuus zou moeten zijn voor die gasten om te gaan slaan, maar toch.
krav maga leer je je alleen verdedigen tegen messen en dat soort shit, is niet echt een vechtsport meer een discipline. als je wat anders wil kun je beter bjj doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
2, Krav Maga.
Al die paupermocro's doen ook allemaal aan muay thai oid dus die kennen de technieken. Verder is het een paupersport die alleen sjonnies en mocro's aantrekt.
Toch heeft hij gelijk, als ze je mishandeld hadden zaten ze natuurlijk fout, maar als die vriend gelijk 'opflikkeren' roept dan verdient hij gewoon een tik. En je gaf zelf al aan dat het niet zo erg was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Solid87 het volgende:
[..]
ik zei het niet hedat deed m'n maat van me. Ik kreeg kennelijk enkel de slag omdat ik zei dat er verder geen probleem van hoefde gemaakt te worden... -.-
lekker dan
Nou echt wel, de eerstvolgende waar ik mee ga sparren moet echt opassen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Wat een ramp niet? Het zit je wel dwars he die typfout.
godverdomme ! ik zei toch dat ik niet reageerde! dat deed mn maat.. lezen!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef T3rr0r het volgende:
Gewoon wat coke van ze kopen. Een dikke snuif nemen en dan los gaan. De coke verdooft de klappen die je dan krijgt en door de energie van de coke kan je compleet los gaan. Naderhand neem je je geld weer terug en pak je hun resterende coke af die je zelf dan weer verkoopt.
Of je zegt inderdaad gewoon: Nee, bedankt voor het aanbod jongens. ipv zelf te reageren als een agressieve aap.
Nou, aan je agressieve reactie te zien zou het me niets verbazen als jij het toch wel was..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef Solid87 het volgende:
[..]
godverdomme ! ik zei toch dat ik niet reageerde! dat deed mn maat.. lezen!!
Dan pakken ze hun mes toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Toch grappig dat mensen hier allemaal voor de "oude stylen" gaan. Erg effectief inderdaad maar als je op de grond komt zijn ze vaak nergens meer.
Mensen die doen alsof ze vrouw zijn op een forumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |