De kinderen van deze bakvisbrigade....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
En toch weer steken hé, vals wijf, 'zet jij je masker maar weer op, doe maar wat je goed in bent'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat haar gezeik zo langzamerhand zat is
[ link | afbeelding ]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik een vrouw op zo'n zuigende manier een "gesprek" zie voeren. Ze moeten het gewoon verbiedenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het is zijn schuld, hij praat niet....
Zou je willen... Het is Fopoquote:
Ja, want zij is zo goed voor anderen.quote:
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
wat vroeg mo net toen ze de deur open deed en weer dicht ?
Maar ze citeerde hem 'letterlijk'...quote:
oke thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze citeerde hem 'letterlijk'...
haar woorden
ja wel 10 x Jo dan wel te verstaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
hij zei steeds weer hetzelfde?? hoor ik dat goed ??
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
hij zei steeds weer hetzelfde?? hoor ik dat goed ??
Ja zei die ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Ytsmi het volgende:
Hij zei letterlijk iedereen in huis is bijzonder
maar jij bent het meest bijzonderst of hoe je het ook schrijft hahahah
om vervolgens Jo zelf te gaan uithorenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.
jo hoort echt alleen maar wat ze horen wilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Ytsmi het volgende:
Hij zei letterlijk iedereen in huis is bijzonder
maar jij bent het meest bijzonderst of hoe je het ook schrijft hahahah
Ja hè? Die denkt dat seks liefde is...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
mo wil alleen maar weten of hij in haar bed mag vannacht
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
Dennis ontkurkt nog een flesje Champagne als hij haar nu zo bezig ziet.
God wat zal die blij zijn dat hij er van af is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Is er al wat voor de genomineerden gedaan????quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
en het avondje is weer verpest, het is weer gelukt
ey great minds think alikequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Reken maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
niet nodig, verdraait ze zelf wel en ze zet nu het masker op wat ze flip verwijtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef berna1981 het volgende:
ik snap de keuze van phillip wel maar snap niet dat ie geen onderscheid maakt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
nou moet zeggen dat er nu weinig te verdraaien is want Jo heeft zelf al niet geluisterd naar wat flip zeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Nee man!quote:
Inderdaad, mijn gedachten ook!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Droopie het volgende:
Lol.. ze had vorige week toch zo'n grote muil over het verzieken van de afscheidsavond.
Iets met de pot verwijt de ketel
oke dan heb ik dat gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerden
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze gaat haar masker opzetten...
Beschuldigde ze net flip daar niet van?
ik ga morgen mn haar verven !!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Sorry... het volgende:
Oooow madam is gekwetst...MO & JO please exit ! ! Ik kan die 'blondjes' niet meer aanzien...!![]()
Wie, eerlijk en oprechte jo?quote:
3.5 jaar samen Jonguhquote:
IDD!!! ze zit de boel gewoon te verdraaien zodat mensen haar weer zielig vinden en medelijden hebben!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerden
Oh, dan ga ik morgen wel mijn borsten laten vergroten...quote:
Tropenjarenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
3.5 jaar samen Jonguh![]()
Nee niet getrouwd maar het waren lange jaren
En zo gaan ze het ook weer in de daily laten zien natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
IDD!!! ze zit de boel gewoon te verdraaien zodat mensen haar weer zielig vinden en medelijden hebben!
En dan Mo voor dr karretje spannen om haar dingen tegen Flip te laten zeggen..........En die doos trapt er weer in!
Ik kan haar wel uitkotsen, maar dat zou betekenen dat ik haar in me heb gehad....brrrr het idee...;)quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
bah dit toontje van mo !! zo geslepen
jepquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef just me het volgende:
* just me komt even inbreken...
hebben de bewoners nu een ballon opgelaten voor de mensen die zij kennen die overleden zijn? Is dat de nieuwe dodenherdenking 2011?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef just me het volgende:
hebben de bewoners nu een ballon opgelaten voor de mensen die zij kennen die overleden zijn? Is dat de nieuwe dodenherdenking 2011?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik morgen wel mijn borsten laten vergroten...
quote:
Ja dat kan natuurlijk wel allemaal.quote:
Yup en yupquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef just me het volgende:
dan zal ik me scherenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat kan natuurlijk wel allemaal.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Als Mo morgen blijft, snap ik NL niet meer of ben ik in mijn reet geneukt door NEP5 ! en stop ik met kijken en zal me deze hele meuk me nog een rotzorg zijn.
ze gaat nog net niet over lijken.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo schakelt wel heeeel makkelijk over op een ander onderwerp
Daar sluit ik me bij aan, kijk al niet meer sinds Gerard weg is maar dan valt helemaal het doek met volgen.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Als Mo morgen blijft, snap ik NL niet meer of ben ik in mijn reet geneukt door NEP5 ! en stop ik met kijken en zal me deze hele meuk me nog een rotzorg zijn.
Ik probeer zowaar op Karim te stemmen doet ie sms het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Ik denk dat alle mo fans gewoon massaal zijn begonnen met stemmen en daarom staat ze nu zo hoog maar die hebben dus allemaal al gestemd en morgen dus niet meer. Tenminste dat blijft ik mezelf gewoon voorhoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
welnee joph, gewoon natte vinger werk, werkt toch tot nu toe?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
12 mei de finale? hoe gaat de laatste er dan uit, er moet toch nog een nominatie komen?
Ik heb al de nodige bedenkingen bij dit spelletje maar als Mo morgen niet gaat heb ik echt de bevestiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
lekker faalex timing ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
Karim zou prima in het slechte grappen topic hier kunnen posten
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)
Ja ze kunnen nu wel de daily vullen tot de finale!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dumdumdumdumdumdum, kijk morgen.............
Die kop word steeds dikkerquote:
Nouuuu hele drama's tussen Flip en Joquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
goeieavond allemaal. vanaf 4 uur niks meer gezien dus zal ook wel niks gemist hebben he?
ben net pas weer thuis
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Joanne heb jij een masker op? O nee het is je pl*uriskop!
Hmm, dat is niet eerlijk... hebben meer mensen dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer zowaar op Karim te stemmen doet ie sms het niet
hahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
[..]
keiekop he wel haags blijvuhquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
[..]
ow, ach het zal eens niet he? zo gaat dat al dagen toch?quote:
Is het weer zover.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet eerlijk... hebben meer mensen dat?
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben in staat om een keer tijdens een avond stappen met een groepje vriendinnen naar de Danzig te gaan om Flip de hele avond te gaan zitten gallen aan de bar
Haha okeej!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Maan77 het volgende:
[..]
haha ojee ik haags met rotterdamse ouders
iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Wat een kutwijf
voor de verandering verstiert Mo de boel eens niet met haar gejankquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef nancyx1981x het volgende:
Sharon heeft er hoofdpijn van gekregen..........
Moet zeggen dit is wel de gezelligste afscheidsavond tot nu toe
wat een bitch! , zelfs IK ben 2 min stil geweest, en dat zegt heel watquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Echt gezellig hequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef nancyx1981x het volgende:
Sharon heeft er hoofdpijn van gekregen..........
Moet zeggen dit is wel de gezelligste afscheidsavond tot nu toe
Gestoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Walgelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Wéken, zo niet maanden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ow, ach het zal eens niet he? zo gaat dat al dagen toch?
En bedankt, nu heb ik op Karim gestemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer zowaar op Karim te stemmen doet ie sms het niet
ze is van haar stoel geflikkerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Joanna wil rust om na te denken. Dan moet hij haar wel de ruimte geven. Hij gaat gewoon op haar bed liggen. Als een boer.quote:
Flipje wil niet naar de mannenkamerquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joanna wil rust om na te denken. Dan moet hij haar wel de ruimte geven. Hij gaat gewoon op haar bed liggen. Als een boer.
Misselijk mens!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Ach ik vind het sowieso belachelijk dat zij moet nadenken. Ik bedoel waarover? Maar iedereen is daar dus als zij wil nadenken kan ze toch even ergens anders gaan zitten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joanna wil rust om na te denken. Dan moet hij haar wel de ruimte geven. Hij gaat gewoon op haar bed liggen. Als een boer.
En gewoon heel vreemde versie van het verhaal, met dat van haar stoel vallen, zo te lezen snel vanaf het mobiel van de journalist verstuurdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Maver24 het volgende:
Telegraaf bericht staan ook spelfouten. Resaurant?
Waar ze zich voor inzet deugt. Maar dat mens is knettergek en brengt ernstige schade toe aan de hele pro Palestina beweging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Die twee blijven samen met Flippie overquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Sorry... het volgende:
Oooow madam is gekwetst...MO & JO please exit ! ! Ik kan die 'blondjes' niet meer aanzien...!![]()
Ze is echt niet normaal bezig, het is 1 ding om je in te zetten voor Palestina en de Palestijnen maar om daarbij uit het oog te verliezen dat er ook nog zoiets bestaat als Nederlandse cultuur en fatsoensnormen is wat anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een bitch! , zelfs IK ben 2 min stil geweest, en dat zegt heel wat
Heb je cap gepikt voor mijn Segredo verzamelingquote:
indd !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is echt niet normaal bezig, het is 1 ding om je in te zetten voor Palestina en de Palestijnen maar om daarbij uit het oog te verliezen dat er ook nog zoiets bestaat als Nederlandse cultuur en fatsoensnormen is wat anders.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik op Karim gestemd![]()
Bij mij doet ie het dus wel
Ze praatte niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ik kreeg dit filmpje van iemand , waarin joanna speelt...ik weet echt niet of het al op fok is geweest, of dat jullie het gezien hebben, maar ..... let eens op haar haar...het is op het filmpje veeeeeeeeeeel dunner dan wat ze nu heeft, terwijl ze altijd zegt dat haar haar helemaal echt is...na het zien van het filmpje weet ik wel beter....
nee, maar heb je het haar gezien? dat lijkt toch niet die dikke bos haar die ze nu heeft? wat zogenaamd echt is?quote:
Die inhoudelijke inbreng van haar ook altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ik kreeg dit filmpje van iemand , waarin joanna speelt...ik weet echt niet of het al op fok is geweest, of dat jullie het gezien hebben, maar ..... let eens op haar haar...het is op het filmpje veeeeeeeeeeel dunner dan wat ze nu heeft, terwijl ze altijd zegt dat haar haar helemaal echt is...na het zien van het filmpje weet ik wel beter....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Over Alnix en Laura: iedereen denkt dat ze nog samen zijn en ze de mussen wel van het dak ge...hebben.
Dat wijf is hartstikke gestoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
Wat een kutwijf
Alnix...whaha love it !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Over Alnix en Laura: iedereen denkt dat ze nog samen zijn en ze de mussen wel van het dak ge...hebben.
dat magquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je cap gepikt voor mijn Segredo verzameling
ik zie verschil jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die inhoudelijke inbreng van haar ook altijd
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar heb je het haar gezien? dat lijkt toch niet die dikke bos haar die ze nu heeft? wat zogenaamd echt is?
Mo's percentage moet opgekrikt worden omdat ze duidelijk heeft gezegd, dat ze niet door Nederland wil afgemaakt worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
De percentages die iemand van hier van de SST site haalde zagen er heel anders uit.
Van vanmiddag/vroeg in de avond:
Sharon 39.7 1278
Mo 13.9 448
Karim 46.4 1497
Terwijl op de SST site werd geschreven dat Sharon bovenaan stond en het een nek aan nek race was tussen karim en Mo.
Volgens mij is het wel 1x eerder langsgekomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?
Ze had dr lippen nog niet opgespotenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.
Wat is ze opzichtig haar post aan het doornemen, achterstallige rekeningen?
Nee, bij mij niet iig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik zag het ook heel duidelijk....de kleur alleen al en hoe dun het daarop is...quote:
O omdat Mo dat wil?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo's percentage moet opgekrikt worden omdat ze duidelijk heeft gezegd, dat ze niet door Nederland wil afgemaakt worden.
Van 5% naar nu 27% wil wat zeggen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.
Wat is ze opzichtig haar post aan het doornemen, achterstallige rekeningen?
dr tieten al wel zo te zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Ze had dr lippen nog niet opgespoten
Kortom alles aan haar is gewoon nep! Inclusief zij zelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik zag het ook heel duidelijk....de kleur alleen al en hoe dun het daarop is...
ze liegt dus over haar zogenaamde echte haar....gewoon haarstukken die ze heeft
Ik had het nog niet gezien hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
Kijk morgen maar weer, ze herhalen het elke dag die 2 , alleen dan ff iets andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er exact nu door Jo en Flip werd besproken. Ik pikte eruit op dat Flip iets niet wilde en dat Jo het hem kwalijk neemt en eraan verbindt dat ze niet serieus is genomen en van alles en nog wat.
Ik blijf erbij dat die Flip Jo allang helemaal zat is, maar zijn kansen niet wil verspelen. Hij zit nu heel dicht bij de winst en tja dan wil je het niet verpesten doordat er een leipe griet denkt dat ze zowat getrouwd zijn en hem claimt tot Tokyo.
Als ik het goed begrepen heb kreeg Flip de kans om met Jo naar die geheime kamer te gaan maar hij vond dat ze dit niet konden maken tegenover de genomineerde en nu is Jo boos omdat hij niet voor gaar gekozen heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er exact nu door Jo en Flip werd besproken. Ik pikte eruit op dat Flip iets niet wilde en dat Jo het hem kwalijk neemt en eraan verbindt dat ze niet serieus is genomen en van alles en nog wat.
Ik blijf erbij dat die Flip Jo allang helemaal zat is, maar zijn kansen niet wil verspelen. Hij zit nu heel dicht bij de winst en tja dan wil je het niet verpesten doordat er een leipe griet denkt dat ze zowat getrouwd zijn en hem claimt tot Tokyo.
Blijft het knap dat ie eindelijk niet in d'r gedram meegaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
denk je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig voor ons gaat jo de rest van de avond haar mond houden !
ff offtopicquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is echt niet normaal bezig, het is 1 ding om je in te zetten voor Palestina en de Palestijnen maar om daarbij uit het oog te verliezen dat er ook nog zoiets bestaat als Nederlandse cultuur en fatsoensnormen is wat anders.
Ja we komen in een oase van rust terecht en nu Mo naar de kvdw...zalig gewoon !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ja!quote:
Nou nee die gaat nog wel een keer dr bekkie open trekken tegen Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Houd ze toch niet volquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
oh ja het is afscheidsavond he? nou mo, zuipen kreng en morgen weg wezen...en doe de deur goed dicht !
Ja het is ineens lekker stilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja we komen in een oase van rust terecht en nu Mo naar de kvdw...zalig gewoon !
3 x maal daags was het voorschrift...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Injetta het volgende:
Wat zit Jo nou door te nemen? Is dat allemaal post van buiten die ze gekregen heeft? En ze zat toch vreselijk te zeuren dat ze vergeleken met de rest niks vrijwel niks had gekregen op die 2 rottige brieven van haar ex?
Nu lijkt het erop alsof ze bijna dagelijks post heeft gehad.
en niet vergeten die dwangbuis om te doen als ze eruit komt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!
ik hoop toch niet dat ik haar tegenkom binnenkort in het park of op straat ofzo.. kans is groot bleeehquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!
Ja! Dat klopt, dat heeft ze zelf ook toegegeven aan ink meen Aafke, al een hele poos geleden dus, zijn hele duren extensions volgens eigen zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Kahaarin er nog?
Jij weet toch van dat haar van jo dat dat nep is?
Ik wist dat jij het wist, tnx kanjer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Dat klopt, dat heeft ze zelf ook toegegeven aan ink meen Aafke, al een hele poos geleden dus, zijn hele duren extensions volgens eigen zeggen.
Geef die mensen de volgende keer een paar mooie pennen of kladblokken dan, hebben ze wel verdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ff offtopic
daar leveren wij aan ( het bedrijf waar ik werk) waar ze is uitgezet
Nee toch? wens je sterkte!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef berna1981 het volgende:
[..]
ik hoop toch niet dat ik haar tegenkom binnenkort in het park of op straat ofzo.. kans is groot bleeeh
Die zwarte enveloppenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Injetta het volgende:
Wat zit Jo nou door te nemen? Is dat allemaal post van buiten die ze gekregen heeft? En ze zat toch vreselijk te zeuren dat ze vergeleken met de rest niks vrijwel niks had gekregen op die 2 rottige brieven van haar ex?
Nu lijkt het erop alsof ze bijna dagelijks post heeft gehad.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het neveneffect is overigens wel grappig: Philip weigert een nacht in de loveroom, met als excuus dat dat niet leuk zou zijn voor de genomineerden, en dan draait de hele avond om het gedonder tussen Joanna en Philip....
Nee, dat is nog eens een laatste avond om van te dromen
Ja dat is het nare neveneffectquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het neveneffect is overigens wel grappig: Philip weigert een nacht in de loveroom, met als excuus dat dat niet leuk zou zijn voor de genomineerden, en dan draait de hele avond om het gedonder tussen Joanna en Philip....
Opgespoten lip doet ook erg haar best om het 'gezellig' voor anderen te maken... ikke ikke ikke...quote:
Lol, npquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist, tnx kanjer!
Daar trapt ie bij Mo toch ook inquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Injetta het volgende:
Jo doet ongelofelijk zielig en Flip trapt daar echt in?? Nee toch???
Flip bedoelde het toch goed, Jo is degene die het drama maakt zoals altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Als er dan enige rechtvaardigheid bestaat, is dit idd de laatste avond van Monique.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geeft niks, alle voorgaande laatste avonden waren door Mo verpest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Loser dubbel loser get the picture duh!
Niet zeuren jij ik vind ze allebei niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geeft niks, alle voorgaande laatste avonden waren door Mo verpest
En queen Jo is gedumpt door een trieste gast...hoe triest is dat danquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
En queen Jo is gedumpt door een trieste gast...hoe triest is dat dan![]()
![]()
![]()
Want die heeft genoeg laatste avonden verjanktquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er dan enige rechtvaardigheid bestaat, is dit idd de laatste avond van Monique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |