De kinderen van deze bakvisbrigade....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
En toch weer steken hé, vals wijf, 'zet jij je masker maar weer op, doe maar wat je goed in bent'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat haar gezeik zo langzamerhand zat is
[ link | afbeelding ]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik een vrouw op zo'n zuigende manier een "gesprek" zie voeren. Ze moeten het gewoon verbiedenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het is zijn schuld, hij praat niet....
Zou je willen... Het is Fopoquote:
Ja, want zij is zo goed voor anderen.quote:
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
wat vroeg mo net toen ze de deur open deed en weer dicht ?
Maar ze citeerde hem 'letterlijk'...quote:
oke thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze citeerde hem 'letterlijk'...
haar woorden
ja wel 10 x Jo dan wel te verstaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
hij zei steeds weer hetzelfde?? hoor ik dat goed ??
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
hij zei steeds weer hetzelfde?? hoor ik dat goed ??
Ja zei die ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Ytsmi het volgende:
Hij zei letterlijk iedereen in huis is bijzonder
maar jij bent het meest bijzonderst of hoe je het ook schrijft hahahah
om vervolgens Jo zelf te gaan uithorenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Komen jullie er zodadelijk nog even gezellig bijzitten.
jo hoort echt alleen maar wat ze horen wilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Ytsmi het volgende:
Hij zei letterlijk iedereen in huis is bijzonder
maar jij bent het meest bijzonderst of hoe je het ook schrijft hahahah
Ja hè? Die denkt dat seks liefde is...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
mo wil alleen maar weten of hij in haar bed mag vannacht
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
Dennis ontkurkt nog een flesje Champagne als hij haar nu zo bezig ziet.
God wat zal die blij zijn dat hij er van af is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Is er al wat voor de genomineerden gedaan????quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
en het avondje is weer verpest, het is weer gelukt
ey great minds think alikequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Reken maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
niet nodig, verdraait ze zelf wel en ze zet nu het masker op wat ze flip verwijtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef berna1981 het volgende:
ik snap de keuze van phillip wel maar snap niet dat ie geen onderscheid maakt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
nou moet zeggen dat er nu weinig te verdraaien is want Jo heeft zelf al niet geluisterd naar wat flip zeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Nee man!quote:
Inderdaad, mijn gedachten ook!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Droopie het volgende:
Lol.. ze had vorige week toch zo'n grote muil over het verzieken van de afscheidsavond.
Iets met de pot verwijt de ketel
oke dan heb ik dat gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerden
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze gaat haar masker opzetten...
Beschuldigde ze net flip daar niet van?
ik ga morgen mn haar verven !!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Sorry... het volgende:
Oooow madam is gekwetst...MO & JO please exit ! ! Ik kan die 'blondjes' niet meer aanzien...!![]()
Wie, eerlijk en oprechte jo?quote:
3.5 jaar samen Jonguhquote:
IDD!!! ze zit de boel gewoon te verdraaien zodat mensen haar weer zielig vinden en medelijden hebben!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerden
Oh, dan ga ik morgen wel mijn borsten laten vergroten...quote:
Tropenjarenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
3.5 jaar samen Jonguh![]()
Nee niet getrouwd maar het waren lange jaren
En zo gaan ze het ook weer in de daily laten zien natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
IDD!!! ze zit de boel gewoon te verdraaien zodat mensen haar weer zielig vinden en medelijden hebben!
En dan Mo voor dr karretje spannen om haar dingen tegen Flip te laten zeggen..........En die doos trapt er weer in!
Ik kan haar wel uitkotsen, maar dat zou betekenen dat ik haar in me heb gehad....brrrr het idee...;)quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
bah dit toontje van mo !! zo geslepen
jepquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef just me het volgende:
* just me komt even inbreken...
hebben de bewoners nu een ballon opgelaten voor de mensen die zij kennen die overleden zijn? Is dat de nieuwe dodenherdenking 2011?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |