past niet in de verhaallijn van hummiequote:
Dan is het nog maar een weekquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef Candyfreak het volgende:
Als Karim gaat stop ik met kijken denk ik
Sharon ook niet, dus die is de volgende die vertrektquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
past niet in de verhaallijn van hummie
Klopt, die met cijfers achter de komma is overigens van de hyves. Op de sst-site komt het overeen, daar stond vanaf gisteravond Karim rond de 45%, Sharon rond de 40% en Mo rond de 15% .quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
De percentages die iemand van hier van de SST site haalde zagen er heel anders uit.
Van vanmiddag/vroeg in de avond:
Sharon 39.7 1278
Mo 13.9 448
Karim 46.4 1497
Terwijl op de SST site werd geschreven dat Sharon bovenaan stond en het een nek aan nek race was tussen karim en Mo.
Deed die gestoord?quote:
In Limbabwe hebben ze vanmiddag het sms'en ontdekt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
De percentages die iemand van hier van de SST site haalde zagen er heel anders uit.
onbegrijpeleijk dat ze dat soort fouten elke keer weer maken, idiote sprongen in de stand, overlappende uitslagen, en te vroeg geplaatste filmpjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
Van vanmiddag/vroeg in de avond:
Sharon 39.7 1278
Mo 13.9 448
Karim 46.4 1497
Terwijl op de SST site werd geschreven dat Sharon bovenaan stond en het een nek aan nek race was tussen karim en Mo.
Alsof hij stoned was. Flashbox zal wel met een filmpje komen.quote:
Die eerdere cijfers op de site waren van de poll, dus geen tussenstand.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Klopt, die met cijfers achter de komma is overigens van de hyves. Op de sst-site komt het overeen, daar stond vanaf gisteravond Karim rond de 45%, Sharon rond de 40% en Mo rond de 15% .
Idd heel andere cijfers dan de tussenstand in de daily. Maar ze hopen vast dat iedereen nu als een gek gaat bellen voor Karim.
Of Maik heeft zijn hele maandsalaris verbeld voor Mo
Ah, die kijk ik dan wel. Ik boycot de uitzendingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij stoned was. Flashbox zal wel met een filmpje komen.
Ze rommelen idd maar wat aan, wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
onbegrijpeleijk dat ze dat soort fouten elke keer weer maken, idiote sprongen in de stand, overlappende uitslagen, en te vroeg geplaatste filmpjes
nemen ze hun eigen programma wel serieus?
als ik mn werk zo doe zouk op straat staan
ja daar waren ze al over aan het klagenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, die kijk ik dan wel. Ik boycot de uitzendingen.
Dat kan niet, ik ken mijn vriend al 2 jaar, zolang smsen en bellen we ook al !quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Limbabwe hebben ze vanmiddag het sms'en ontdekt...
zou het ?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Op Nowlife hebben ze het niet eens door dat ze bij sst oplichters zijn.
ronselen ze sms jes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Mooi zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja daar waren ze al over aan het klagen
dat jij niet meer keek , daar hadden ze last van
Dat joch is net tien, vast verlegen en kwam niet natuurlijk/gemakkelijk over op de camera. Schande!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik daar iets op zeggen.......ehhh nee doe het maar niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Die stemmen zeker nog volopquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Vond het eerder overkomen alsof hij een uit zijn hoofd geleerd verhaaltje opdreunde, of erger iets voorlas maar weet niet of hij al kan lezen. Maar stoned kwam niet in mij op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
mamajo stond met de vork klaar voor als ie iets anders zou zeggen dan wat zei ingefluisterd hadquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat joch is tien, vast verlegen en kwam niet natuurlijk/gemakkelijk over op de camera. Schande!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
mamajo stond met de vork klaar voor als ie iets anders zou zeggen dan wat zei ingefluisterd had
Ja, zodra Joanne en Flip weer samen op bed liggen te zoenenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Ransjih het volgende:
dan slaat ze straks nog wel door naar de andere kant
http://www.secretstory.nl/nieuws/3424/Nieuwe+tussenstandquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iemand een link naar de tussenstand op sst site
http://www.secretstory.nl/quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Staat er volgens mij niet meer. Staat nu een suffe poll over de zwembroek van Karim.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Ff gekeken ze halen daar negatieve berichten weg lees ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/3424/Nieuwe+tussenstand
Ik hoop dat hij haar oren eens een keer wastquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb de daily even teruggespoeld en beeld voor beeld bekeken, ik schrok toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Ik heb de daily even teruggespoeld en beeld voor beeld bekeken, ik schrok toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat we de tussenstanden van het bellen/sms-en en de standen van de verschillende polls door elkaar halen. Die verschillen enorm van elkaar. Bij mijn weten was er geen eerdere tussenstand van het bellen dan in de daily.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat me dus opvalt is dat er de vorige keer . 2uur geleden, dat er nog geen cijfers stonden. Stonden die er eerder wel met veel lagere standen van mo?
[ afbeelding ]
Doe is niet zo negatief ofzoquote:
Nee boos omdat hij de privé avond heeft afgewezen met Jo. Hij wilde liever met de rest van de bewoners de laatste avond doorbrengen. Foute boel dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk aan de hand?Is ie weer teveel met Mo omgegaan ofwat?
[ afbeelding ]
Even ook hequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Berenjenafok het volgende:
IK WIL WAT ZEGGEN, IK WIL FF WAT ZEGGEN! LUISTER NAAR ME!
Ohja foutjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Klopt niet, is geen 109 % Stelletje oplichters
quote:
dapper van jequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Diamonds28 het volgende:
Nou dat ik dit ga zeggen is me toch wat was altidj pro Jo
maar wat ben jij (JO) nu toch egoistisch en laat flip ook wat zeggen zeg
grote smoel op zetten pfff
Boh wat egoistisch van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee boos omdat hij de privé avond heeft afgewezen met Jo. Hij wilde liever met de rest van de bewoners de laatste avond doorbrengen. Foute boel dus
Dan vraag ik me af waarom er staat dat het een nieuwe tussenstand. Er is helemaal geen andere tussenstand geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat we de tussenstanden van het bellen/sms-en en de standen van de verschillende polls door elkaar halen. Die verschillen enorm van elkaar. Bij mijn weten was er geen eerdere tussenstand van het bellen dan in de daily.
quote:
En dan zijn er ook nog mensen die dan zeggen dat Jo gelijk heeft dat is gewoon het ergstequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Flip kreeg de keus om een avond/nacht? met Jo alleen te zijn.
De Stem zei wel zeer nadrukkelijk dat dan de genomineerden geen leuke avond zouden hebben.
Dat realiseerde Flip zich en zei nog 200.000 zulke avonden met Jo te kunnen hebben maar maar 1 avond met deze genomineerden en daar is Jo kwaad over.
De brief heeft niemand gehoord nog, was een slquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Boh wat egoistisch van hem![]()
Maar wat was er met die brief dan? Heb alles gemist en niet zoveel zin alles terug te lezen.
Ja, uh... Sst he. Daar zeggen ze wel meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er staat dat het een nieuwe tussenstand. Er is helemaal geen andere tussenstand geweest
ok bedanktquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De brief heeft niemand gehoord nog, was een sl
Hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
Met bewoners waarmee je oppervlakkig omgaat kies je boven voor iemand die bijzonder voor je is, aldus Joanna.
die is minder moeilijk dan JoJoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Flipje geilt gewoon op de siliconen van Mootje
Veel plezier ian... tis zo wie so bedtijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga lekker Sushi eten en met mijn skates op de Iphone spelen !
leuke streams bezorgd in tegenstelling tot Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef bull-sjitt het volgende:
wat voor bijzonders heeft JoJo eigenlijk gedaan voor wie dan ook ?
Ze kunnen toch ook regelen dat Karim op de dames gaat slapen of andersom Mo en Sher op de mannen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef Berenjenafok het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze loopt te SCHREEUWEN dat ze een romantisch avondje had gewild met hem, 'omdat hij zo speciaal voor haar is'
deze cos gaat over sst nederlandquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
leuke streams bezorgd in tegenstelling tot Flip
Ja daarom maar alles waarover ze kan zeiken, zeikt ze ook overquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook regelen dat Karim op de dames gaat slapen of andersom Mo en Sher op de mannen?
nou idd zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn te lamlendig om gewoon te koken. Toast met Brie en een fruitsalade.
Heb het idee dat ze al heel lang hun eigen programma niet meer serieus nemen. Er zelf iig ook niet meer in geloven en de motivatie om er nog iets van te maken totaal weg is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze rommelen idd maar wat aan, wat een aanfluiting.
Tjsa Ik geef haar ook gelijk, leuk he vrijheid! van meningsuitingquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die dan zeggen dat Jo gelijk heeft dat is gewoon het ergste
Tis een kind van 10 jaar, die niet dagelijks voor de camera praat, zou het dat niet zijn geweest ipv een kind zo beoordelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk zelf weten maar kan me er gewoon niks bij voorstellen, ook vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Tjsa Ik geef haar ook gelijk, leuk he vrijheid! van meningsuiting
vergeleken met Jo ben je al snel lievvquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
mijn man bemoeit zich ook ff met sst...Hij zou Joanna door de raam naar buiten slaan, zegt hij....
Heeft hij tegen mij nog nooit gezegd, dus zal ik wel heellll lievv zijn
en jo een loopse teef!quote:
vind ik ook, ik vond het een lief joch en hij stikte natuurlijk van de zenuwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Tis een kind van 10 jaar, die niet dagelijks voor de camera praat, zou het dat niet zijn geweest ipv een kind zo beoordelen.
Respect hoor voor een vent die zo over een vrouw praat!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
mijn man bemoeit zich ook ff met sst...Hij zou Joanna door de raam naar buiten slaan, zegt hij....
Kun je hem niet even naar Portugal rijden dan? Alsjeblieft?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Indd! mijn broertje van 9 zou zich ook geen houding weten te geven met een camera voor je neus en gedwongen tegen je zus praten die je niet ziet. En in zijn hoofd steeds zitten repeteren wat hij ookalweer allemaal wil/moet zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vond het een lief joch en hij stikte natuurlijk van de zenuwen
Maar het 'geeft verder niks' zegt Jo steeds, en vervolgens begint ze van voren af aan. Pfffffffquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een zevertrut die Jo, Ik had al haar 53 koffers allang de deur uit geflikkert en haar er achteraan
Joanna klinkt altijd als een voetballer met mediatraining. Dingen doorcommuniceren enzo, en er 2 sec later een fakking zus of zo erachteraan. Al heeft een aap een gouden ring, het blijft een kamper.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna: .....'denk ik zeker te weten', dat jij er anders in staat dan 'ons en ik'.....![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor een rare zin!!![]()
![]()
hehe kloptquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk zelf weten maar kan me er gewoon niks bij voorstellen, ook vrijheid van meningsuiting
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ach doet er niet meer toequote:
Oh, is dat het probleem van opgespoten lip...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil het niet snappen, het valt haar erg tegen dat flip niet aan haar voeten ligt, thats all
Alleen de zinnen die met "ik" beginnen, twee derde dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een script...schrijft Jo het elke keer zelf ... ?
Foutje van majo, plaat beton zit er in die kop, geen botoxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
Begrijpt ze het nou niet, wil ze het niet begrijpen, komt het niet bij dr binnen of wat?
broertje had dezelfde lippen als Jo en ik mag aannemen dat een kind van 10 geen opgespoten lippen heeft, dus zal wel in de familie zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Indd! mijn broertje van 9 zou zich ook geen houding weten te geven met een camera voor je neus en gedwongen tegen jevzus praten die je niet ziet. En in zijn hoofd steeds zitten repeteren wat hij ookalweer allemaal wil zeggen.
Dat dus ... dat je Joanna niet mag oke, maar ga niet een kind van 10 jaar aanvallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vond het een lief joch en hij stikte natuurlijk van de zenuwen
Flip is een flapdrolquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef sjampoeh het volgende:
flip heeft wel veeeeeeeeeeeel geduld moet ik zeggen
Daar hoop ik al weken opquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze bind al in ,zeg dan ja het is over ! TRUT !!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Ransjih het volgende:
dat bedoel ik, jo wordt volgens mij gedumpt
Nou .... dat ventje is ook al misbruikt als posterboy voor oorcorrectie hoor. Ik verbaas me nergens meer over bij mama Diana.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
broertje had dezelfde lippen als Jo en ik mag aannemen dat een kind van 10 geen opgespoten lippen heeft, dus zal wel in de familie zitten
Het is een andere tussenstand dan van de diverse polls....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er staat dat het een nieuwe tussenstand. Er is helemaal geen andere tussenstand geweest
In een goede relatie heb je allebei niets te vertellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Jo doet voorkomen alsof ze uit een moeizame relatie komt waar ze nooit op 1 stond.
Jo WIL gewoon ALTIJD op 1 staan.
Nu kan ik me dat ook wel voorstellen maar niet op deze manier, zo werkt het namelijk niet in een goede relatie.
Dadelijk is het besmettelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna:..... IK..ik...ik...ik...ik....ze zegt wel mucho vaak ik ik ik. Lijkt me moeder wel....huh...what the fuch....ik heb een Joanna virus denk ik
ik heb respect voor mijn man ja...zegt ook heel veel dat hij dit over haar zegt inderdaad.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Respect hoor voor een vent die zo over een vrouw praat!
Dennisquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
' Dat heeft nog nooit een vent gedaan! '
ze heeft volkomen gelijk, Flip trekt teveel naar vieze Mo, dat ie lekker daar blijft en Jo met rust laatquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Jo doet voorkomen alsof ze uit een moeizame relatie komt waar ze nooit op 1 stond.
Jo WIL gewoon ALTIJD op 1 staan.
Nu kan ik me dat ook wel voorstellen maar niet op deze manier, zo werkt het namelijk niet in een goede relatie.
Uh...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
In een goede relatie heb je allebei niets te vertellen
ja hehe jo zit gewoon bij de regiequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Ransjih het volgende:
flip is sterk
en jo heeft om die avond gevraagd?????????????????????
Nee volgens mij wil ze gewoon eens kijken hoever ze kan gaan. Ze verwacht volgens mij dat als ze het erop laat lijken dat het 'uit' is dat hij dan begint te smeken ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Diamonds28 het volgende:
Flip vraagt nu al 2x over het nu over is en ze geeft geen antwoord
Heeeeeeeeeeeel veel ongevraagde adviezen gegevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
WAT heeft Jo dan allemaal voor iedereen gedaan?
Ze dringt zich ongevraagd aan iedereen op, zij noemt dat zorgen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Dat is een lieverdje vergeleken met Joquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Maan77 het volgende:
wat een Jo-haat waar is de Mo-haat gebleven??
Ik vind Flip wel top zo door dr zo niet haar zin te gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
aar
' Dat heeft nog nooit een vent gedaan! '
Grrrrr...quote:
preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze dringt zich ongevraagd aan iedereen op, zij noemt dat zorgen...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef mazaru het volgende:
Zo, dat is wel weer genoeg botoxgewauwel voor 1 dag.
beter Mo voor de onderlinge sfeerquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Flip, loop weg en pak Sjer bij de kont!
Dat kan ze echt vergeten, dat doet Flip niet. Die is haar echt wel zat hoor. En terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee volgens mij wil ze gewoon eens kijken hoever ze kan gaan. Ze verwacht volgens mij dat als ze het erop laat lijken dat het 'uit' is dat hij dan begint te smeken ofzo
Nogal een opgave, waar moet je dan het eerst grijpen, is zoveel.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Flip, loop weg en pak Sjer bij de kont!
We beginnen bij:quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Dat jij dan heel lief bent?dat hij dat daarom nooit tegen jou gezegd heeft? hmm ik vind dat een vent nooit zo over een vrouw moet praten...is mijn meningquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb respect voor mijn man ja...zegt ook heel veel dat hij dit over haar zegt inderdaad.......![]()
als je mijn 2e zin leest, zou je dat kunnen snappen
Nee ik denk ook niet dat hij dat doet, niet dat hij het zat is want anders zou hij niet bij haar blijven zitten maar gelukkig geeft hij haar niet maar gewoon gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ze echt vergeten, dat doet Flip niet. Die is haar echt wel zat hoor. En terecht.
Ja, maar dat valt te verwachten! Sjer niet en is grotere afgang voor Jobamaquote:
De rel komt nog wel hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Leandra het volgende:
Joanna maakt onnodig drama, maar in dezelfde situatie zou Monique een complete rel geschopt hebben.
Hahaha, eerste weken was t Jo-haat, toen Mo-haat en nu weer Jo- haat tjeeeeeeeeeeee wat eenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Maan77 het volgende:
wat een Jo-haat waar is de Mo-haat gebleven??
Dat zijn aannames hequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Leandra het volgende:
Joanna maakt onnodig drama, maar in dezelfde situatie zou Monique een complete rel geschopt hebben.
mag ik mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben in staat om een keer tijdens een avond stappen met een groepje vriendinnen naar de Danzig te gaan om Flip de hele avond te gaan zitten gallen aan de bar
tegen de tijd dat we er zijn, liggen die 2 weer te kleffenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je hem niet even naar Portugal rijden dan? Alsjeblieft?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei olie op het vuur ,je laat je opfokken door de stem
quote:
Doet me denken aan een paar weken geleden, hadden ze ook ruzie en zei Flip "gaan we zo de komende tijd tegen elkar doen"?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
jo: ik moet nu nadenken
flip : hoelang ?
jo: misschien 2 min of 2 weken
flip: en ondertussen ?
*zucht*
Maantje, je bent een meisie naar mijn hart!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Respect hoor voor een vent die zo over een vrouw praat!
dat mens is nog gekker dan haar moeder, en die is rijp voor t Pieter baan parcours!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef SwitcheR het volgende:
Mijn god, wat heb ik een respect voor Philip dat hij dat gelul zolang kan aanhoren. Ik was of weg gelopen of om me heen gaan slaan van gekheid door dat mens!!!
'Ze is een voorbeeld voor jonge vrouwen! 'quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
Ze mochten naar de geheime kamer die avond en toen heeft hij geweigerd voor nomineerde volgens mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Begrijp ik goed dat Flip een etentje met haar geweigerd heeft?
Dikke tieten manquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
Ah, oke, tnx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze mochten naar de geheime kamer die avond en toen heeft hij geweigerd voor nomineerde volgens mij?
een samenzijn van vanavond.vannacht omdat hij bij de genomineerden wilde zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Begrijp ik goed dat Flip een etentje met haar geweigerd heeft?
Heelijk dit! Tnx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een samenzijn van vanavond.vannacht omdat hij bij de genomineerden wilde zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef schizolientje het volgende:
Ze luistert naar haar oortje want ze weet het even niet meer
Gerard zou zeggen: Je bent een RATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |