Die eerdere cijfers op de site waren van de poll, dus geen tussenstand.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Klopt, die met cijfers achter de komma is overigens van de hyves. Op de sst-site komt het overeen, daar stond vanaf gisteravond Karim rond de 45%, Sharon rond de 40% en Mo rond de 15% .
Idd heel andere cijfers dan de tussenstand in de daily. Maar ze hopen vast dat iedereen nu als een gek gaat bellen voor Karim.
Of Maik heeft zijn hele maandsalaris verbeld voor Mo
Ah, die kijk ik dan wel. Ik boycot de uitzendingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof hij stoned was. Flashbox zal wel met een filmpje komen.
Ze rommelen idd maar wat aan, wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
onbegrijpeleijk dat ze dat soort fouten elke keer weer maken, idiote sprongen in de stand, overlappende uitslagen, en te vroeg geplaatste filmpjes
nemen ze hun eigen programma wel serieus?
als ik mn werk zo doe zouk op straat staan
ja daar waren ze al over aan het klagenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, die kijk ik dan wel. Ik boycot de uitzendingen.
Dat kan niet, ik ken mijn vriend al 2 jaar, zolang smsen en bellen we ook al !quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Limbabwe hebben ze vanmiddag het sms'en ontdekt...
zou het ?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Op Nowlife hebben ze het niet eens door dat ze bij sst oplichters zijn.
ronselen ze sms jes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Mooi zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja daar waren ze al over aan het klagen
dat jij niet meer keek , daar hadden ze last van
Dat joch is net tien, vast verlegen en kwam niet natuurlijk/gemakkelijk over op de camera. Schande!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik daar iets op zeggen.......ehhh nee doe het maar niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Die stemmen zeker nog volopquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Candyfreak het volgende:
Vond het eerder overkomen alsof hij een uit zijn hoofd geleerd verhaaltje opdreunde, of erger iets voorlas maar weet niet of hij al kan lezen. Maar stoned kwam niet in mij op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
mamajo stond met de vork klaar voor als ie iets anders zou zeggen dan wat zei ingefluisterd hadquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat joch is tien, vast verlegen en kwam niet natuurlijk/gemakkelijk over op de camera. Schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |