dat mens is nog gekker dan haar moeder, en die is rijp voor t Pieter baan parcours!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef SwitcheR het volgende:
Mijn god, wat heb ik een respect voor Philip dat hij dat gelul zolang kan aanhoren. Ik was of weg gelopen of om me heen gaan slaan van gekheid door dat mens!!!
'Ze is een voorbeeld voor jonge vrouwen! 'quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
Ze mochten naar de geheime kamer die avond en toen heeft hij geweigerd voor nomineerde volgens mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Begrijp ik goed dat Flip een etentje met haar geweigerd heeft?
Dikke tieten manquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
En dan te bedenken dat deze madam populair is onder de bakvissenbrigade. Geeft je toch te denken over "de jeugd van tegenwoordig". Als dít de perfecte vrouw is dan maak ik me ernstig zorgen over wie over 40 jaar mijn scrotum komt wassen in t bejaardenhuis.
Ah, oke, tnx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze mochten naar de geheime kamer die avond en toen heeft hij geweigerd voor nomineerde volgens mij?
een samenzijn van vanavond.vannacht omdat hij bij de genomineerden wilde zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Begrijp ik goed dat Flip een etentje met haar geweigerd heeft?
Heelijk dit! Tnx!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een samenzijn van vanavond.vannacht omdat hij bij de genomineerden wilde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |