Dat dus ... dat je Joanna niet mag oke, maar ga niet een kind van 10 jaar aanvallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vond het een lief joch en hij stikte natuurlijk van de zenuwen
Flip is een flapdrolquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef sjampoeh het volgende:
flip heeft wel veeeeeeeeeeeel geduld moet ik zeggen
Daar hoop ik al weken opquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze bind al in ,zeg dan ja het is over ! TRUT !!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Ransjih het volgende:
dat bedoel ik, jo wordt volgens mij gedumpt
Nou .... dat ventje is ook al misbruikt als posterboy voor oorcorrectie hoor. Ik verbaas me nergens meer over bij mama Diana.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
broertje had dezelfde lippen als Jo en ik mag aannemen dat een kind van 10 geen opgespoten lippen heeft, dus zal wel in de familie zitten
Het is een andere tussenstand dan van de diverse polls....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er staat dat het een nieuwe tussenstand. Er is helemaal geen andere tussenstand geweest
In een goede relatie heb je allebei niets te vertellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Jo doet voorkomen alsof ze uit een moeizame relatie komt waar ze nooit op 1 stond.
Jo WIL gewoon ALTIJD op 1 staan.
Nu kan ik me dat ook wel voorstellen maar niet op deze manier, zo werkt het namelijk niet in een goede relatie.
Dadelijk is het besmettelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna:..... IK..ik...ik...ik...ik....ze zegt wel mucho vaak ik ik ik. Lijkt me moeder wel....huh...what the fuch....ik heb een Joanna virus denk ik
ik heb respect voor mijn man ja...zegt ook heel veel dat hij dit over haar zegt inderdaad.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Respect hoor voor een vent die zo over een vrouw praat!
Dennisquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
' Dat heeft nog nooit een vent gedaan! '
ze heeft volkomen gelijk, Flip trekt teveel naar vieze Mo, dat ie lekker daar blijft en Jo met rust laatquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Jo doet voorkomen alsof ze uit een moeizame relatie komt waar ze nooit op 1 stond.
Jo WIL gewoon ALTIJD op 1 staan.
Nu kan ik me dat ook wel voorstellen maar niet op deze manier, zo werkt het namelijk niet in een goede relatie.
Uh...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
In een goede relatie heb je allebei niets te vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |