Kun je hem niet even naar Portugal rijden dan? Alsjeblieft?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
mijn man bemoeit zich ook ff met sst...Hij zou Joanna door de raam naar buiten slaan, zegt hij....
Heeft hij tegen mij nog nooit gezegd, dus zal ik wel heellll lievv zijn
Indd! mijn broertje van 9 zou zich ook geen houding weten te geven met een camera voor je neus en gedwongen tegen je zus praten die je niet ziet. En in zijn hoofd steeds zitten repeteren wat hij ookalweer allemaal wil/moet zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vond het een lief joch en hij stikte natuurlijk van de zenuwen
Maar het 'geeft verder niks' zegt Jo steeds, en vervolgens begint ze van voren af aan. Pfffffffquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een zevertrut die Jo, Ik had al haar 53 koffers allang de deur uit geflikkert en haar er achteraan
Joanna klinkt altijd als een voetballer met mediatraining. Dingen doorcommuniceren enzo, en er 2 sec later een fakking zus of zo erachteraan. Al heeft een aap een gouden ring, het blijft een kamper.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna: .....'denk ik zeker te weten', dat jij er anders in staat dan 'ons en ik'.....![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor een rare zin!!![]()
![]()
hehe kloptquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk zelf weten maar kan me er gewoon niks bij voorstellen, ook vrijheid van meningsuiting
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
mijn man bemoeit zich ook ff met sst...Hij zou Joanna door de raam naar buiten slaan, zegt hij....
Heeft hij tegen mij nog nooit gezegd, dus zal ik wel heellll lievv zijn
Ach doet er niet meer toequote:
Oh, is dat het probleem van opgespoten lip...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil het niet snappen, het valt haar erg tegen dat flip niet aan haar voeten ligt, thats all
Alleen de zinnen die met "ik" beginnen, twee derde dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een script...schrijft Jo het elke keer zelf ... ?
Foutje van majo, plaat beton zit er in die kop, geen botoxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
Begrijpt ze het nou niet, wil ze het niet begrijpen, komt het niet bij dr binnen of wat?
broertje had dezelfde lippen als Jo en ik mag aannemen dat een kind van 10 geen opgespoten lippen heeft, dus zal wel in de familie zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Indd! mijn broertje van 9 zou zich ook geen houding weten te geven met een camera voor je neus en gedwongen tegen jevzus praten die je niet ziet. En in zijn hoofd steeds zitten repeteren wat hij ookalweer allemaal wil zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |