quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
mamajo stond met de vork klaar voor als ie iets anders zou zeggen dan wat zei ingefluisterd had
Ja, zodra Joanne en Flip weer samen op bed liggen te zoenenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Ransjih het volgende:
dan slaat ze straks nog wel door naar de andere kant
http://www.secretstory.nl/nieuws/3424/Nieuwe+tussenstandquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iemand een link naar de tussenstand op sst site
http://www.secretstory.nl/quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Staat er volgens mij niet meer. Staat nu een suffe poll over de zwembroek van Karim.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Ff gekeken ze halen daar negatieve berichten weg lees ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/3424/Nieuwe+tussenstand
Ik hoop dat hij haar oren eens een keer wastquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb de daily even teruggespoeld en beeld voor beeld bekeken, ik schrok toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Ik heb de daily even teruggespoeld en beeld voor beeld bekeken, ik schrok toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat we de tussenstanden van het bellen/sms-en en de standen van de verschillende polls door elkaar halen. Die verschillen enorm van elkaar. Bij mijn weten was er geen eerdere tussenstand van het bellen dan in de daily.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat me dus opvalt is dat er de vorige keer . 2uur geleden, dat er nog geen cijfers stonden. Stonden die er eerder wel met veel lagere standen van mo?
[ afbeelding ]
Doe is niet zo negatief ofzoquote:
Nee boos omdat hij de privé avond heeft afgewezen met Jo. Hij wilde liever met de rest van de bewoners de laatste avond doorbrengen. Foute boel dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk aan de hand?Is ie weer teveel met Mo omgegaan ofwat?
[ afbeelding ]
Even ook hequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Berenjenafok het volgende:
IK WIL WAT ZEGGEN, IK WIL FF WAT ZEGGEN! LUISTER NAAR ME!
Ohja foutjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Klopt niet, is geen 109 % Stelletje oplichters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |