quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Is er al wat voor de genomineerden gedaan????quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
en het avondje is weer verpest, het is weer gelukt
ey great minds think alikequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Berenjenafok het volgende:
Het enige wat Mo wil weten: of hij bij haar in bed slaapt vannacht
Reken maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
Dennis ontkurkt nog een flesje Champagne als hij haar nu zo bezig ziet.
God wat zal die blij zijn dat hij er van af is
niet nodig, verdraait ze zelf wel en ze zet nu het masker op wat ze flip verwijtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef berna1981 het volgende:
ik snap de keuze van phillip wel maar snap niet dat ie geen onderscheid maakt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
Dennis ontkurkt nog een flesje Champagne als hij haar nu zo bezig ziet.
God wat zal die blij zijn dat hij er van af is
nou moet zeggen dat er nu weinig te verdraaien is want Jo heeft zelf al niet geluisterd naar wat flip zeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ytsmi het volgende:
En zometeen gaat Mo het hele verhaal weer draaien vals kreng
Nee man!quote:
Inderdaad, mijn gedachten ook!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Droopie het volgende:
Lol.. ze had vorige week toch zo'n grote muil over het verzieken van de afscheidsavond.
Iets met de pot verwijt de ketel
oke dan heb ik dat gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft ie wel gedaan. Hij heeft duidelijk gezegd dat zijn voor hem ook het belangrijkste in het huis is maar dat ie vond dat ie het niet komen maken tegenover de genomineerden
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze gaat haar masker opzetten...
Beschuldigde ze net flip daar niet van?
ik ga morgen mn haar verven !!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Sorry... het volgende:
Oooow madam is gekwetst...MO & JO please exit ! ! Ik kan die 'blondjes' niet meer aanzien...!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |