Ze praatte niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ik kreeg dit filmpje van iemand , waarin joanna speelt...ik weet echt niet of het al op fok is geweest, of dat jullie het gezien hebben, maar ..... let eens op haar haar...het is op het filmpje veeeeeeeeeeel dunner dan wat ze nu heeft, terwijl ze altijd zegt dat haar haar helemaal echt is...na het zien van het filmpje weet ik wel beter....
nee, maar heb je het haar gezien? dat lijkt toch niet die dikke bos haar die ze nu heeft? wat zogenaamd echt is?quote:
Die inhoudelijke inbreng van haar ook altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ik kreeg dit filmpje van iemand , waarin joanna speelt...ik weet echt niet of het al op fok is geweest, of dat jullie het gezien hebben, maar ..... let eens op haar haar...het is op het filmpje veeeeeeeeeeel dunner dan wat ze nu heeft, terwijl ze altijd zegt dat haar haar helemaal echt is...na het zien van het filmpje weet ik wel beter....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Over Alnix en Laura: iedereen denkt dat ze nog samen zijn en ze de mussen wel van het dak ge...hebben.
Dat wijf is hartstikke gestoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef shomila het volgende:
ff oftopic
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Wat een kutwijf
Alnix...whaha love it !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Over Alnix en Laura: iedereen denkt dat ze nog samen zijn en ze de mussen wel van het dak ge...hebben.
dat magquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je cap gepikt voor mijn Segredo verzameling
ik zie verschil jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die inhoudelijke inbreng van haar ook altijd
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar heb je het haar gezien? dat lijkt toch niet die dikke bos haar die ze nu heeft? wat zogenaamd echt is?
Mo's percentage moet opgekrikt worden omdat ze duidelijk heeft gezegd, dat ze niet door Nederland wil afgemaakt worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
De percentages die iemand van hier van de SST site haalde zagen er heel anders uit.
Van vanmiddag/vroeg in de avond:
Sharon 39.7 1278
Mo 13.9 448
Karim 46.4 1497
Terwijl op de SST site werd geschreven dat Sharon bovenaan stond en het een nek aan nek race was tussen karim en Mo.
Volgens mij is het wel 1x eerder langsgekomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?
Ze had dr lippen nog niet opgespotenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.
Wat is ze opzichtig haar post aan het doornemen, achterstallige rekeningen?
Nee, bij mij niet iig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?
ja he? ik zag het ook heel duidelijk....de kleur alleen al en hoe dun het daarop is...quote:
O omdat Mo dat wil?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo's percentage moet opgekrikt worden omdat ze duidelijk heeft gezegd, dat ze niet door Nederland wil afgemaakt worden.
Van 5% naar nu 27% wil wat zeggen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |