Ik heb al de nodige bedenkingen bij dit spelletje maar als Mo morgen niet gaat heb ik echt de bevestiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Als Mo morgen blijft, snap ik NL niet meer of ben ik in mijn reet geneukt door NEP5 ! en stop ik met kijken en zal me deze hele meuk me nog een rotzorg zijn.
lekker faalex timing ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
Karim zou prima in het slechte grappen topic hier kunnen posten
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)
Ja ze kunnen nu wel de daily vullen tot de finale!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dumdumdumdumdumdum, kijk morgen.............
Die kop word steeds dikkerquote:
Nouuuu hele drama's tussen Flip en Joquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
goeieavond allemaal. vanaf 4 uur niks meer gezien dus zal ook wel niks gemist hebben he?
ben net pas weer thuis
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Joanne heb jij een masker op? O nee het is je pl*uriskop!
Hmm, dat is niet eerlijk... hebben meer mensen dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer zowaar op Karim te stemmen doet ie sms het niet
hahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
keiekop he wel haags blijvuhquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |