quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het hele hoofd ziet er anders uit, maar ze is het wel.
Wat is ze opzichtig haar post aan het doornemen, achterstallige rekeningen?
dr tieten al wel zo te zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Ze had dr lippen nog niet opgespoten
Kortom alles aan haar is gewoon nep! Inclusief zij zelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik zag het ook heel duidelijk....de kleur alleen al en hoe dun het daarop is...
ze liegt dus over haar zogenaamde echte haar....gewoon haarstukken die ze heeft
Ik had het nog niet gezien hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks he? was dit filmpje dus nog niet bekend hier?
Kijk morgen maar weer, ze herhalen het elke dag die 2 , alleen dan ff iets andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er exact nu door Jo en Flip werd besproken. Ik pikte eruit op dat Flip iets niet wilde en dat Jo het hem kwalijk neemt en eraan verbindt dat ze niet serieus is genomen en van alles en nog wat.
Ik blijf erbij dat die Flip Jo allang helemaal zat is, maar zijn kansen niet wil verspelen. Hij zit nu heel dicht bij de winst en tja dan wil je het niet verpesten doordat er een leipe griet denkt dat ze zowat getrouwd zijn en hem claimt tot Tokyo.
Als ik het goed begrepen heb kreeg Flip de kans om met Jo naar die geheime kamer te gaan maar hij vond dat ze dit niet konden maken tegenover de genomineerde en nu is Jo boos omdat hij niet voor gaar gekozen heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er exact nu door Jo en Flip werd besproken. Ik pikte eruit op dat Flip iets niet wilde en dat Jo het hem kwalijk neemt en eraan verbindt dat ze niet serieus is genomen en van alles en nog wat.
Ik blijf erbij dat die Flip Jo allang helemaal zat is, maar zijn kansen niet wil verspelen. Hij zit nu heel dicht bij de winst en tja dan wil je het niet verpesten doordat er een leipe griet denkt dat ze zowat getrouwd zijn en hem claimt tot Tokyo.
Blijft het knap dat ie eindelijk niet in d'r gedram meegaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:
denk je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig voor ons gaat jo de rest van de avond haar mond houden !
ff offtopicquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is echt niet normaal bezig, het is 1 ding om je in te zetten voor Palestina en de Palestijnen maar om daarbij uit het oog te verliezen dat er ook nog zoiets bestaat als Nederlandse cultuur en fatsoensnormen is wat anders.
Ja we komen in een oase van rust terecht en nu Mo naar de kvdw...zalig gewoon !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ja!quote:
Nou nee die gaat nog wel een keer dr bekkie open trekken tegen Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |