Houd ze toch niet volquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig voor ons gaat jo de rest van de avond haar mond houden !
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
oh ja het is afscheidsavond he? nou mo, zuipen kreng en morgen weg wezen...en doe de deur goed dicht !
Ja het is ineens lekker stilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja we komen in een oase van rust terecht en nu Mo naar de kvdw...zalig gewoon !
3 x maal daags was het voorschrift...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Injetta het volgende:
Wat zit Jo nou door te nemen? Is dat allemaal post van buiten die ze gekregen heeft? En ze zat toch vreselijk te zeuren dat ze vergeleken met de rest niks vrijwel niks had gekregen op die 2 rottige brieven van haar ex?
Nu lijkt het erop alsof ze bijna dagelijks post heeft gehad.
en niet vergeten die dwangbuis om te doen als ze eruit komt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!
ik hoop toch niet dat ik haar tegenkom binnenkort in het park of op straat ofzo.. kans is groot bleeehquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Naar buiten flikkeren en een dik slot erop!
Ja! Dat klopt, dat heeft ze zelf ook toegegeven aan ink meen Aafke, al een hele poos geleden dus, zijn hele duren extensions volgens eigen zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Kahaarin er nog?
Jij weet toch van dat haar van jo dat dat nep is?
Ik wist dat jij het wist, tnx kanjer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Dat klopt, dat heeft ze zelf ook toegegeven aan ink meen Aafke, al een hele poos geleden dus, zijn hele duren extensions volgens eigen zeggen.
Geef die mensen de volgende keer een paar mooie pennen of kladblokken dan, hebben ze wel verdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ff offtopic
daar leveren wij aan ( het bedrijf waar ik werk) waar ze is uitgezet
Nee toch? wens je sterkte!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef berna1981 het volgende:
[..]
ik hoop toch niet dat ik haar tegenkom binnenkort in het park of op straat ofzo.. kans is groot bleeeh
Die zwarte enveloppenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Injetta het volgende:
Wat zit Jo nou door te nemen? Is dat allemaal post van buiten die ze gekregen heeft? En ze zat toch vreselijk te zeuren dat ze vergeleken met de rest niks vrijwel niks had gekregen op die 2 rottige brieven van haar ex?
Nu lijkt het erop alsof ze bijna dagelijks post heeft gehad.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het neveneffect is overigens wel grappig: Philip weigert een nacht in de loveroom, met als excuus dat dat niet leuk zou zijn voor de genomineerden, en dan draait de hele avond om het gedonder tussen Joanna en Philip....
Nee, dat is nog eens een laatste avond om van te dromen
Ja dat is het nare neveneffectquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het neveneffect is overigens wel grappig: Philip weigert een nacht in de loveroom, met als excuus dat dat niet leuk zou zijn voor de genomineerden, en dan draait de hele avond om het gedonder tussen Joanna en Philip....
Opgespoten lip doet ook erg haar best om het 'gezellig' voor anderen te maken... ikke ikke ikke...quote:
Lol, npquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist, tnx kanjer!
Daar trapt ie bij Mo toch ook inquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Injetta het volgende:
Jo doet ongelofelijk zielig en Flip trapt daar echt in?? Nee toch???
Flip bedoelde het toch goed, Jo is degene die het drama maakt zoals altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Als er dan enige rechtvaardigheid bestaat, is dit idd de laatste avond van Monique.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geeft niks, alle voorgaande laatste avonden waren door Mo verpest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Loser dubbel loser get the picture duh!
Niet zeuren jij ik vind ze allebei niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geeft niks, alle voorgaande laatste avonden waren door Mo verpest
En queen Jo is gedumpt door een trieste gast...hoe triest is dat danquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
En queen Jo is gedumpt door een trieste gast...hoe triest is dat dan![]()
![]()
![]()
Want die heeft genoeg laatste avonden verjanktquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er dan enige rechtvaardigheid bestaat, is dit idd de laatste avond van Monique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |