Ik probeer zowaar op Karim te stemmen doet ie sms het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Als Mo morgen blijft, snap ik NL niet meer of ben ik in mijn reet geneukt door NEP5 ! en stop ik met kijken en zal me deze hele meuk me nog een rotzorg zijn.
Ik denk dat alle mo fans gewoon massaal zijn begonnen met stemmen en daarom staat ze nu zo hoog maar die hebben dus allemaal al gestemd en morgen dus niet meer. Tenminste dat blijft ik mezelf gewoon voorhoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
Als Mo morgen blijft, snap ik NL niet meer of ben ik in mijn reet geneukt door NEP5 ! en stop ik met kijken en zal me deze hele meuk me nog een rotzorg zijn.
welnee joph, gewoon natte vinger werk, werkt toch tot nu toe?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
12 mei de finale? hoe gaat de laatste er dan uit, er moet toch nog een nominatie komen?
Ik heb al de nodige bedenkingen bij dit spelletje maar als Mo morgen niet gaat heb ik echt de bevestiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Sorry... het volgende:
lekker faalex timing ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
Karim zou prima in het slechte grappen topic hier kunnen posten
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
ach die denkt de sfeer is hier toch om te snijden, Jo kan mn reet kussen, en toen kwam die op die mop;)
Ja ze kunnen nu wel de daily vullen tot de finale!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dumdumdumdumdumdum, kijk morgen.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |