Ff een crosspost.quote:''Ik wilde hoe dan ook dat niemand er achter kwam dat ik in verwachting was. Het was angst, schaamte en paniek.''
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
The All Seeing Eye. It's a conspiracy!
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam uit een zwaar gereformeerd gezin en dorp toch ?
Zal dus vnl. uit schaamte zijn geweest denk ik, wat nog altijd gewoon erg ziek is trouwens.
Ja, de 10 geboden gelden alleen voor medegelovigen. Die babies waren nog niet gedoopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?
Ik gok van niet... Maar ik heb geen idee wat het geloof wel of niet toestaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef rival het volgende:
thnx voor de link samzz
anticonceptie 'mag' zeker niet?
Ja heb vorige deel niet gelezen vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat IS Sietske H. daar gaat het al een tijdje over.
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Iets eerder weg zodat ik voor acht uur thuis ben.
Of op het dakquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zitten
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Even reclame maken![]()
Voor de singles die mee willen doen
40 days, 40 nights - here we go again!
Daar zit ik altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
of naar nick en simonquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur volquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.
Kan de lat iets hoger?
dank!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Wicked-Game het volgende:
@Rival ik vermoed een artikel uit of de Revu of Panorama overigens denk ik dat H.J. Korterink het heeft gemaakt.
http://misdaadjournalist.(...)ke-h-het-proces.html
Hierbij het proces opgetekend door www.misdaadjournalist.nl
Die laatste danquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
40 dagen geen sex of 40 dagen naar Nick en Simon luisteren.
Lastig.
Dat is ook een pure kwelling....quote:
Oordoppen in en rukken maar, gaat prima!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Ohw jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staan
Aangepastquote:
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur vol
Maar ik vind geschopt worden juist zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
Amaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
[sub]negatieve aandacht is ook aandacht![sub]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening gewordenquote:
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
negatieve aandacht is ook aandacht!![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.
Slechte spelling is niet om mee te spottenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
Je bent geen Belg! En Amai is typisch een belgen uitdrukking, ik kan het weten want zit opgescheept met een belgische salesquote:
ik was gewoon lui, Godtje zei wat ik wilde zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
Ik zei nergens dat ik een Belg wilde zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent geen Belg! En Amai is typisch een belgen uitdrukking, ik kan het weten want zit opgescheept met een belgische sales
Ik zit te twijfelen om weer een dubbele ronde te doen dus als je 80 dagen wilt mag het ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik was gewoon lui, Godtje zei wat ik wilde zeggen
maar ik doe niet mee hoor om even antwoord te geven.... 40 dagen is te makkelijk
moet je niet eerst seks gehad hebben om mee te mogen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om weer een dubbele ronde te doen dus als je 80 dagen wilt mag het ook
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
moet je niet eerst seks gehad hebben om mee te mogen doen?
SPOILER: What the BBC didn't want you to seeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef STING het volgende:
SPOILER: What the BBC didn't want you to seeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijkAls jij nog nooit een dame hebt gehad mag jij van mij alsnog mee doen. En die relatie met je linker en rechterhand tel ik ook mee voor je
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks van
Gewoon tegelijk met rechts, lekker joh die trioosquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks van
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.
deze post zag ik aankomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.
was het dat (acroniem) maar.. dan was de rechts hand overbodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Was het maar zo'n feest. Links is gewoon klote.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
En achteraf een klager jegens de doener omdat die wel geld hebben, om vervolgens heel hard " het is onrechtvaardig!!!" te roepen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent dus meer een prater dan een doener! duidelijk
en ik praat heel weinig, kun je nagaan hoe weinig ik doe...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent dus meer een prater dan een doener! duidelijk
Dat is kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Links is gewoon klote.
quote:
Pilsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je het wel zo'n beetje gehad ja.
theequote:
Dat wist ik niet. Dacht dat lager een bepaald biertype was.quote:
Ja is het ook, lager = pilsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dacht dat lager een bepaald biertype was.
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groepquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
De dierentuin was leuk, fijn even een dagje 'bonden' met kleine man
Welke dierentuin ben je geweest missbehavin?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groep
Niet eens zomaar wat. Het gaat over een kledder nota bene!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef rival het volgende:
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groep
Burger's, lekker dichtbij ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke dierentuin ben je geweest missbehavin?
Godver ja, ook dat nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet eens zomaar wat. Het gaat over een kledder nota bene!
jawel hoor... was weer even een voorbeeldje van het maakt niet uit wat je zegt, maar wie het zegtquote:
ik zeg permban!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet eens zomaar wat. Het gaat over een kledder nota bene!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
jawel hoor... was weer even een voorbeeldje van het maakt niet uit wat je zegt, maar wie het zegt
quote:
Het was een analogie inderdaad, naar een wat "begrijpelijker" domein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
je draait het om, of was dat je punt juist?
welke was je geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
ik zat dus 600m verderopquote:
ooh, spuit 11quote:
quote:
En dan komt ze niet eens langsquote:
Ja en dat is excl parkerenquote:
quote:
Wij zijn dan ook zeer eloquent natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat valt hier in het topic echt niet zo mee
[..]why?
precies, het is me weer helemaal duidelijkquote:
quote:
Bijna weekend hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna weekend heAfgezien van twee gesprekjes, IS het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, ja en jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit wel eens in die van Emmen, Amersfoort of Roermond geweest?
Op dit moment niet nee!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
WT, jij hebt zeker geen lekker bier in de tas zitten?
Jij misschien, ik zoek op google gewoon naar het duurste woord van de dagquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook zeer eloquent natuurlijk.
Tja, hoe moet ik nu weten wat jij niet gezien hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Lang geleden dat ik in Burgers Zoo geweest ben.
Nog leuke nieuwe dingen daar?
Hoe lang is het geleden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Lang geleden dat ik in Burgers Zoo geweest ben.
Nog leuke nieuwe dingen daar?
Jup. Burgers' is 't mooistequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit wel eens in die van Emmen, Amersfoort of Roermond geweest?
Tegenvallertjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Jij misschien, ik zoek op google gewoon naar het duurste woord van de dag
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.quote:
shit, stom van mequote:
Nee, oudersquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.
"een echte vent neemt een vrouw mee op een date"quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.
Alsof hij op date wil met zijn moederquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"een echte vent neemt een vrouw mee op een date"
Maar je komt morgen toch deze kant op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, stom van mevrijdag ga ik weer die kant op, maar dat zal overdag en met de auto zijn.
Dan ben ik er al, ik ga vanavond al. pak over anderhalf uur de trein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je komt morgen toch deze kant op?
Oh ik ging er vanuit dat jij alles wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik nu weten wat jij niet gezien hebt?
7 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden?
Ze werken nu vooral met thema's, wat het heel mooi maakt om er rond te lopen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij noemt je papa "kleine man"?
[Singles] Nadorst!
Ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik er al, ik ga vanavond al. pak over anderhalf uur de trein.
Oh jijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooooohhhhh.
Yes, kookpunt bereikt
Dat wordt lastig dan. Hmm, morgen avond kan misschien wel, maar dat weet ik morgen pasquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
Vandaag was sowieso wat listiger aangezien ik zo naar Delft vertrek.
Ik vond hem een leuke balans van actie, sfx, humor, cheesiness en comicgeekheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond Thor kijken, eens zien of het wat is
Fred Astaire does not approvequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
I'm cuuuumming in the eye
I'm cuuuuuuuuuuuuming in the eye
What a gloooorious feeeeeeeeeeeeeling
I'm haaaaaaaaappy again
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
I'm cuuuumming in the eye
I'm cuuuuuuuuuuuuming in the eye
What a gloooorious feeeeeeeeeeeeeling
I'm haaaaaaaaappy again
We zullen zien. In Thor zelf ben ik niet zo geinteresseerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem een leuke balans van actie, sfx, humor, cheesiness en comicgeekheid
En Thor zelf is goddelijk. Letterlijk
jij valt meer op z'n hamer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. In Thor zelf ben ik niet zo geinteresseerd.
Nee, Natalie Portmanquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
hij wil gewoon in t donker met z'n meisje friemelen
solide planquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
hij wil gewoon in t donker met z'n meisje friemelen
Dat dacht ikquote:
"We"quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, we moeten nog kijken wat we gaan doen.
Echt klote, verheug me al een week op vanavond, heeft die klote trein vertraging
Hoezo? Je hebt vetorecht bij je vrienden neem ik aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
"We"![]()
Mensen die niet meer voor zichzelf kunnen denken.
Ik doe gewoon en mensen volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
"We"![]()
Ik heb niet het alleenrecht in mijn vriendengroep. Maar misschien moet je vrienden hebben om te weten doe dat voeltquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
"We"![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet het alleenrecht in mijn vriendengroep. Maar misschien moet je vrienden hebben om te weten doe dat voelt
quote:
Ik pest kluts nooit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit je dr nou weer te pesten omdat ze klein is?
Nuhuhquote:
Jaja, eerst Joe negeren, nu Kluts pesten, kan je welquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaja, eerst Joe negeren, nu Kluts pesten, kan je wel
Ohnee, hoe bedoelde je het dan wel? Zeg eens!quote:
quote:
quote:
Jij! Jij bent de aanstichter, rotgodt!quote:
Geef eens antwoord op mijn vraag danquote:
Ik ben er toch nog helemaal niet aan gewend dat ie daar nu zitquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag dan }:[
ben jij nou een vrouw? wat een mannenexcuusquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog helemaal niet aan gewend dat ie daar nu zit
Hee, nu niet mij gaan kwalijk nemen dat ik meer cojones dan jij heb he!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben jij nou een vrouw? wat een mannenexcuus
voor testosteron hoef je niet perse kloten te hebben hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, nu niet mij gaan kwalijk nemen dat ik meer cojones dan jij heb he!
Nu is joejoe nooit mijn broekje in geweest, dus moet hij maar gewoon geloven dat ze virtueel zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef clevy het volgende:
[..]
voor testosteron hoef je niet perse kloten te hebben hoor..
of zijn t virtuele ballen? das al snel beter dan een ladyboy
jij weet net zo weinig over de mijnequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu is joejoe nooit mijn broekje in geweest, dus moet hij maar gewoon geloven dat ze virtueel zijn
klassieke spelletje 'ik heb iets in m'n broekje en jij mag niet weten wat het is'quote:
Ik observeer ik sticht niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij! Jij bent de aanstichter, rotgodt!
Echt niet!quote:
Ja, behalve godt.quote:
why so glum chum?quote:
gelukkig is dat zo een helder antwoord dat ik daar meteen een reactie op hebquote:
Hier was het ook lekker rustig, geen vervelende berbertjes die er doorheen zaten te schreeuwen of scheuren met gejatte golfjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Gelukkig geen schreewbalg door de stilte heen.
heb je je zomaar in kunnen houden? goed zo meid!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Gelukkig geen schreewbalg door de stilte heen.
Er hangen hier zelfs vlaggen half stok!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier was het ook lekker rustig, geen vervelende berbertjes die er doorheen zaten te schreeuwen of scheuren met gejatte golfjes.
Wil er liever niet op ingaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef clevy het volgende:
[..]
gelukkig is dat zo een helder antwoord dat ik daar meteen een reactie op heb
no worries.. zal niet doorvragen dan.. *bemoedigend schouderklopje geeft*quote:
Respectquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vol bedoel je. Ja die. Livin' on the edge.
Ja, alsof ik daar geld voor hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
Er komen weer Lowlandskaartjes vrij, las ik vandaag.
Of voor seks?quote:
Niet plagen!quote:
Kun je het niet op jouw verzekering gooien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de iphone van zus laten vallen. Nou, niet echt laten vallen.. hij zat in mijn broekzak terwijl ik aan het werk was omdat de kinderarts zou bellen over Peuter. Viel op de tegelvloer toen ik naar de wc ging. Scherm stuk.
Mijn zus maakt me dood.
Niet jouw schuld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de iphone van zus laten vallen. Nou, niet echt laten vallen.. hij zat in mijn broekzak terwijl ik aan het werk was omdat de kinderarts zou bellen over Peuter. Viel op de tegelvloer toen ik naar de wc ging. Scherm stuk.
Mijn zus maakt me dood.
Zou ook wel erg gemeen zijnquote:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Geef haar gewoon jouw telefoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Mijn onhandigheid-verzekering?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je het niet op jouw verzekering gooien?
Terechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Met Airquote:
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had deze van haar gekregen omdat mijn eigen telefoon het niet meer deed.
Totdat ze hem zelf ooit op moet sturen onder garantie die er niet meer opzit omdat hasan ermee bezig is geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Ik laat 'm maken door een Turk en ze hoeft nooit iets te weten.
Behalve de stank van die turk die je er niet meer af krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Ik laat 'm maken door een Turk en ze hoeft nooit iets te weten.
Hoe lang zit daar garantie op dan? Zij heeft 'm twee jaar in gebruik gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat ze hem zelf ooit op moet sturen onder garantie die er niet meer opzit omdat hasan ermee bezig is geweest
Je bedoelt aansprakelijkheisverzekeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Via rechtsbijstand ben je gewoon verzekerd als je die hebt, anders inboedelverzekering.
Dan heeft ze al geen garantie meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe lang zit daar garantie op dan? Zij heeft 'm twee jaar in gebruik gehad.
Gewoon doen danquote:
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
2 minuten over acht alweer aan het posten
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.quote:
quote:
Maar niet in dit geval, aangezien het gebruikersschade is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.
Nope. Gebruikersschade. Sowieso kan je niet alles zomaar onder garantie gratis laten repareren of terug krijgen. Dat zou waanzin zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.
Daar ging het niet om, lees maar terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet in dit geval, aangezien het gebruikersschade is.
Ja heb ik gedaan, hij is gestuiterd op de tegels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, lees maar terug
zie post 266quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Gebruikersschade. Sowieso kan je niet alles zomaar onder garantie gratis laten repareren of terug krijgen. Dat zou waanzin zijn.
Zie post 251quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, hij is gestuiterd op de tegels.
Dat is dus gewoon gebruikersschade
Dan weet ik het niet. Sowieso heb je niet onbeperkt garantie, zie mijn eerdere post.quote:
Ik zou idd eerst naar je verzekering kijkenquote:
Hmmm... Volgens mij heeft Royco hierin gelijk.quote:
Ik heb altijd geleerd dat je je mond moet houden of je bescheiden moet opstellen als je er geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Sowieso heb je niet onbeperkt garantie, zie mijn eerdere post.
Wettelijk is dit vastgesteld op zes maanden bij de consumentenkoop, tenzij anders bepaald in een contract. Maar minder mag nooit.
Is het anders dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je je mond moet houden of je bescheiden moet opstellen als je er geen verstand van hebt.
Dinsdagochtend geloof ik...quote:
Nietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
Volgens mij hadden we al vastgesteld dat er geen garantie meer op zit. Dus waar hebben jullie het over?
En toen ging het verhaal dat ze toch al geen garantie meer had en daarvan zei ik dat dat misschien niet zo isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Royco1 het volgende:
Dat is mijn post.
Als ze hem ooit nog onder garantie voorwaarden had willen insturen was die claim afgewezen omdat er door een niet apple erkend reparateur aan gesleuteld is.
Woensdagochtend.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Woensdagochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuhuh blondie, dinsdag 11 uur
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Welke wet heb jij het dan over? In de Europese richtlijn Koop en Garantie staat dat je als consument recht hebt op twee jaar garantie bij iedere aankoop die je in één van de EU-landen doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
Dan weet ik het niet. Sowieso heb je niet onbeperkt garantie, zie mijn eerdere post.
Wettelijk is dit vastgesteld op zes maanden bij de consumentenkoop, tenzij anders bepaald in een contract. Maar minder mag nooit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Woensdagochtend.Zolang ik het maar weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ontken ik ook nergensquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Volgens mij heeft Royco hierin gelijk.Als er iets kapot is, altijd naar de leverancier gaan, niet aan willekeurige Turk, dat is eigen verantwoordelijkheid.
quote:
Dan ben ik in de war met wat anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke wet heb jij het dan over? In de Europese richtlijn Koop en Garantie staat dat je als consument recht hebt op twee jaar garantie bij iedere aankoop die je in één van de EU-landen doet.
Shht!quote:
Ik kan mij zo voorstellen dat bij levende wezens andere regelgeving van toepassing is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik in de war met wat anders.Dit ging over de aankoop van een paard bij een veiling waarin twee weken werd gegeven.
Welke Nederland heeft verlengd naar de verwachtte levensduur van het product. Dus wij zijn nog ruimer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke wet heb jij het dan over? In de Europese richtlijn Koop en Garantie staat dat je als consument recht hebt op twee jaar garantie bij iedere aankoop die je in één van de EU-landen doet.
Voor zover ik weet niet. Een dier is volgens Nederlands recht nog altijd een ding.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat bij levende wezens andere regelgeving van toepassing is.
De wet zegt dat de garantietermijn in verhouding moet staan tot de levensduur van het product. 6 maanden voor een auto bijvoorbeeld houdt geen stand bij de rechterquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het anders dan?Ik heb er pas nog een zaak over gelezen waarin de rechter zo oordeelde.
Zes maanden de tijd om terug te komen wanneer het product niet voldoet.
De verkoper is alleen dan aansprakelijk indien het gebrek reeds op het moment van de verkoop en levering aanwezig was. Het door de koper geconstateerde gebrek dient derhalve te worden geantedateerd. Het is verstandig om dan ook bij de dierenarts van verzekerde dan wel bij een onafhankelijk expert navraag te doen omtrent de aard van het gebrek. Een belangrijke expert op dit gebied is de faculteit Diergeneeskunde te Utrecht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Een dier is volgens Nederlands recht nog altijd een ding.
In dit geval ging het om de aanschaf van een paard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De wet zegt dat de garantietermijn in verhouding moet staan tot de levensduur van het product. 6 maanden voor een auto bijvoorbeeld houdt geen stand bij de rechter
Klopt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Godtje het volgende:
Welke Nederland heeft verlengd naar de verwachtte levensduur van het product. Dus wij zijn nog ruimer.
Je mag er bijvoorbeeld van uitgaan dat een wasmachine, een bank of een televisie langer mee gaan
Paard was niet goed op moment van verkoop (ingespoten of zo, meende ik), omdat het een veilig was, wilde de verkoper 'm niet terug nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De verkoper is alleen dan aansprakelijk indien het gebrek reeds op het moment van de verkoop en levering aanwezig was. Het door de koper geconstateerde gebrek dient derhalve te worden geantedateerd. Het is verstandig om dan ook bij de dierenarts van verzekerde dan wel bij een onafhankelijk expert navraag te doen omtrent de aard van het gebrek. Een belangrijke expert op dit gebied is de faculteit Diergeneeskunde te Utrecht.
Gebreken:
Ziekten Indien de ziekte pas na de levering van het dier tot uiting komt, dient te worden nagegaan wat de incubatietijd is van de ziekte. De incubatietijd is de tijd tussen het tijdstip waarop het dier is geïnfecteerd en het tijdstip waarop de ziekte zich daadwerkelijk openbaart. Aan de hand van de incubatietijd kan worden vastgesteld of het dier reeds ten tijde van de verkoop en levering was geïnfecteerd en derhalve ten tijde van de verkoop en levering reeds gebrekkig was.
Erfelijke gebreken / aangeboren gebreken Indien er sprake is van een erfelijk gebrek, betekent dit dat (de aanleg voor) het gebrek in de genen van het dier ligt opgeslagen. In dat geval staat het vast dat het dier reeds ten tijde van de verkoop en levering gebrekkig was. Veel voorkomende erfelijke gebreken zijn bijvoorbeeld heupdysplasie (HD) en elleboogdysplasie (ED) bij honden en Osteochondrose Dissecans (OCD) bij paarden. Van een aangeboren afwijking is sprake als het dier wel met het gebrek is geboren, maar het gebrek niet in de genen van het dier ligt opgeslagen (erfelijk is bepaald). Ook bij dergelijke gebreken staat vastdat het dier ten tijde van de verkoop en levering reeds gebrekkig was.
Gedragsproblemen Indien er sprake is van een gedragsprobleem van een dier, zal het over het algemeen lastig zijn om aan te tonen dat het gebrek reeds aanwezig was op het moment van verkoop en levering van het dier. Uit navraag bij deskundigen blijkt dat de meeste gedragsproblemen van het ene op het andere moment kunnen ontstaan. Vaak ontstaan gedragsproblemen ook als gevolg van een verandering van omstandigheden (zoals verandering van omgeving, verandering van eigenaar van het dier etc.). Juist bij de verkoop van een dier veranderen de omstandigheden van het dier, zodat dit een extra complicatie vormt bij het leveren van het bewijs dat het dier al ten tijde van de verkoop en levering gebrekkig was. Indien er sprake is van een gedragsprobleem is het dus zaak om de verkoper zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te stellen. Hoe korter de tijd tussen de levering en het ontstaan van het gedragsprobleem, hoe meer aannemelijk het is dat het gedragsprobleem al op het moment van de levering bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |