quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna weekend heAfgezien van twee gesprekjes, IS het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, ja en jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit wel eens in die van Emmen, Amersfoort of Roermond geweest?
Op dit moment niet nee!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
WT, jij hebt zeker geen lekker bier in de tas zitten?
Jij misschien, ik zoek op google gewoon naar het duurste woord van de dagquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook zeer eloquent natuurlijk.
Tja, hoe moet ik nu weten wat jij niet gezien hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Lang geleden dat ik in Burgers Zoo geweest ben.
Nog leuke nieuwe dingen daar?
Hoe lang is het geleden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Lang geleden dat ik in Burgers Zoo geweest ben.
Nog leuke nieuwe dingen daar?
Jup. Burgers' is 't mooistequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ooit wel eens in die van Emmen, Amersfoort of Roermond geweest?
Tegenvallertjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Jij misschien, ik zoek op google gewoon naar het duurste woord van de dag
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.quote:
shit, stom van mequote:
Nee, oudersquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.
"een echte vent neemt een vrouw mee op een date"quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had het er laatst over dat je zoontje geld had verdiend toch? Tachtig euro als ik mij niet vergis.
Alsof hij op date wil met zijn moederquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"een echte vent neemt een vrouw mee op een date"
Maar je komt morgen toch deze kant op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, stom van mevrijdag ga ik weer die kant op, maar dat zal overdag en met de auto zijn.
Dan ben ik er al, ik ga vanavond al. pak over anderhalf uur de trein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je komt morgen toch deze kant op?
Oh ik ging er vanuit dat jij alles wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik nu weten wat jij niet gezien hebt?
7 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden?
Ze werken nu vooral met thema's, wat het heel mooi maakt om er rond te lopen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij noemt je papa "kleine man"?
[Singles] Nadorst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |