Je bent geen Belg! En Amai is typisch een belgen uitdrukking, ik kan het weten want zit opgescheept met een belgische salesquote:
ik was gewoon lui, Godtje zei wat ik wilde zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
Ik zei nergens dat ik een Belg wilde zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent geen Belg! En Amai is typisch een belgen uitdrukking, ik kan het weten want zit opgescheept met een belgische sales
Ik zit te twijfelen om weer een dubbele ronde te doen dus als je 80 dagen wilt mag het ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik was gewoon lui, Godtje zei wat ik wilde zeggen
maar ik doe niet mee hoor om even antwoord te geven.... 40 dagen is te makkelijk
moet je niet eerst seks gehad hebben om mee te mogen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om weer een dubbele ronde te doen dus als je 80 dagen wilt mag het ook
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
moet je niet eerst seks gehad hebben om mee te mogen doen?
SPOILER: What the BBC didn't want you to seeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef STING het volgende:
SPOILER: What the BBC didn't want you to seeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijkAls jij nog nooit een dame hebt gehad mag jij van mij alsnog mee doen. En die relatie met je linker en rechterhand tel ik ook mee voor je
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks van
Gewoon tegelijk met rechts, lekker joh die trioosquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Links heb ik jaren terug al gedumpt, die bakte er niks van
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.
deze post zag ik aankomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie je wel, het is allemaal de schuld van links.
was het dat (acroniem) maar.. dan was de rechts hand overbodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Was het maar zo'n feest. Links is gewoon klote.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar is links Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
En achteraf een klager jegens de doener omdat die wel geld hebben, om vervolgens heel hard " het is onrechtvaardig!!!" te roepen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent dus meer een prater dan een doener! duidelijk
en ik praat heel weinig, kun je nagaan hoe weinig ik doe...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent dus meer een prater dan een doener! duidelijk
Dat is kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Links is gewoon klote.
quote:
Pilsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je het wel zo'n beetje gehad ja.
theequote:
Dat wist ik niet. Dacht dat lager een bepaald biertype was.quote:
Ja is het ook, lager = pilsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dacht dat lager een bepaald biertype was.
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groepquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
De dierentuin was leuk, fijn even een dagje 'bonden' met kleine man
Welke dierentuin ben je geweest missbehavin?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
De dierentuin was leuk, fijn even een dagje 'bonden' met kleine man
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groep
Niet eens zomaar wat. Het gaat over een kledder nota bene!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef rival het volgende:
heb je er weer zo eentje hoor.. komt binnen, houdt zich niet aan het onderwerp maar gooit zomaar wat in de groep
Burger's, lekker dichtbij ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke dierentuin ben je geweest missbehavin?
Godver ja, ook dat nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet eens zomaar wat. Het gaat over een kledder nota bene!
jawel hoor... was weer even een voorbeeldje van het maakt niet uit wat je zegt, maar wie het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |