Die laatste danquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
40 dagen geen sex of 40 dagen naar Nick en Simon luisteren.
Lastig.
Dat is ook een pure kwelling....quote:
Oordoppen in en rukken maar, gaat prima!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Ohw jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staan
Aangepastquote:
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur vol
Maar ik vind geschopt worden juist zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
Amaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
[sub]negatieve aandacht is ook aandacht![sub]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening gewordenquote:
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
negatieve aandacht is ook aandacht!![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.
Slechte spelling is niet om mee te spottenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |