Ff een crosspost.quote:''Ik wilde hoe dan ook dat niemand er achter kwam dat ik in verwachting was. Het was angst, schaamte en paniek.''
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
The All Seeing Eye. It's a conspiracy!
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam uit een zwaar gereformeerd gezin en dorp toch ?
Zal dus vnl. uit schaamte zijn geweest denk ik, wat nog altijd gewoon erg ziek is trouwens.
Ja, de 10 geboden gelden alleen voor medegelovigen. Die babies waren nog niet gedoopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Gij zult niet doden was van minder belang dan gij zult pappie en mammie niet teleurstellen?
Ik gok van niet... Maar ik heb geen idee wat het geloof wel of niet toestaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef rival het volgende:
thnx voor de link samzz
anticonceptie 'mag' zeker niet?
Ja heb vorige deel niet gelezen vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat IS Sietske H. daar gaat het al een tijdje over.
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Iets eerder weg zodat ik voor acht uur thuis ben.
Of op het dakquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kan ook in de stiltecoupe gaan zitten
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Even reclame maken![]()
Voor de singles die mee willen doen
40 days, 40 nights - here we go again!
Daar zit ik altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
of naar nick en simonquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur volquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
40 dagen is voor de meeste hier vrij kort.
Kan de lat iets hoger?
dank!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Wicked-Game het volgende:
@Rival ik vermoed een artikel uit of de Revu of Panorama overigens denk ik dat H.J. Korterink het heeft gemaakt.
http://misdaadjournalist.(...)ke-h-het-proces.html
Hierbij het proces opgetekend door www.misdaadjournalist.nl
Die laatste danquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:00 schreef Godtje het volgende:
40 dagen geen sex of 40 dagen naar Nick en Simon luisteren.
Lastig.
Dat is ook een pure kwelling....quote:
Oordoppen in en rukken maar, gaat prima!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook een pure kwelling....
Maar goed mag je tenminste wel sex, al vraag ik mij af of je uberhaupt in de mood komt met Nick & Simon op de achtergrond.... "Rosanneeeeeee"
Ohw jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat 't volume niet heel laag mag staan
Aangepastquote:
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je mag ook niet rukken he.. Dat hou ik nog geen eens 40 uur vol
Maar ik vind geschopt worden juist zo lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
AangepastSorry
![]()
Maar wil je echt je naam op het lijstje er bij of wilde je me gewoon schoppen voor een stomme typfout?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen schoppen maar hulpvol gedrag.
Een dank je zou hier op zijn plaats zijn.
Amaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
[sub]negatieve aandacht is ook aandacht![sub]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening gewordenquote:
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een aanmerking bij me naam!
negatieve aandacht is ook aandacht!![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen mod ben, gij vlegel.
Slechte spelling is niet om mee te spottenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
Je bent geen Belg! En Amai is typisch een belgen uitdrukking, ik kan het weten want zit opgescheept met een belgische salesquote:
ik was gewoon lui, Godtje zei wat ik wilde zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet me morgen gaan maken over mijn gevoel voor humor of het is hier wel een hele serieuze bedoening geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |