Nee dat komt natuurlijk omdat ik hier het bed niet uit kan komenquote:
Maar wel een verkapte he!quote:
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast mequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat komt natuurlijk omdat ik hier het bed niet uit kan komen
Ja idd, wat een gebrek aan inzet weer...quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast me
Ik ben verbazingwekkendquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast me
Grote tegenvaller welquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, wat een gebrek aan inzet weer...
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
* voorzichtig om het hoekje van de douche gluurt... aah veilig
Elke dag weer, elke dag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Nooit moeite mee om mn bed uit te komen.
*helpt dragen*quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
Eens kijken of ik mijn bips in Arnhem kan krijgen
Zijn de boobies nog wel onveranderd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij ben ik aan het afvallen door alle stress enz van de laatste maanden![]()
Meer stress aub
Ik help gewoon graag een 'handje'quote:
Die zijn nog steeds zeer aanwezigquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn de boobies nog wel onveranderd?
Het klonk gewoon grappigquote:
Jaloers op knetter....rightquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Pasgeleden was ik aan het bitchen tegen iemand in een topic ergens. Wilde hij terugbitchen. Zei hij dat ik jaloers was op Knetterkrankjorum omdat zij wel tieten heeft en ik maar erwtjes.
Mijn god ik ben nu nog bezig met lachen om die opmerking
Ja daar gaat het al mis. Maar ook ik en erwtjesquote:
Dat zijn zeker geen erwtjes, dat kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daar gaat het al mis. Maar ook ik en erwtjes![]()
Ik heb al veel gehoord over mijn tieten maar erwtjes is toch echt nieuw voor me
Ik was toen ook tegen knetter aan het bitchen en zelfs die nam het voor me op toen die kerel die opmerking maaktequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zijn zeker geen erwtjes, dat kan ik bevestigen
Mwhahaquote:
Ik ga zo hard zuipen voor jou vandaagquote:
Die site is echt geniaal. Sommige ouders zijnquote:
Tof! Ik ook voor mezelf. Net als gisteravond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo hard zuipen voor jou vandaag
Samen aan het bierquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Ik ook voor mezelf. Net als gisteravond.
Zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters!
Iedereen drinkt vandaag bier op mij.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters!
Jij gaat gewoon vandaag veel second hand bier scorenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon vandaag veel second hand bier scoren
Sinds wanneer ben jij prinses Juliana dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
Mieters!
Reincarnatie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij prinses Juliana dan?
Oh zeiksnorquote:
Dan doe je dat lekker verdomme!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Nou, als we zo gaan doen, ga ik koekhappen hoor.
quote:
moet je ook nog kunnen fietsen of is zwalken genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga proberen om niet ladderzat te worden vandaag.
Criterium: morgen nog weten hoe laat ik naar huis ging en me kunnen herinneren waar mijn fiets stond.
Nie bangquote:
Oh wat doe je nu simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was je al eens boos singles uitgegaan toch
Ik wacht op mn taxiquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Wat doen jullie nog hier?
Het is Q day, ga eens zuipen ofzo
Wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Als ik morgen die 2 dingen nog weet ben ik ook prima in staat om te fietsen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef clevy het volgende:
[..]
moet je ook nog kunnen fietsen of is zwalken genoeg?
Over een anderhalf uur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Niks. Ben gewoon vrolijkquote:
Agossie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. Ben gewoon vrolijk![]()
Het is ook echt nooit goed hier he
Alle emos zitten hier he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. Ben gewoon vrolijk![]()
Het is ook echt nooit goed hier he
Centrum. Eerst kijken hoe het gaat met mn zoon, die zal wel veel geld verdienen weerquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Agossie.
Waar gaat je taxi heen trouwens?
Ja maar ik wil niet krassenquote:
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.quote:
Oké tof, maar wat ga je daarna dan doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Centrum. Eerst kijken hoe het gaat met mn zoon, die zal wel veel geld verdienen weer
Zuipenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké tof, maar wat ga je daarna dan doen?
Dat punt heb ik eindelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.
'De rest' is sowieso altijd de groep die er eigenlijk niet toe doetquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.
x2quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat in ieder geval iemand vrolijk is
Zeg toch ook niet dat niet vrolijk mag zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry!
Maar ik mag ook wel eindelijk weer eens vrolijk zijn he![]()
Succes vandaag jullie
waar wordt je liever (door een plastic projectiel) geraakt dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
of je wordt even door je zoon in je gezicht geschoten met een plastic kogeltje
Wat een lieverd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
of je wordt even door je zoon in je gezicht geschoten met een plastic kogeltje
Dat is nog niks, moet je zien hoe ik er straks bij loop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is dat koninginnegebeuren op tv altijd een gênant gebeuren
Je gaat toch niet met je metal-maten boos kijkend rond lopen door Tilburg hè?quote:
Van het station tot de 013 kan dat best wel eens gebeuren ja. Maar in de 013 zullen wij metalmannen gewoon weer lachen. Alleen dat mag niet anders zijn. Want anders zijn wij geen stoere metalmannen meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je metal-maten boos kijkend rond lopen door Tilburg hè?
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
buiten mag je niet lachen? en je mag stiekem ook niet in de zon komen?
We are the undeath and coming for your bloodquote:
undead dan toch zeker? anders ben je tegen de doodquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We are the undeath and coming for your blood
Nu staat er 'we zijn de ondood'quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:41 schreef clevy het volgende:
[..]
undead dan toch zeker? anders ben je tegen de dood
Undead jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:41 schreef clevy het volgende:
[..]
undead dan toch zeker? anders ben je tegen de dood
Wat ga jij vanmiddag doen?quote:
Ik een minikatertjequote:
Alleen of met ...............geen idee hoe ze hier nu ook al weer genoemd wordt..................?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb niet zoveel gedronken, aan het begin van de avond stond de drank me wat tegen dus heb rustig aan gedaan. Ook heerlijk geslapen.
Strak genoeg had ik er wel weer last van vanochtend. Gelukkig heb ik mezelf er dapper doorheen weten te worstelen maar ik merk wel dat ik een jaartje ouder word.quote:
Met vrienden,quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen of met ...............geen idee hoe ze hier nu ook al weer genoemd wordt..................?
Oh wachtquote:
Mietje, ik heb daarna nog wel ff door gedronken, glaasje of 4-5, maar dat is voor mij een laag tempoquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strak genoeg had ik er wel weer last van vanochtend. Gelukkig heb ik mezelf er dapper doorheen weten te worstelen maar ik merk wel dat ik een jaartje ouder word.
Niet echt.. 'Ik wist toch ook niet dat er een kogeltje in zat!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een lieverd!![]()
Hij schaamt zich nu wel heel hard hoop ik?
lol.. dat excuus gebruik ik ook wel eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt.. 'Ik wist toch ook niet dat er een kogeltje in zat!'
En trapte je erin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed excuus welquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je voelt je een zware jongen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb van de Donald Duck geleerd dat het onbeleefd is om naar mensen te wijzen, zeker als je een pistool in je hand hebt.
pas jij in je handtas? ow.. wacht.. t geweer..quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
Nuhuh, het kreng (geweer he, niet kind) ging meteen mijn tas in
En nu nog steeds?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, was geloof ik toen van Boris Boef.
flauw hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
Nuhuh, het kreng (geweer he, niet kind) ging meteen mijn tas in
Ja eh, daar ben ik mama voor he, om de fun te verpesten.quote:
Ja inderdaad, dat doen mama'squote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, daar ben ik mama voor he, om de fun te verpesten.
Nu snap waarom mij mama dat soort dingen altijd deedquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, daar ben ik mama voor he, om de fun te verpesten.
Je lijkt mijn moeder wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
En vergeet de "Je had iemand blind kunnen maken!" speech niet
quote:
blahblah iemand blind maken blahblah?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
En vergeet de "Je had iemand blind kunnen maken!" speech niet
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
blahblah iemand blind maken blahblah?
Gelukkig geeft mijn moeder zulke speeches niet meerquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan werken, fijne koninginnedag verder
en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig geeft mijn moeder zulke speeches niet meerNu vraagt ze alleen nog of ik vriendinnetje heb enzo
En dat je die niet in het oog moet prikken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig geeft mijn moeder zulke speeches niet meerNu vraagt ze alleen nog of ik vriendinnetje heb enzo
Tuurlijk je kent moeders toch welquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*
Wel ergens andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat je die niet in het oog moet prikken?
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*
Dat tweede is belangrijker dan het eerstequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat tweede is belangrijker dan het eerste
tja.. is het bezitquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!
Ligt aan het vrouwmensquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. is het bezitvan een vrouwmens garantie voor geluk?
dat is al een even nutteloos antwoord als de hypothesequote:
Johquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is al een even nutteloos antwoord als de hypothese
Toch wel gelijk geconfisqueerd hè?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft zo'n ¤80 verdiend.Ja eigenlijk meer, maar hij moest natuurlijk zelf ook weer meuk kopen
Nuhuh, het kreng heeft nu een dikkere portemonnee dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel gelijk geconfisqueerd hè?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar buiten, gewoon kijken of er wat te doen is ofzo.
Jij ook al? Ik heb voor het laatst koninginnedag gevierd in 2002quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik werd gek van die mensenmassa in de stad
+1quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar buiten, gewoon kijken of er wat te doen is ofzo.
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb voor het laatst koninginnedag gevierd in 2002
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef clevy het volgende:
zo.. ff nette blouse aangedaan.. spijkerbroek gestreken.. tis tijd om me braaf te gaan gedragen op een verjaardagsfeestje.
Hier genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.
quote:
ik zal jou ook missen hoorquote:
jij hebt nog Vodka staanquote:
quote:
Nou en?quote:
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Heel Nederland viert een verjaardagsfeestje...van iemand die kei dood is
Heel Nederland exclusief onze afgevaardigde in Malta danquote:
Jij hoort ook niet bij Nederlandquote:
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijkenquote:
Karma.. meet peuquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijken
Ik klef niet in een groepquote:
Wat je in deze groep doet, is erg genoegquote:
Dan maak je mee wat wij hier moeten verduren met je gedweil over zoenmevrouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijken
Volgens mij is er wel een feestje op de ambassadequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel Nederland exclusief onze afgevaardigde in Malta dan
dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan maak je mee wat wij hier moeten verduren met je gedweil over zoenmevrouw
Neem een abboquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat je in deze groep doet, is erg genoeg
Die zijn altijd tof! Moet je echt heen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een feestje op de ambassade
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hoort ook niet bij Nederland
quote:
ik zeg het ook!quote:
Ik moet werken tot 22:00....quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn altijd tof! Moet je echt heen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn wereldburgerschap
uh-huhquote:
quote:
Je komt er wel weer overheen hoor, met de juiste therapiequote:
Dat is genaajd. In Finland ben ik wel naar een aantal feestjes geweest. Komt echt van alles en nog wat op af, er is meestal wel een dresscode trouwens.quote:
I have a very nice suit, so no worriesquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is genaajd. In Finland ben ik wel naar een aantal feestjes geweest. Komt echt van alles en nog wat op af, er is meestal wel een dresscode trouwens.
Nu echt de stad in
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen hoor, met de juiste therapie
quote:
Cuetjequote:
quote:
nieuwe kopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef WinterBreeze het volgende:
Voet alwéér stuk. Leuk, dat uitgaan.
Hellowquote:
Wel eentje die matcht met je andere dan he?quote:
Al die nieuwe voeten zijn niet ondersteund in BreezeOS 2.1quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef WinterBreeze het volgende:
Voet alwéér stuk. Leuk, dat uitgaan.
M'n hele enkelgewricht is al een paar maanden minder tevreden (zeurende, stekende pijn). De laatste tijd ging het allemaal wel aardig, maar de combinatie van gisteren gezellig met een huisgenote door de stad wandelen en in het park te zitten én die avond ook nog eens uitgaan heeft het weer verergerd.quote:
Nope. Had een diner-partyquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is t hier? Nog mensen queensnight gevierd?
Zekers!quote:
Wat houdt trouwens een diner-party eig precies in?quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat houdt trouwens een diner-party eig precies in?![]()
YupDe stad in geweest, gedanst, gedronken, gelachen
Was ook wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Diner-party is eigenlijk niet meer dan dat ik heb gekookt voor een stel vrienden en samen teveel wijn gedronken
Yups. Ik vind het leuk om lekker te koken voor vrienden. En teveel wijn te drinken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook wel leuk
Owww.. gewoon een etentje met vrienden dus
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Om even wat van mijn stemming van zojuist over te brengen:
Misschien moeten wij eens vriendjes wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups. Ik vind het leuk om lekker te koken voor vrienden. En teveel wijn te drinken.
Moet je wel hier langs komen dan, want ik bezorg niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij eens vriendjes worden
Is 'hier' nog altijd malta?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je wel hier langs komen dan, want ik bezorg niet.
Zekersquote:
Das ook geen verkeerd eilandquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mijn toekomstige geld gaat al naar ticket Curacao
quote:Remarriage after divorce can easily be described as another form of cohabitation. In cohabitation there is no bond. Divorce points to no bond because when they want the couple can for some reason or another get a divorce. Divorce opens the way to literally another form of cohabitation.
Marriage and only marriage is serious and beneficial to every human society. The two characteristics of marriage are UNITY and INDISSOLUBILITY. Marriage is for ever.
No voter, no MP can vote in favour of divorce without sinning seriously against God. Divorce is a grave sin and voting for divorce is equally a grave sin that separates the offender from God and puts them on the path to hell.
Join in the battle between God and the devil! Fight the good fight! The victory is ours, it's already guaranteed!
I know! zeker omdat m'n vriendinnetje er zitquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook geen verkeerd eiland![]()
En Malta is niet zo duur hoor, Ryanair vliegt er rechtstreeks op vanaf Eindhoven.
Wanneer ga je en voor hoelang?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know! zeker omdat m'n vriendinnetje er zit
ik zie het.. soms voor 45 euro retour
Naar curacao? geen idee nog. Heb er nu nog geen geld voor en zij zit er zelf pas 3 dagen. Dus wss augustus gok ik.quote:
Dat is een leuk iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar curacao? geen idee nog. Heb er nu nog geen geld voor en zij zit er zelf pas 3 dagen. Dus wss augustus gok ik.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een leuk iets om naar uit te kijken
Cocktails drinken op het strand jijquote:
Bikini aan, genieten van de mensen, de zon, zee, strand, drankjequote:
Lotgenootquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
Dan ben je op een dag als vandaag met leuke mensen en leuke muziek en lekker weer in een mooi park, moet je weg om te gaan werken.![]()
Tijd voor iets anders he?
Ik ga morgen en maandag op het strand hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bikini aan, genieten van de mensen, de zon, zee, strand, drankje
en vriendin
Life is great then!
Waarom nu opeens wel dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zelden moeite met werken met feestdagen. Maar vind het nu echt stom.
All work and no play makes this a dull day for L-Equote:Op zaterdag 30 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was leuk! Dat vind ik doorgaans niet van feestdagen.
Lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen en maandag op het strand hangen
Gelukkig nog een hele zomer voor de boeg om te feesten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All work and no play makes this a dull day for L-E
Nieuwe baan?quote:
Een hele lange hete zomerquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig nog een hele zomer voor de boeg om te feesten.
quote:
Dat klinkt als een lekker lang weekendquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Donderdag laatste werkdag bij de ene gehad
En maandag om half 10pas beginnen bij de nieuwe. En daarna uit eten met m'n oud collegás
Tnxquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lekker lang weekendEn gefeliciteerd met je nieuwe baan
Wel fijn dat je zo snel een nieuwe hebt gevonden
Dat is inderdaad wat sneller dan ik, ik heb eens 9 maanden thuis gezetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx![]()
Dat vond ik ook wel. 1x gesolliciteerd en gelijk aangenomen. . hoe makkelijk kan het zijn
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat sneller dan ik, ik heb eens 9 maanden thuis gezeten
Ik werd er helemaal gek van. Heb ik weet niet hoeveel sollicitatiebrieven geschreven en gesprekken gehad... Damn, wat was ik blij dat ik eindelijk een baan had gevonden op Malta. En dat, solliciteren in het buitenland, duurde slechts een weekquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is wel erg lang. Vriendin van mij ook zoiets of langer.
Vaag hoe het soms zo snel of juist erg lang kan duren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal gek van. Heb ik weet niet hoeveel sollicitatiebrieven geschreven en gesprekken gehad... Damn, wat was ik blij dat ik eindelijk een baan had gevonden op Malta. En dat, solliciteren in het buitenland, duurde slechts een week
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaag hoe het soms zo snel of juist erg lang kan duren.
Maar ik moet er vandoor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef WinterBreeze het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nis-straatbeeld.html
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEE!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef WinterBreeze het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nis-straatbeeld.html
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEE!
Feestje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Ik hoop dat Rival een housewarmingparty geeft. Kan ik het feestje crashen.
Dat plan had ik ook alquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Ik hoop dat Rival een housewarmingparty geeft. Kan ik het feestje crashen.
Ik heb echt zoooooo een zin in een zomer vol feestjesquote:
Ik zeg gezellig avondje zuipen bij Ezechielk. Jij, ik, MissB en Ezquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt zoooooo een zin in een zomer vol feestjesVoor het eerst sinds ik moeder ben gaat het wat makkelijker (met kind ergens onderbrengen), dus ik ben er klaar voor.
Ik ook, hij woont echt vlakbij mij!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook al![]()
Heb zn adres gelukkig al
Ah, kan ik het kind gewoon thuis laten en de babyfoon meenemen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg gezellig avondje zuipen bij Ezechielk. Jij, ik, MissB en Ez
Ik wil ook feesten deze zomer!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt zoooooo een zin in een zomer vol feestjesVoor het eerst sinds ik moeder ben gaat het wat makkelijker (met kind ergens onderbrengen), dus ik ben er klaar voor.
Kom je ook naar Purmerend dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook feesten deze zomer!Mag ik, mag ik?
Kan er alleen in Purmerend gefeest worden dan?quote:
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan er alleen in Purmerend gefeest worden dan?![]()
En misschien ben ik even in NL deze zomer, maar dan hebben jullie natuurlijk opeens allemaal andere planen en geen tijd en zulks.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!
Wanneer ben je hier dan? We kunne toch een OmdatBarbusseInNederlandIs-BBQ organiseren op een strand ergens?
Een watte?quote:
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef L-E het volgende:
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!
Wanneer ben je hier dan? We kunne toch een OmdatBarbusseInNederlandIs-BBQ organiseren op een strand ergens?
Die zijn saaiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een watte?Een BBQ houden om te vieren dat we aan het BBQ-en zijn?
![]()
Je durft niet met ons allemaal he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.
Jij hebt mij al zo vaak afgepoeierd dat ik je het genoegen niet gun om mij te ontmoeten terwijl je eigenlijk komt voor een andere man.quote:
Ang3l, wat heb je met AirwiN gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.
Ik ben voor!quote:
Bang dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij al zo vaak afgepoeierd dat ik je het genoegen niet gun om mij te ontmoeten terwijl je eigenlijk komt voor een andere man.
Busted!quote:
Het was notabene je eigen voorstel.quote:
Dapper en intelligent. Daarom wil hij er geen blonde bimbo's als jij bij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef L-E het volgende:
Om 1 op 1 met jou te meeten? Barb is een dapper man, respect.
I fear nothingquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Om 1 op 1 met jou te meeten? Barb is een dapper man, respect.
Alleen als je met me danstquote:
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dapper en intelligent. Daarom wil hij er geen blonde bimbo's als jij bij.
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.
Whiskeyquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |