Yups. Ik vind het leuk om lekker te koken voor vrienden. En teveel wijn te drinken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook wel leuk
Owww.. gewoon een etentje met vrienden dus
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Om even wat van mijn stemming van zojuist over te brengen:
Misschien moeten wij eens vriendjes wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups. Ik vind het leuk om lekker te koken voor vrienden. En teveel wijn te drinken.
Moet je wel hier langs komen dan, want ik bezorg niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij eens vriendjes worden
Is 'hier' nog altijd malta?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je wel hier langs komen dan, want ik bezorg niet.
Zekersquote:
Das ook geen verkeerd eilandquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mijn toekomstige geld gaat al naar ticket Curacao
quote:Remarriage after divorce can easily be described as another form of cohabitation. In cohabitation there is no bond. Divorce points to no bond because when they want the couple can for some reason or another get a divorce. Divorce opens the way to literally another form of cohabitation.
Marriage and only marriage is serious and beneficial to every human society. The two characteristics of marriage are UNITY and INDISSOLUBILITY. Marriage is for ever.
No voter, no MP can vote in favour of divorce without sinning seriously against God. Divorce is a grave sin and voting for divorce is equally a grave sin that separates the offender from God and puts them on the path to hell.
Join in the battle between God and the devil! Fight the good fight! The victory is ours, it's already guaranteed!
I know! zeker omdat m'n vriendinnetje er zitquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook geen verkeerd eiland![]()
En Malta is niet zo duur hoor, Ryanair vliegt er rechtstreeks op vanaf Eindhoven.
Wanneer ga je en voor hoelang?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know! zeker omdat m'n vriendinnetje er zit
ik zie het.. soms voor 45 euro retour
Naar curacao? geen idee nog. Heb er nu nog geen geld voor en zij zit er zelf pas 3 dagen. Dus wss augustus gok ik.quote:
Dat is een leuk iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar curacao? geen idee nog. Heb er nu nog geen geld voor en zij zit er zelf pas 3 dagen. Dus wss augustus gok ik.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een leuk iets om naar uit te kijken
Cocktails drinken op het strand jijquote:
Bikini aan, genieten van de mensen, de zon, zee, strand, drankjequote:
Lotgenootquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
Dan ben je op een dag als vandaag met leuke mensen en leuke muziek en lekker weer in een mooi park, moet je weg om te gaan werken.![]()
Tijd voor iets anders he?
Ik ga morgen en maandag op het strand hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bikini aan, genieten van de mensen, de zon, zee, strand, drankje
en vriendin
Life is great then!
Waarom nu opeens wel dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zelden moeite met werken met feestdagen. Maar vind het nu echt stom.
All work and no play makes this a dull day for L-Equote:Op zaterdag 30 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was leuk! Dat vind ik doorgaans niet van feestdagen.
Lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen en maandag op het strand hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |