Dat is genaajd. In Finland ben ik wel naar een aantal feestjes geweest. Komt echt van alles en nog wat op af, er is meestal wel een dresscode trouwens.quote:
I have a very nice suit, so no worriesquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is genaajd. In Finland ben ik wel naar een aantal feestjes geweest. Komt echt van alles en nog wat op af, er is meestal wel een dresscode trouwens.
Nu echt de stad in
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen hoor, met de juiste therapie
quote:
Cuetjequote:
quote:
nieuwe kopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef WinterBreeze het volgende:
Voet alwéér stuk. Leuk, dat uitgaan.
Hellowquote:
Wel eentje die matcht met je andere dan he?quote:
Al die nieuwe voeten zijn niet ondersteund in BreezeOS 2.1quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef WinterBreeze het volgende:
Voet alwéér stuk. Leuk, dat uitgaan.
M'n hele enkelgewricht is al een paar maanden minder tevreden (zeurende, stekende pijn). De laatste tijd ging het allemaal wel aardig, maar de combinatie van gisteren gezellig met een huisgenote door de stad wandelen en in het park te zitten én die avond ook nog eens uitgaan heeft het weer verergerd.quote:
Nope. Had een diner-partyquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is t hier? Nog mensen queensnight gevierd?
Zekers!quote:
Wat houdt trouwens een diner-party eig precies in?quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat houdt trouwens een diner-party eig precies in?![]()
YupDe stad in geweest, gedanst, gedronken, gelachen
Was ook wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Diner-party is eigenlijk niet meer dan dat ik heb gekookt voor een stel vrienden en samen teveel wijn gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |