en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig geeft mijn moeder zulke speeches niet meerNu vraagt ze alleen nog of ik vriendinnetje heb enzo
En dat je die niet in het oog moet prikken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig geeft mijn moeder zulke speeches niet meerNu vraagt ze alleen nog of ik vriendinnetje heb enzo
Tuurlijk je kent moeders toch welquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*
Wel ergens andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat je die niet in het oog moet prikken?
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
en dat vraagt ze niet een keer..........*zucht*
Dat tweede is belangrijker dan het eerstequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat tweede is belangrijker dan het eerste
tja.. is het bezitquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je gelukkig bent. En kleinkinderen!
Ligt aan het vrouwmensquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. is het bezitvan een vrouwmens garantie voor geluk?
dat is al een even nutteloos antwoord als de hypothesequote:
Johquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is al een even nutteloos antwoord als de hypothese
Toch wel gelijk geconfisqueerd hè?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft zo'n ¤80 verdiend.Ja eigenlijk meer, maar hij moest natuurlijk zelf ook weer meuk kopen
Nuhuh, het kreng heeft nu een dikkere portemonnee dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel gelijk geconfisqueerd hè?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar buiten, gewoon kijken of er wat te doen is ofzo.
Jij ook al? Ik heb voor het laatst koninginnedag gevierd in 2002quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik werd gek van die mensenmassa in de stad
+1quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar buiten, gewoon kijken of er wat te doen is ofzo.
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb voor het laatst koninginnedag gevierd in 2002
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef clevy het volgende:
zo.. ff nette blouse aangedaan.. spijkerbroek gestreken.. tis tijd om me braaf te gaan gedragen op een verjaardagsfeestje.
Hier genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.
quote:
ik zal jou ook missen hoorquote:
jij hebt nog Vodka staanquote:
quote:
Nou en?quote:
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat een leuk maakt is alcohol... en dat was er niet.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Heel Nederland viert een verjaardagsfeestje...van iemand die kei dood is
Heel Nederland exclusief onze afgevaardigde in Malta danquote:
Jij hoort ook niet bij Nederlandquote:
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijkenquote:
Karma.. meet peuquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijken
Ik klef niet in een groepquote:
Wat je in deze groep doet, is erg genoegquote:
Dan maak je mee wat wij hier moeten verduren met je gedweil over zoenmevrouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus had je alcohol. En ik had t nodig, de hele avond tegen twee kleffende stelletjes aan moeten kijken
Volgens mij is er wel een feestje op de ambassadequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel Nederland exclusief onze afgevaardigde in Malta dan
dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan maak je mee wat wij hier moeten verduren met je gedweil over zoenmevrouw
Neem een abboquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat je in deze groep doet, is erg genoeg
Die zijn altijd tof! Moet je echt heen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een feestje op de ambassade
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hoort ook niet bij Nederland
quote:
ik zeg het ook!quote:
Ik moet werken tot 22:00....quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn altijd tof! Moet je echt heen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn wereldburgerschap
uh-huhquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |