Kom je ook naar Purmerend dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook feesten deze zomer!Mag ik, mag ik?
Kan er alleen in Purmerend gefeest worden dan?quote:
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan er alleen in Purmerend gefeest worden dan?![]()
En misschien ben ik even in NL deze zomer, maar dan hebben jullie natuurlijk opeens allemaal andere planen en geen tijd en zulks.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!
Wanneer ben je hier dan? We kunne toch een OmdatBarbusseInNederlandIs-BBQ organiseren op een strand ergens?
Een watte?quote:
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef L-E het volgende:
Ja. Buiten Purmerend is niets, NIETS ZEG IK JE!
Wanneer ben je hier dan? We kunne toch een OmdatBarbusseInNederlandIs-BBQ organiseren op een strand ergens?
Die zijn saaiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een watte?Een BBQ houden om te vieren dat we aan het BBQ-en zijn?
![]()
Je durft niet met ons allemaal he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.
Jij hebt mij al zo vaak afgepoeierd dat ik je het genoegen niet gun om mij te ontmoeten terwijl je eigenlijk komt voor een andere man.quote:
Ang3l, wat heb je met AirwiN gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel meeten met Barb, maar alleen één-op-één.
Ik ben voor!quote:
Bang dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij al zo vaak afgepoeierd dat ik je het genoegen niet gun om mij te ontmoeten terwijl je eigenlijk komt voor een andere man.
Busted!quote:
Het was notabene je eigen voorstel.quote:
Dapper en intelligent. Daarom wil hij er geen blonde bimbo's als jij bij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef L-E het volgende:
Om 1 op 1 met jou te meeten? Barb is een dapper man, respect.
I fear nothingquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Om 1 op 1 met jou te meeten? Barb is een dapper man, respect.
Alleen als je met me danstquote:
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dapper en intelligent. Daarom wil hij er geen blonde bimbo's als jij bij.
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik kan heel goed stil zitten en dom kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |