Oh zeiksnorquote:
Dan doe je dat lekker verdomme!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Nou, als we zo gaan doen, ga ik koekhappen hoor.
quote:
moet je ook nog kunnen fietsen of is zwalken genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga proberen om niet ladderzat te worden vandaag.
Criterium: morgen nog weten hoe laat ik naar huis ging en me kunnen herinneren waar mijn fiets stond.
Nie bangquote:
Oh wat doe je nu simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was je al eens boos singles uitgegaan toch
Ik wacht op mn taxiquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Wat doen jullie nog hier?
Het is Q day, ga eens zuipen ofzo
Wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Als ik morgen die 2 dingen nog weet ben ik ook prima in staat om te fietsen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef clevy het volgende:
[..]
moet je ook nog kunnen fietsen of is zwalken genoeg?
Over een anderhalf uur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Niks. Ben gewoon vrolijkquote:
Agossie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. Ben gewoon vrolijk![]()
Het is ook echt nooit goed hier he
Alle emos zitten hier he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. Ben gewoon vrolijk![]()
Het is ook echt nooit goed hier he
Centrum. Eerst kijken hoe het gaat met mn zoon, die zal wel veel geld verdienen weerquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Agossie.
Waar gaat je taxi heen trouwens?
Ja maar ik wil niet krassenquote:
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.quote:
Oké tof, maar wat ga je daarna dan doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Centrum. Eerst kijken hoe het gaat met mn zoon, die zal wel veel geld verdienen weer
Zuipenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké tof, maar wat ga je daarna dan doen?
Dat punt heb ik eindelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.
'De rest' is sowieso altijd de groep die er eigenlijk niet toe doetquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen reet aantrekken van wat de rest vindt.
x2quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat in ieder geval iemand vrolijk is
Zeg toch ook niet dat niet vrolijk mag zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry!
Maar ik mag ook wel eindelijk weer eens vrolijk zijn he![]()
Succes vandaag jullie
waar wordt je liever (door een plastic projectiel) geraakt dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
of je wordt even door je zoon in je gezicht geschoten met een plastic kogeltje
Wat een lieverd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
of je wordt even door je zoon in je gezicht geschoten met een plastic kogeltje
Dat is nog niks, moet je zien hoe ik er straks bij loop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is dat koninginnegebeuren op tv altijd een gênant gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |