Totdat ze hem zelf ooit op moet sturen onder garantie die er niet meer opzit omdat hasan ermee bezig is geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Ik laat 'm maken door een Turk en ze hoeft nooit iets te weten.
Behalve de stank van die turk die je er niet meer af krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Ik laat 'm maken door een Turk en ze hoeft nooit iets te weten.
Hoe lang zit daar garantie op dan? Zij heeft 'm twee jaar in gebruik gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat ze hem zelf ooit op moet sturen onder garantie die er niet meer opzit omdat hasan ermee bezig is geweest
Je bedoelt aansprakelijkheisverzekeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Via rechtsbijstand ben je gewoon verzekerd als je die hebt, anders inboedelverzekering.
Dan heeft ze al geen garantie meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe lang zit daar garantie op dan? Zij heeft 'm twee jaar in gebruik gehad.
Gewoon doen danquote:
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
2 minuten over acht alweer aan het posten
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.quote:
quote:
Maar niet in dit geval, aangezien het gebruikersschade is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.
Nope. Gebruikersschade. Sowieso kan je niet alles zomaar onder garantie gratis laten repareren of terug krijgen. Dat zou waanzin zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan de Nederlandse wetgeving wel eens anders over denken.
Daar ging het niet om, lees maar terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet in dit geval, aangezien het gebruikersschade is.
Ja heb ik gedaan, hij is gestuiterd op de tegels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, lees maar terug
zie post 266quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Gebruikersschade. Sowieso kan je niet alles zomaar onder garantie gratis laten repareren of terug krijgen. Dat zou waanzin zijn.
Zie post 251quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, hij is gestuiterd op de tegels.
Dat is dus gewoon gebruikersschade
Dan weet ik het niet. Sowieso heb je niet onbeperkt garantie, zie mijn eerdere post.quote:
Ik zou idd eerst naar je verzekering kijkenquote:
Hmmm... Volgens mij heeft Royco hierin gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |