Lolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Animale het volgende:
Hoe kun je dat voelen als je harteloos bent? Over.
Ik noem geen namen hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol
Mijn hart stroomt over van liefde, alleen neit voor gingers
Dat was ik in de winter van '09, ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Was dat potloodvis? Lol. Hij had toch eerst een foto met een bril op ofzo in een auto?
Dat was potloodvis niet, die man op die foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Was dat potloodvis? Lol. Hij had toch eerst een foto met een bril op ofzo in een auto?
Dat is jouw kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik zei dat ze een dunne bovenlip had. Toen explodeerde ze.
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Animale het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei alleen dat ik wel een fobo open als ik hier foto's van mezelf wil droppen.
PV was toch gewoon van PotloodVis?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends is
Dacht ik ook, ja.quote:
Nooit gezegd dat ik in Weert woonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends is
Wat kan mij dat nou schelen. Dat zijn nu eenmaal mijn lippenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik zei dat ze een dunne bovenlip had. Toen explodeerde ze.
Ik weet zijn naam.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
PM is geen posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
Je zal die foto's trouwens zelf wel eerst een keer hebben gepost he pv
Ik troll gewoon, maar ik ga niet ongewenst allerlei dingen hier droppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen. Dat zijn nu eenmaal mijn lippen. Gaat erom dat jij jezelf verheven voelt in je lekkerheid boven mij. Wat ik niet begrijp.
trollkaart wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik troll gewoon, maar ik ga niet ongewenst allerlei dingen hier droppen.
Ja, 'ik troll gewoon'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Animale het volgende:
[..]
Stel je aan. Ik gooi hier geen oude foto's van jou neer, dus wie is hier de lul.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, 'ik troll gewoon'. Als dat je manier van aandacht krijgen is, dan werkt het niet wou ik zeggen. Maar het werkt wel.
Op een negatieve manier, lul.
Gewoon shag om j te draaien hoowrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef fyah het volgende:
Net zo'n chick voor me in de supermarkt, gaat ze shag kopen o_O niet eens lelijk, maar ze had zo'n bier uit plastic bekers vibe going on
hard lekker is dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef fyah het volgende:
Ik heb brood en pannekoeksiroop gekochtthug life
Gewoon niet trollen tegen mij, heb je ook nergens last vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Animale het volgende:
[..]
Stel je aan. Ik gooi hier geen oude foto's van jou neer, dus wie is hier de lul.
Ik heb gewoon een grens, maar jij niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon niet trollen tegen mij, heb je ook nergens last van.
Bij mij wel hoowr.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef fyah het volgende:
Facebook linkt niet meer rechtstreeks naar de comments als je op een notification klikt
Wakker worden van een reeks getril op mijn nachtkastje. Niet eens mijn vibrator, maar whatsap die terug online kwamquote:
Was 't liefde uit roffa? lekker trillen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Wakker worden van een reeks getril op mijn nachtkastje. Niet eens mijn vibrator, maar whatsap die terug online kwam
Ik las berichten van jullie beide die ik nog niet had gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was 't liefde uit roffa? lekker trillen op de vroege ochtend
Waren ze bevredigend? Of heb ik dat pikante gesprek niet in de pizzalijn gevoerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik las berichten van jullie beide die ik nog niet had gezienHeb je sapp in azie?
Nee, het waren saaie berichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waren ze bevredigend? Of heb ik dat pikante gesprek niet in de pizzalijn gevoerd?
Oja wacht, ik ben ook bezet. Vergeet ik soms wel eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, het waren saaie berichtenPikante gesprekken mogen mijn richting uit. Roffa heeft Mirel al, doet er niks mee. KARAKTER
Schijt aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja wacht, ik ben ook bezet. Vergeet ik soms wel eens.
De bijbehorende beelden...quote:
Wow! Dit ziet er zo realistisch uit, het moet wel waar zijn!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De bijbehorende beelden...
[ afbeelding ]
Mensen die een grapje niet snappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wow! Dit ziet er zo realistisch uit, het moet wel waar zijn!
Mijn comment was ook al grapje bedoeld. Het realistische doelde op het pissen op binladen en die rare xray pistolen.quote:
Dat pissen snap ik nog wel en zou nog waar kunnen zijn, maar die x-ray pistolenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn comment was ook al grapje bedoeld. Het realistische doelde op het pissen op binladen en die rare xray pistolen.
Lijkt me sterk. Want de president en vice president en minister van buitenlandse zaken keken mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat pissen snap ik nog wel en zou nog waar kunnen zijn, maar die x-ray pistolen
Die moedigde hun juist aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Want de president en vice president en minister van buitenlandse zaken keken mee.
Ik heb gewoon helemaal geen schoolwerk deze vakantie.quote:
Mensen met vakantiesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal geen schoolwerk deze vakantie.
Maar heb wel voor de vakantie kkhard zitten werken om alles af te krijgen
macbook PRO! En ja, hij bevalt superquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Mozy het volgende:
hoe bevalt je nieuwe macbook je eigenlijk fyah?
8 gig ram. Mijn vader heeft dat in zijn Mac Pro en dat ding loopt als een tiet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef fyah het volgende:
[..]
macbook PRO! En ja, hij bevalt super8 GB RAM zorgt er voor dat er geen paging meer nodig is, dus dat ding beachballt gewoon nooit en loopt smooth as hell.
Apple maakt wel mooie spullen, qua design weten ze altijd wel weer wat neer te zetten wat er gelikt uitziet. Alleen al die beperkingen en belachelijke prijzen voor accessoires.quote:
Waar ben ik dan in beperkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple maakt wel mooie spullen, qua design weten ze altijd wel weer wat neer te zetten wat er gelikt uitziet. Alleen al die beperkingen en belachelijke prijzen voor accessoires.
vooral dat genaai met die prijzen inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple maakt wel mooie spullen, qua design weten ze altijd wel weer wat neer te zetten wat er gelikt uitziet. Alleen al die beperkingen en belachelijke prijzen voor accessoires.
Ten eerste in beschikbaarheid van handige tooltjes. Ik zoek me altijd kapot naar software en als het dan vindt moet je er (fors) voor betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Waar ben ik dan in beperkt?
Zit een i5 in trouwens
OBJECTION. Dat heb je weleens gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Animale het volgende:
[..]
Ja. Stel je wil een extra scherm aansluiten. Moet je een kabeltje a 25 euro kopen (wat in productie nog geen 3 euro kost) omdat Apple graag zelf aansluitingen verzint. Koop je een nieuwe Mac, moet je weer een nieuw kabeltje kopen omdat ze die aansluiting weer veranderd hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
vooral dat genaai met die prijzen inderdaadNiet te verdedigen.
Mja, ik mis eigenlijk niks. Voor alles is er wel een alternatief eigenlijk. Alleen als je wil gamen moet je geen mac kopen, maar dat doe ik sowieso nooit op computerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ten eerste in beschikbaarheid van handige tooltjes. Ik zoek me altijd kapot naar software en als het dan vindt moet je er (fors) voor betalen.
Ja, en je mag hem ook maar een jaar gebruiken. Daarna issie gewoon stuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef Salatrel het volgende:
moet je het kabeltje toevallig ook nog activeren via iTunes of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een thunderbolt naar HDMI adapter voor 3 euro gekocht andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Stel je wil een extra scherm aansluiten. Moet je een kabeltje a 25 euro kopen (wat in productie nog geen 3 euro kost) omdat Apple graag zelf aansluitingen verzint. Koop je een nieuwe Mac, moet je weer een nieuw kabeltje kopen omdat ze die aansluiting weer veranderd hebben
Nah gamen doe ik eigenlijk ook niet, heel soms als de nieuwe GTA uit is of zo, maar heb er doorgaans toch geen tijd voor en voor 90% van de mensen zullen de mogelijkheden wel toereikend zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Mja, ik mis eigenlijk niks. Voor alles is er wel een alternatief eigenlijk. Alleen als je wil gamen moet je geen mac kopen, maar dat doe ik sowieso nooit op computer
Te ver.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier in het dorp zoekt de voetbalvereniging meisjes voor het damesteam
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier in het dorp zoekt de voetbalvereniging meisjes voor het damesteam
Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel beide gewenste onderwerpen in 1 zin
Echt, he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.
Niet haten op Keira Knightley hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat dacht ik ookvanwege de dubbele rug
Jank niet zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.
Dan kom ik wel gewoon op haar tweede rug, de sletquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn ex had ook een dubbele rug, niks mis meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.quote:
Kan daar een SSD in? Wat is dit voor middeleeuwse technologiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.
fyah, wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.
fyah, wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
das niet gezond hoor om dat zo naar binnen te schuiven... moet je wel ff afkluivenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb net spareribs gevreten whohoho en met pikante marinade erbij, maar ik schoof het zo naar binnen hoor
zo nou ff bier zuipen en voetbal kijken
het gaat ook zo vaak over dingen die mij niet boeien, dan post ik gewoon niet of start ik zelf een ander onderwerp. erg onnodig om van anderen te verlangen dat ze het maar over wat anders moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
Ik jank helemaal niet. Ik verzoek iets vriendelijk.
kan me niks schelen, ik ga zo nog ff shoarma bestellen met EXTRA saus en dan ff jersey shore nog een keer kijken. of gamen ik weet t niet haha maar eerst voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das niet gezond hoor om dat zo naar binnen te schuiven... moet je wel ff afkluiven
is dat ook voor mensen met een maatje meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Ik twijfel alleen nog over het stof. Katoen is te goedkoop, maar satijn is voor gordijnen. Kan ik niet gewoon met vinyl komen? Wie zou kopen?
Normaal doe ik idd gewoon wat jij zegt. Dit is serieus de eerste keer dat ik het opmerk(! ja opmerk ja, meer dan dat was het niet).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het gaat ook zo vaak over dingen die mij niet boeien, dan post ik gewoon niet of start ik zelf een ander onderwerp. erg onnodig om van anderen te verlangen dat ze het maar over wat anders moeten hebben.
OH YEAH VOETBAL YEAHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan me niks schelen, ik ga zo nog ff shoarma bestellen met EXTRA saus en dan ff jersey shore nog een keer kijken. of gamen ik weet t niet haha maar eerst voetbal
vinyl? dat gebruiken alleen dj's toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Ik twijfel alleen nog over het stof. Katoen is te goedkoop, maar satijn is voor gordijnen. Kan ik niet gewoon met vinyl komen? Wie zou kopen?
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
Niet zo snel op je HDMI kabeltje getrapt zijn hoor.
nieuw soort micro-plug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijn
Dit doet me nadenken. Ik zou geen jurk maken voor skinny chicks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat ook voor mensen met een maatje meer?
mini-dvi?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijn
Voor een tli chick.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit doet me nadenken. Ik zou geen jurk maken voor skinny chicks.
komt gewoon omdat je niet de enige bent die begint te "miepen" over het onderwerp. plus ik ben gewoon chagrijnig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal doe ik idd gewoon wat jij zegt. Dit is serieus de eerste keer dat ik het opmerk(! ja opmerk ja, meer dan dat was het niet).
Niet zo snel op je HDMI kabeltje getrapt zijn hoor.
Hou je mond nou maar, wijf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
komt gewoon omdat je niet de enige bent die begint te "miepen" over het onderwerp. plus ik ben gewoon chagrijnig.
hou je kankerbek nou maar.quote:
omg keiharde diss dezequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Maak een jurk voor mij fyahals ie lelijk is geef ik m aan titi met liefde
Zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef fyah het volgende:
[..]
omg keiharde diss dezeik zou een dualboot jurk kunnen maken die jullie beide past, maar wie heeft de dikste tieten? Ik denk dat tli op dat vlak wel on some hunkemoller pre-order shit zit
die lampekap hangt scheefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef Salatrel het volgende:
hier een vinyl jurkje voor je
[ afbeelding ]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Beetje meer respect voor onze borsten graag, anders maak je maar een jurk voor je kat
Je weet toch allebei onze maten, je zoekt gewoon een excuus om er over te praten, jij chienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijn
Echte mannen zijn homo. Tegenwoordig spreken we over echte niggers, want die zijn homofoobquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef moomoo het volgende:
eche mannen dragen alleen katoen en leer. En kennen ook niets anders.
Meten is weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijn
Er zit een 5je verschil in volgens mij. OH SNAP, nu praat ik er weer overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch allebei onze maten, je zoekt gewoon een excuus om er over te praten, jij chien.
Maar vertel, welke kleuren ga je gebruiken <3
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef linpunt het volgende:
kak, ik viel weer in slaap![]()
goeiemorgen iedereen!
HEE EEN CHINEES! WTFquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef linpunt het volgende:
goeiemorgen iedereen!
quote:
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenquote:
alle chinezen zijn aziaten, maar niet alle aziaten zijn chinees.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenO+O+
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
alle chinezen zijn aziaten, maar niet alle aziaten zijn chinees.![]()
tevens ben ik ook deels frans, wordt altijd ignored.![]()
anyways, ik lees iets over kleding, whuuuut
heeft hij een werkende equalizer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?
Franse auto'squote:
of een wifi detectorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
heeft hij een werkende equalizer?
http://www.thinkgeek.com/interests/exclusives/8a5b/
hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenO+O+
daar studeer ik voor, dus surequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja volgens mij maakt die vent reclame voor Peugot.quote:
Jean Reno 'die vent' noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja volgens mij maakt die vent reclame voor Peugot.
Echt? Het is veel te koud.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Hij en Alizee zijn de enige leuke fransenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
daar studeer ik voor, dus sure
voor welke bitch is het?Voor ally en tli. Accent op tieten en kont dus. Ik neem mijn craft serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
haha als De_Ananas nog zou posten zou hij nu gek geworden zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
alle chinezen zijn aziaten, maar niet alle aziaten zijn chinees.![]()
tevens ben ik ook deels frans, wordt altijd ignored.![]()
anyways, ik lees iets over kleding, whuuuut
Hoe kom je aan zo'n verkracht ritme? Ga je eigenlijk weleens naar school of werk je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef linpunt het volgende:
ik word altijd wat verkouden als ik net wakker ben, das kut
Ohh op die fietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben ook nog warrig van 5 uur slapen 's middags..
maaaar..
Dusk maakt dus porn zonder dogface-vrouwen, slechte zinnetjes, cumshots maar das ook niet veel beter dan regular porn..
[..]
waarom mag je hand niet nat worden..?
ZEG!! Jij hebt toch geen narcolepsiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef linpunt het volgende:
goeiemorgen iedereen!
Hoezo alleen voor ally en tli? How about Chai, en 4ebe en die ene blonde die op Vince Vaughn lijkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor ally en tli. Accent op tieten en kont dus. Ik neem mijn craft serieus!
Haha, jij leest sc's /reacties terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
En hallo mensen.. Hai!! Goedenavond zeg.. Supertjes
Ik heb te bescheiden tietjes hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor ally en tli? How about Chai, en 4ebe en die ene blonde die op Vince Vaughn lijkt?
Nee hoor, dat doet mijn pc automatisch d.m.v een speciaal kabeltjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij leest sc's /reacties terug.
Ik hoef niet per se geen jurk en waarom sla je Fas over?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor ally en tli? How about Chai, en 4ebe en die ene blonde die op Vince Vaughn lijkt?
Accent op de kont dan?quote:
haha, laat es zien wat je hebt geteken-tablet dan.. (of gepaint)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor ally en tli. Accent op tieten en kont dus. Ik neem mijn craft serieus!
neen, maar vanmiddag lag ik eventjes in het zonnetje.. BAM.. weg voor 5 uur.. en net weer na een massage ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh op die fiets
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig ondanks dat t wsl nog steeds niks is
[..]
ZEG!! Jij hebt toch geen narcolepsieO_o
Ah, dat kabeltje doet het wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet mijn pc automatisch d.m.v een speciaal kabeltje
Ik noemde alleen de meisjes die momenteel postte op. Ik noemde WD ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se geen jurk en waarom sla je Fas over?
Jonge gewoon een massage, wat is dat voor luxequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
haha, laat es zien wat je hebt geteken-tablet dan.. (of gepaint)
[..]
neen, maar vanmiddag lag ik eventjes in het zonnetje.. BAM.. weg voor 5 uur.. en net weer na een massage ..word er wel wat warrig en gaar van..
maar meldt je anders ook aan bij Dusk als panellid
"Dusk, jij bepaalt wat porna is.."
Kostte 128573653 euro, maar dan heb je ook wat u_uquote:
Halloquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de meisjes die momenteel postte op. Ik noemde WD ook niet namelijk.
Dies lekker op vakantione.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noemde alleen de meisjes die momenteel postte op. Ik noemde WD ook niet namelijk.
Auw.quote:
ipads? Wel handig, kun je multitasken tijdens de seks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef fyah het volgende:
Ik bouw pads in voor kleine tietjesalle vrouwen hier zijn het waard als loreal
Ik ga ech niet beginnen over die haar kont. Die klapt mequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1587745863
Zo goeikoop...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kostte 128573653 euro, maar dan heb je ook wat u_u
Welnee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga ech niet beginnen over die haar kont. Die klapt me
met ingebouwde beugel voor steun heur.. erger me kapot aan van die strapless dingen waar je geen bh onder wil maar het toch moet dragen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef fyah het volgende:
Ik bouw pads in voor kleine tietjesalle vrouwen hier zijn het waard als loreal
zeg maar gewoon, wij snitchen nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef fyah het volgende:
[..]
quote:
Valt wel mee toch iddquote:
iets in mij zegt dat dit een gemaakt lachje isquote:
Beneden de jurk een RAM-sleuf voor upgradesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ipads? Wel handig, kun je multitasken tijdens de seks.
Relax baby, heb ik al laaaang allemaal aan gedachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
met ingebouwde beugel voor steun heur.. erger me kapot aan van die strapless dingen waar je geen bh onder wil maar het toch moet dragen..
hoeveel zaadcellen per seconden?quote:
ik had niet anders verwacht..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Relax baby, heb ik al laaaang allemaal aan gedacht
Die van mij en titi hangen nog niet hoowrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
met ingebouwde beugel voor steun heur.. erger me kapot aan van die strapless dingen waar je geen bh onder wil maar het toch moet dragen..
anananananasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht..
ik heb zin in mango..
Ananas > Mango.quote:
Nee die voor je rug! Toch linpunt? Doe ook eens wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van mij en titi hangen nog niet hoowr
+ hallonquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef fyah het volgende:
Geel wordt zo geel dat klinkers gaan switchen. Het geile geel. Shit laat me suske en wixske bellen voor mijn deel van het brood
en hallon u_u!!!!!quote:
whut, ja maar dames.. je wil toch niet dat ze gaan hangen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee die voor je rug! Toch linpunt? Doe ook eens wat?
Inderdaad!quote:
jawel hoorquote:
hallonquote:
verleguhhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad!
Excellente keuze, mijn waarde Dqod.
nee, vertel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef moomoo het volgende:
met koninginnenacht voor de 2e keer in mn leven geblowdMeteen stomme actie uitgehaald, iemand gebeld en voicemail ingesproken, je kent het.
Niet waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ballon vol hashdamp, opendoen en inhaleren
Frambozen = godenvruchtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
frambozen dus?
zijn die niet zuur?
[..]
gele lanvin-jurk <3
ook leuk zo met die rode schoentjes + rode tasjequote:
oh, het is een hij. het is vervelender als het een zij is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
nah, iets gezegd wat ik nuchter niet zo snel gezegd zou hebben, hij weer beledigd.
maar die riem is ingebouwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ook leuk zo met die rode schoentjes + rode tasje
ik ga zo mango van beneden pakken om te etenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Frambozen = godenvrucht
GEWOON SEXY
quote:
IK WIL OOKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar die riem is ingebouwd
en de rits aan de zijkant is ook huge
[..]
ik ga zo mango van beneden pakken om te eten
plakhandjes..
ja het boeit me ook niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, het is een hij. het is vervelender als het een zij is.
ja, die riem vind ik wat minder, had wel iets kleiner gemogen, of een andere kleur of zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar die riem is ingebouwd
en de rits aan de zijkant is ook huge
maar welke kleur dan.. de jurk is al geel.. dus die riem zou geen uitgesproken kleur moeten zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, die riem vind ik wat minder, had wel iets kleiner gemogen, of een andere kleur of zo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef linpunt het volgende:
ik wil een mooie felrode jurk trouwens.. of zwart..
neen.. rood leder.. lijkt me heel tof
Nee hoor. Ze heeft laatst zelfs een foto ervan gepost.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef fyah het volgende:
[..]
een pak van mango's?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef linpunt het volgende:
/mangopakken
zal proberen dit keer niet ondertussen in slaap te vallen
naja rood of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar welke kleur dan.. de jurk is al geel.. dus die riem zou geen uitgesproken kleur moeten zijn..
ja. hoezo?quote:
Hoe je die het snelste uit kunt trekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Mozy het volgende:
Hoi ik heb gehoord dat het hier over jurken gaat?
Ik heb daar geen ervaring mee. Zou ik mogen oefenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe je die het snelste uit kunt trekken.
ja, ik durf het niet meer over iets anders te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nee nikseerst maak je anderen belachelijk dat ze over kleding praten en nu zo
Wel dapper dat je toch nog durft om hypocriet te zijn. Denk dat daar zwaarder aan getild wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, ik durf het niet meer over iets anders te hebben
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel dapper dat je toch nog durft om hypocriet te zijn. Denk dat daar zwaarder aan getild wordt.
Jammer, deze bluf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee. Zou ik mogen oefenen?
SNOOOOOOKIIIEEEEEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.
maar goed, ik zeg wel niks meer. tyfusgezeik altijd hier
Was een grapje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.
maar goed, ik zeg wel niks meer. tyfusgezeik altijd hier
Haha ja, maar ik zou wel een goedkope jurk nemen om mee te beginnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, deze bluf.
Chai, mag 't? Hij woont tenslotte toch dichtbij.
jij moet helemaal je kkbek dicht houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef Dqod het volgende:
DOE GODVERKUTJEBEF VERDAMMT NOCH MAL GEWEAUN ALLEMAAL EENS LIEF![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |