een pak van mango's?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef linpunt het volgende:
/mangopakken
zal proberen dit keer niet ondertussen in slaap te vallen
naja rood of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar welke kleur dan.. de jurk is al geel.. dus die riem zou geen uitgesproken kleur moeten zijn..
ja. hoezo?quote:
Hoe je die het snelste uit kunt trekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Mozy het volgende:
Hoi ik heb gehoord dat het hier over jurken gaat?
Ik heb daar geen ervaring mee. Zou ik mogen oefenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe je die het snelste uit kunt trekken.
ja, ik durf het niet meer over iets anders te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nee nikseerst maak je anderen belachelijk dat ze over kleding praten en nu zo
Wel dapper dat je toch nog durft om hypocriet te zijn. Denk dat daar zwaarder aan getild wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, ik durf het niet meer over iets anders te hebben
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel dapper dat je toch nog durft om hypocriet te zijn. Denk dat daar zwaarder aan getild wordt.
Jammer, deze bluf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee. Zou ik mogen oefenen?
SNOOOOOOKIIIEEEEEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.
maar goed, ik zeg wel niks meer. tyfusgezeik altijd hier
Was een grapje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik nam slechts een voorbeeld, had ook jersey shore, hyves wijven of voetbal als mikpunt kunnen nemen.
maar goed, ik zeg wel niks meer. tyfusgezeik altijd hier
Haha ja, maar ik zou wel een goedkope jurk nemen om mee te beginnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, deze bluf.
Chai, mag 't? Hij woont tenslotte toch dichtbij.
jij moet helemaal je kkbek dicht houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef Dqod het volgende:
DOE GODVERKUTJEBEF VERDAMMT NOCH MAL GEWEAUN ALLEMAAL EENS LIEF![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |