Lolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Animale het volgende:
Hoe kun je dat voelen als je harteloos bent? Over.
Ik noem geen namen hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol
Mijn hart stroomt over van liefde, alleen neit voor gingers
Dat was ik in de winter van '09, ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Was dat potloodvis? Lol. Hij had toch eerst een foto met een bril op ofzo in een auto?
Dat was potloodvis niet, die man op die foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Was dat potloodvis? Lol. Hij had toch eerst een foto met een bril op ofzo in een auto?
Dat is jouw kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik zei dat ze een dunne bovenlip had. Toen explodeerde ze.
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Animale het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei alleen dat ik wel een fobo open als ik hier foto's van mezelf wil droppen.
PV was toch gewoon van PotloodVis?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends is
Dacht ik ook, ja.quote:
Nooit gezegd dat ik in Weert woonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Als die P en V je voornaam en achternaam zijn dan weet ik je echte naam van op facebook, en woon je helemaal niet in weert. Maar het is vast iemand anders die toevallig ook op fok lijkt te zitten en met iemand uit de SC friends is
Wat kan mij dat nou schelen. Dat zijn nu eenmaal mijn lippenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik zei dat ze een dunne bovenlip had. Toen explodeerde ze.
Ik weet zijn naam.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef fyah het volgende:
[..]
PM is geen posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
Je zal die foto's trouwens zelf wel eerst een keer hebben gepost he pv
Ik troll gewoon, maar ik ga niet ongewenst allerlei dingen hier droppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen. Dat zijn nu eenmaal mijn lippen. Gaat erom dat jij jezelf verheven voelt in je lekkerheid boven mij. Wat ik niet begrijp.
trollkaart wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik troll gewoon, maar ik ga niet ongewenst allerlei dingen hier droppen.
Ja, 'ik troll gewoon'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik troll gewoon, maar ik ga niet ongewenst allerlei dingen hier droppen.
Stel je aan. Ik gooi hier geen oude foto's van jou neer, dus wie is hier de lul.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, 'ik troll gewoon'. Als dat je manier van aandacht krijgen is, dan werkt het niet wou ik zeggen. Maar het werkt wel.
Op een negatieve manier, lul.
Gewoon shag om j te draaien hoowrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef fyah het volgende:
Net zo'n chick voor me in de supermarkt, gaat ze shag kopen o_O niet eens lelijk, maar ze had zo'n bier uit plastic bekers vibe going on
hard lekker is dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef fyah het volgende:
Ik heb brood en pannekoeksiroop gekochtthug life
Gewoon niet trollen tegen mij, heb je ook nergens last vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Animale het volgende:
[..]
Stel je aan. Ik gooi hier geen oude foto's van jou neer, dus wie is hier de lul.
Ik heb gewoon een grens, maar jij niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon niet trollen tegen mij, heb je ook nergens last van.
Bij mij wel hoowr.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef fyah het volgende:
Facebook linkt niet meer rechtstreeks naar de comments als je op een notification klikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |