Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel beide gewenste onderwerpen in 1 zin
Echt, he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.
Niet haten op Keira Knightley hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat dacht ik ookvanwege de dubbele rug
Jank niet zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het waren enkel voorstellen. Ik vind alles beter dan dat andere met DJLKJDkabeltje RTKadapters.
Dan kom ik wel gewoon op haar tweede rug, de sletquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn ex had ook een dubbele rug, niks mis meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.quote:
Kan daar een SSD in? Wat is dit voor middeleeuwse technologiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.
fyah, wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
okee, ander onderwerp.
fyah, wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
das niet gezond hoor om dat zo naar binnen te schuiven... moet je wel ff afkluivenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb net spareribs gevreten whohoho en met pikante marinade erbij, maar ik schoof het zo naar binnen hoor
zo nou ff bier zuipen en voetbal kijken
het gaat ook zo vaak over dingen die mij niet boeien, dan post ik gewoon niet of start ik zelf een ander onderwerp. erg onnodig om van anderen te verlangen dat ze het maar over wat anders moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
Ik jank helemaal niet. Ik verzoek iets vriendelijk.
kan me niks schelen, ik ga zo nog ff shoarma bestellen met EXTRA saus en dan ff jersey shore nog een keer kijken. of gamen ik weet t niet haha maar eerst voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das niet gezond hoor om dat zo naar binnen te schuiven... moet je wel ff afkluiven
is dat ook voor mensen met een maatje meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Ik twijfel alleen nog over het stof. Katoen is te goedkoop, maar satijn is voor gordijnen. Kan ik niet gewoon met vinyl komen? Wie zou kopen?
Normaal doe ik idd gewoon wat jij zegt. Dit is serieus de eerste keer dat ik het opmerk(! ja opmerk ja, meer dan dat was het niet).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het gaat ook zo vaak over dingen die mij niet boeien, dan post ik gewoon niet of start ik zelf een ander onderwerp. erg onnodig om van anderen te verlangen dat ze het maar over wat anders moeten hebben.
OH YEAH VOETBAL YEAHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan me niks schelen, ik ga zo nog ff shoarma bestellen met EXTRA saus en dan ff jersey shore nog een keer kijken. of gamen ik weet t niet haha maar eerst voetbal
vinyl? dat gebruiken alleen dj's toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Ik twijfel alleen nog over het stof. Katoen is te goedkoop, maar satijn is voor gordijnen. Kan ik niet gewoon met vinyl komen? Wie zou kopen?
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
Niet zo snel op je HDMI kabeltje getrapt zijn hoor.
nieuw soort micro-plug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijn
Dit doet me nadenken. Ik zou geen jurk maken voor skinny chicks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat ook voor mensen met een maatje meer?
mini-dvi?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby heeft een niet standaard aansluiting aan zijn kabeltje hoor... hij zou zo een apple kunnen zijn
Voor een tli chick.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit doet me nadenken. Ik zou geen jurk maken voor skinny chicks.
komt gewoon omdat je niet de enige bent die begint te "miepen" over het onderwerp. plus ik ben gewoon chagrijnig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal doe ik idd gewoon wat jij zegt. Dit is serieus de eerste keer dat ik het opmerk(! ja opmerk ja, meer dan dat was het niet).
Niet zo snel op je HDMI kabeltje getrapt zijn hoor.
Hou je mond nou maar, wijf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
komt gewoon omdat je niet de enige bent die begint te "miepen" over het onderwerp. plus ik ben gewoon chagrijnig.
hou je kankerbek nou maar.quote:
omg keiharde diss dezequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Maak een jurk voor mij fyahals ie lelijk is geef ik m aan titi met liefde
Zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef fyah het volgende:
[..]
omg keiharde diss dezeik zou een dualboot jurk kunnen maken die jullie beide past, maar wie heeft de dikste tieten? Ik denk dat tli op dat vlak wel on some hunkemoller pre-order shit zit
die lampekap hangt scheefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef Salatrel het volgende:
hier een vinyl jurkje voor je
[ afbeelding ]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Beetje meer respect voor onze borsten graag, anders maak je maar een jurk voor je kat
Je weet toch allebei onze maten, je zoekt gewoon een excuus om er over te praten, jij chienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijn
Echte mannen zijn homo. Tegenwoordig spreken we over echte niggers, want die zijn homofoobquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef moomoo het volgende:
eche mannen dragen alleen katoen en leer. En kennen ook niets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |