Relax baby, heb ik al laaaang allemaal aan gedachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
met ingebouwde beugel voor steun heur.. erger me kapot aan van die strapless dingen waar je geen bh onder wil maar het toch moet dragen..
hoeveel zaadcellen per seconden?quote:
ik had niet anders verwacht..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Relax baby, heb ik al laaaang allemaal aan gedacht
Die van mij en titi hangen nog niet hoowrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
met ingebouwde beugel voor steun heur.. erger me kapot aan van die strapless dingen waar je geen bh onder wil maar het toch moet dragen..
anananananasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht..
ik heb zin in mango..
Ananas > Mango.quote:
Nee die voor je rug! Toch linpunt? Doe ook eens wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van mij en titi hangen nog niet hoowr
+ hallonquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef fyah het volgende:
Geel wordt zo geel dat klinkers gaan switchen. Het geile geel. Shit laat me suske en wixske bellen voor mijn deel van het brood
en hallon u_u!!!!!quote:
whut, ja maar dames.. je wil toch niet dat ze gaan hangen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee die voor je rug! Toch linpunt? Doe ook eens wat?
Inderdaad!quote:
jawel hoorquote:
hallonquote:
verleguhhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad!
Excellente keuze, mijn waarde Dqod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |