nee, vertel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef moomoo het volgende:
met koninginnenacht voor de 2e keer in mn leven geblowdMeteen stomme actie uitgehaald, iemand gebeld en voicemail ingesproken, je kent het.
Niet waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ballon vol hashdamp, opendoen en inhaleren
Frambozen = godenvruchtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
frambozen dus?
zijn die niet zuur?
[..]
gele lanvin-jurk <3
ook leuk zo met die rode schoentjes + rode tasjequote:
oh, het is een hij. het is vervelender als het een zij is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
nah, iets gezegd wat ik nuchter niet zo snel gezegd zou hebben, hij weer beledigd.
maar die riem is ingebouwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ook leuk zo met die rode schoentjes + rode tasje
ik ga zo mango van beneden pakken om te etenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Frambozen = godenvrucht
GEWOON SEXY
quote:
IK WIL OOKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar die riem is ingebouwd
en de rits aan de zijkant is ook huge
[..]
ik ga zo mango van beneden pakken om te eten
plakhandjes..
ja het boeit me ook niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, het is een hij. het is vervelender als het een zij is.
ja, die riem vind ik wat minder, had wel iets kleiner gemogen, of een andere kleur of zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar die riem is ingebouwd
en de rits aan de zijkant is ook huge
maar welke kleur dan.. de jurk is al geel.. dus die riem zou geen uitgesproken kleur moeten zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, die riem vind ik wat minder, had wel iets kleiner gemogen, of een andere kleur of zo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef linpunt het volgende:
ik wil een mooie felrode jurk trouwens.. of zwart..
neen.. rood leder.. lijkt me heel tof
Nee hoor. Ze heeft laatst zelfs een foto ervan gepost.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga ech niet beginnen over die haar kont. Die klapt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |