Meten is weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Als jurkdesigner moet ik zulke aspecten van het vak gewoon weten. Als ik huis bouw moet ik toch ook weten hoe groot de keuken moet zijn
Er zit een 5je verschil in volgens mij. OH SNAP, nu praat ik er weer overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch allebei onze maten, je zoekt gewoon een excuus om er over te praten, jij chien.
Maar vertel, welke kleuren ga je gebruiken <3
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef linpunt het volgende:
kak, ik viel weer in slaap![]()
goeiemorgen iedereen!
HEE EEN CHINEES! WTFquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef linpunt het volgende:
kak, ik viel weer in slaap![]()
goeiemorgen iedereen!
quote:
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenquote:
alle chinezen zijn aziaten, maar niet alle aziaten zijn chinees.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenO+O+
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
alle chinezen zijn aziaten, maar niet alle aziaten zijn chinees.![]()
tevens ben ik ook deels frans, wordt altijd ignored.![]()
anyways, ik lees iets over kleding, whuuuut
heeft hij een werkende equalizer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?
Franse auto'squote:
of een wifi detectorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
heeft hij een werkende equalizer?
http://www.thinkgeek.com/interests/exclusives/8a5b/
hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil pannekoek eten en een blonde chick handvasthouden terwijl we een avondwandeling makenO+O+
daar studeer ik voor, dus surequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga de beste jurk ever ontwerpen, care to join?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |