Theorie is bullshit.. En t zit er bij ja.. Bij een opleiding.. Maar theorieen heb je eigenlijk niks aan, vooral niet wanneer het psychologische shizzle betreft.. Dat verschilt zo sterk van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet zo 123 want der zijn voor hoe iets onthoud al 10000 theorieen en die moet je dan allemaal nagaan en dan vind je misschien die ene die bij jou past.
quote:
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Animale het volgende:
[..]
Die je dan aankijken van 'waarom zeg je iets?'. Bij een vriend van me hebben mensen zelfs een keer hun tent opgezet in de achtertuin.
quote:
Ik ontsmet het nooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was er niet nee.. Ik was niet thuis eh.. Maar nee, ze hadden alleen alcohol.. Mja, word je hard van u_u
Ja, zo'n bejaardenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.
Maar je hebt ook wel goed aangepasten en die zijn juist overenthousiast.
Zie OP u_uquote:
Ik thuis ook niet.. Maar ik was aan het werk.. En het is daar kktje ranzig.. Dus dan ga ik het wel ontsmetten.. Straks heb ik een motherfucking infectie aan m'n duim O_oquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef Animale het volgende:
[..].
[..]
Ik ontsmet het nooit.
[..]
Ja, zo'n bejaarden.
Kwam er vandaag nog zo eentje tegen.. "WAT SUPER HIER EH, OP HET PLATTELAND.. DE RUST, DE STILTE, HET IS FANTASTISCH" en nog heel wat geblabla meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.
Maar je hebt ook wel goed aangepasten en die zijn juist overenthousiast.
psychologie is toch één en al theorie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Dqod het volgende:
Gaan we los
[..]
Theorie is bullshit.. En t zit er bij ja.. Bij een opleiding.. Maar theorieen heb je eigenlijk niks aan, vooral niet wanneer het psychologische shizzle betreft.. Dat verschilt zo sterk van persoon tot persoon
Ik..quote:
Ja daarom heb je 10000 theorien en der past der wel eentje bij je hoor dqod, want mensen zijn qua denken nou eenmaal gelijk en shit. MAARJA DAS ZO VEEL.quote:
Meer als in: Het verschilt per persoon zo ontzettend sterk dat je je moeilijk kunt gaan vastpinnen op een bepaalde theorie over die ene "aandoening"quote:
maar bij psychologie spreken ze niet over aandoeningen he, ze gaan gewoon kijken hoe je werkt ezo en dan kijken ze hoe je shit kunnen aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer als in: Het verschilt per persoon zo ontzettend sterk dat je je moeilijk kunt gaan vastpinnen op een bepaalde theorie over die ene "aandoening"
Niet mee eens.. Ieder denkpatroon is anders.. Ieder persoon met.. Let's say.. Manische depressie verschilt ook.. Vastpinnen op een bepaalde theorie daarover kan dus niet.. Je moet die persoon proberen te doorgrondenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daarom heb je 10000 theorien en der past der wel eentje bij je hoor dqod, want mensen zijn qua denken nou eenmaal gelijk en shit. MAARJA DAS ZO VEEL.
Lees dat boek maar eens, je hersenen werken gewoon 't zelfde. Bij ieder persoon zeg maar, en wat je denkt is anders maar hoe je denkt is 't zelfdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet mee eens.. Ieder denkpatroon is anders.. Ieder persoon met.. Let's say.. Manische depressie verschilt ook.. Vastpinnen op een bepaalde theorie daarover kan dus niet.. Je moet die persoon proberen te doorgronden
Ja mja.. Hoe je werkt.. Maar je moet op ieder individueel persoon toch wel weer een compleet andere aanpak gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar bij psychologie spreken ze niet over aandoeningen he, ze gaan gewoon kijken hoe je werkt ezo en dan kijken ze hoe je shit kunnen aanpassen enzo.
Ik bedoel, ze werken niet vanuit iets wat mis is maar vanuit hoe je denkt en dat verbeteren zeg maar. Joh ik kan dit niet uitleggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat trouwens, als je stress hebt ofzo dat je dan meer zin hebt in seks?Ofnouja, gewoon klaarkomen eigenlijk.
Ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja mja.. Hoe je werkt.. Maar je moet op ieder individueel persoon toch wel weer een compleet andere aanpak gebruiken
Doorbreken van oude (denk/gedrags)patronen om dingen te verbeteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze werken niet vanuit iets wat mis is maar vanuit hoe je denkt en dat verbeteren zeg maar. Joh ik kan dit niet uitleggen.
Tuurlijk werken je hersenen hetzelfde.. Maar aangezien iedereen qua doen en laten WEL verschilt gaat dat denk ik toch neit werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees dat boek maar eens, je hersenen werken gewoon 't zelfde. Bij ieder persoon zeg maar, en wat je denkt is anders maar hoe je denkt is 't zelfde
Ehm ja zoiets, beseffen hoe je denkt en 't dan kunnen veranderen. Maarja, ik weet der ook niet veel van af, ik krijg 't maar als bijvak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Doorbreken van oude (denk/gedrags)patronen om dingen te verbeteren.
Neeen, psychologie de essentie heet 't. Maarja is voor school he, dus is misschien wel ander boek dan voor ehm andere opleidingen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk werken je hersenen hetzelfde.. Maar aangezien iedereen qua doen en laten WEL verschilt gaat dat denk ik toch neit werken
Maarre.. Je doelt op "wij zijn ons brein" toch?
Die ben ik nog wel van plan om te lezen ja.. Maar dan moet ik eerst zien hoe ik er aan kom
Bree Larsonquote:
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat trouwens, als je stress hebt ofzo dat je dan meer zin hebt in seks?Ofnouja, gewoon klaarkomen eigenlijk.
Brie.quote:
Hmmm.. ook niet met toetsweek ofzo? Chillquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.
Nja, een man die ik "ken" had het laatst es over Wij zijn ons brein.. Leek me ook wel heel interessant.. Mja, ik kom nooit in de biebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen, psychologie de essentie heet 't. Maarja is voor school he, dus is misschien wel ander boek dan voor ehm andere opleidingen enzo.
Ik wel ja.. Omdat dat dan enige ontspanning bied ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.
Oh, misshcien beter kopen, duurt ook wel even voordat je der door heen bent. Tenminste heb ik een beetje omdat ik 't vaak overlas om 't goed te snappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, een man die ik "ken" had het laatst es over Wij zijn ons brein.. Leek me ook wel heel interessant.. Mja, ik kom nooit in de bieb
Ja op het allerlaatste moment soms wel, maar dan heb ik geen zin in seks dan ben ik alleen nog maar met die bepaalde toets bezig in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm.. ook niet met toetsweek ofzo? Chill.
Eh? whut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er moest iemand uit het raam getakeld worden.
bree, brie same shitquote:
uhhuh.. Of ik moet m op t net vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, misshcien beter kopen, duurt ook wel even voordat je der door heen bent. Tenminste heb ik een beetje omdat ik 't vaak overlas om 't goed te snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |